Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Busbellan skrev 2009-11-03 14:09:15 följande:
    Jag tycker med kvaliten på Molo varierar väldigt mellan plaggen, men vad gör det, Molo är ju Molo
    Sant!
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Quiet thoughts skrev 2009-11-03 19:33:01 följande:
    Nu skall jag in o gnälla lite igen... det räcker aldrig till här vet ni. Idag blev det helikoptertransport från Åland till ackis med Lova... Hon har ju enligt läkaren i Uppsala som tittade över EEg vatten som ej kan cirkulera som det skall i huvudet också nu. Och jag min dumma hobbydoktor börjar googla o hittar en massa om vattenskallar som tydligen kan förekomma vid hjärntumörer >< Nu är hon där med pappa som fick följa med i helikoptern. Jag skulle åka båt efter men näpp, bussarna måste förhandsbokad om man skall till Uppsala. taxin kostar 130 euro utan Lova, nåja... de må vara. Jag KAN köra bil men vi har INTE gpsför vem behöver gps på lilla Åland Dessutom var ALLA hotell fullsatta o sjukhuset vill inte ha os där för de är nu på neurologen och inte onkologen och det är skildnad det... Daniel skulle göra sitt bästa annars får jag ta taxin sen bara först i övermorgon och har då först plats på hotell några dagar via ackis. Japp så har vi det nu, Lova flera mil bort och jag är ínte där pga att någon där uppe vill göra livet surt för min familj o mej...
    Stora kramar till dig!{#lang_emotions_heart} Och sluuuta googla även om det är svårt att låta bli..
    Det ska och kommer gå bra-ställ in dig på det
  • Smultronhjärta

God morgon!

Huwa vad trött jag är..vågar inte ens tänka på hur trött Therese1981 måste va*långt till allingsås*{#lang_emotions_sealed}
    Men jag är glad och fattig

• Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-11-05 12:57:02 följande:
    www.annorlundasma.se/Home/Produktdetalj/543 tycker du ska slå till eftersom lillpluttan är så liten och klänningen är stor i strl, så kommer den säkert passa henne i vår/sommar. lika billigt som salg ju
    Deras rea börjar imorgon men jag vet inte om den gäller även webshoppen
  • Smultronhjärta
    Milliz skrev 2009-11-05 14:00:05 följande:
    Hmm, länkarna funkade inte men det är butterflies klänningen och coletteklänningen! Jag har ju jagat coletteklänningen och nu kunde jag ju inte motstå den då jag äntligen hittade den i rätt storlek och på rea dessutom!
    Åhh den är underbar!Det var en sådan i stl 86 som jag satt länge länge med innan jag rensade ut den men å andra sidan så sprang jag ju på 3 par gummistövlar sen så den var snabbt glömd
  • Smultronhjärta
    Milliz skrev 2009-11-05 14:13:23 följande:
    Ja, den är jättefin! Ella har den i 68 men den är ju för liten nu och när jag sprang på en i 86 för det priset kunde jag ju inte motstå. Butterflies är nog för stor nu men den borde ju passa bra i sommar Lavendula hoppas jag passar nu men hon är snart 80 cm så  den borde ju göra det (köpte stl 80). Jag hoppas de kommer imorgon men det är väl inte så troligt..
    Lavendula är finaste finaste av dem alla{#lang_emotions_heart} Det var den jag sorterade bort, butterflies har jag redan bunkrat via reorna
  • Smultronhjärta
    Milliz skrev 2009-11-05 14:18:30 följande:
    Fanns den på salgen? Vad kostade den där?
    Ja vissa av höstens plagg dök ju upp här och där..200 danska kostade den
    Milliz skrev 2009-11-05 14:20:44 följande:
    Hur verkade den vara i stl? Ungefär som Molos andra babyklänningar eller? 80 var en chansning men hon borde ju kunna ha den nu.
    Den såg nog normal ut i storleken, frågan är väl hur den ser ut om man inte tvättar den enligt tvättråd{#lang_emotions_cool}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15