Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Fantastiska Skatt skrev 2009-11-13 11:23:03 följande:
    Men va katten då, vem (vilka?) är det som har så svårt att låta henne vara ifred?  Har det hänt ännu mer tråkgheter nu? Hej töser! Känner mig helt sönderstressad i vaccin frågan, det känns fel att vaccinera och det känns fel att inte göra det
    Vi har bestämt oss för att vaccinera mamma,pappa och barn i vår familj(inte Lova då)
    Detta för att maken arbetar med testproven för viruset,Max för att han känns som den som har störst risk av oss att dra på sig den och jag för att Stoffe säger att han har inte tid att vaffa (och för att skydda Lova)
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2009-11-13 11:35:14 följande:
    Oj vilket roligt jobb...*eller inte* Ja vi ska vaccinera oss allihop, blev glad att man nu får vaccinera under 3 år med.. Nu ska jag o Milo gå ochs ova middag, jag har såå ont i huvudet o armen efter sprutan igår. *zzzzzzzz*
    Haha- nope just nu är det inte roligt,dessutom har det precis utbrutit fler virus i mängder så de är väldigt busy{#lang_emotions_sealed}
    Dock är det ett toppenjobb eftersom det jobbar mest kvinnor(läs mammor) där så de har full förståelse när Stoffe behöver vara hemma för vård av barn.... eller fru
  • Smultronhjärta
    melizza skrev 2009-11-13 12:22:59 följande:
    bara det inte blir för sent..... hos oss så går det redan i skolerna och på högstadieskolan som min äldsta går så har dem haft ca hälften av eleverna sjuka redan innan vaccinet hade kommit så det är ju änna lite sent tycker jag....
    Här får inte vi icke-riskgrupp börja vaccinera oss förrän tidigast v 49..
    Vad jag längtar tillbaka till Göteborg när jag hör "änna"
  • Smultronhjärta
    Tejja skrev 2009-11-13 13:02:14 följande:
    Villa underbara bilder på era barn! Vilken topenbörjan på nya BT! MejaKiznic- SÖÖÖT! Tjolla! -Vilken underbar bild! Smultron- Det är så man smälter!
    lillronya skrev 2009-11-13 13:12:10 följande:
    Har vi ny bt?
    Hihi..satt du där och undrade vad hon pratade om (brukar jag nämligen göra innan jag fattar)
  • Smultronhjärta
    Busbellan skrev 2009-11-13 14:16:27 följande:
    Inte smultron men svarar ändå, nej det är inte alltid kö in. Det är nog som allra mest folk nu vid den här tiden egentligen, alla ska köpa julklappar
    Ja och vinterkläder..
    Jag tycker faktiskt att denna årstiden är värst även om semestertider är bra vidriga de också..
    Tejja skrev 2009-11-13 14:15:09 följande:
    Har nu suttit och tittat på Ullared, första avsnittet. Jag har nog sett lite konstig ut. Typ så här:  Ögonen uppspärrade och munnen vidöppen. Smultron- Är det alltid kö in till varuhuset, eller är det bara på sommaren och lov?
    Haha- det var många som reagerade så Men programmet är ju aningens vinklat för att ge bra tv tycker jag. De flesta som handlar där är faktiskt relativt "normala"
  • Smultronhjärta
    Tejja skrev 2009-11-13 14:22:46 följande:
    Jo, det är klart, fast ingen rök utan eld! Eller vad är det de brukar säga!
    Klart det finns många original också men så finns det även en hel del originella grejer som säljs där också bland alla normala varumärken och normalingar.
    Gekås är mitt FisherPriceheaven- har nästan enbart deras leksaker här hemma

Och just det, jag gillar Morgan Superskön kommentar i Borås tidning:
    "Jag vet vad jag har sagt! Jag har varit lugn, nykter, välklippt och inte snusat på hela tiden, så det ska nog gå bra."

• Smultronhjärta

Jag fortsätter vara ot....

Någon vars barn har/har haft v-smile och som kan ge lite ris och ros

• Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2009-11-13 14:56:19 följande:
    ehhh vad är det?
    www.lekmer.se/leksaker/V.SMILE/V.SMILE%2C_TV_Learning_system%2C_Nalle_Puh
    Stormis skrev 2009-11-13 14:56:59 följande:
    v-smile????? Tackhar för igår! Gissa vem som somnade i bilen trots allt.... Inte jag iaf, men en annan liten dam... Har precis skrubbat FP och väntar nu på att K ska vakna och se vad hon säger när hon ser dem. O har inte sett dem ännu , men jag sa igår att jag hade lite leksaker med mig hem .
    Tack själv
    Lite leksaker..Haha- vilken tur att män inte samma måttsystem som vi
    Stoffe tycker till exempel att jag alltid handlar mycket och det tycker ju inte jag
  • Smultronhjärta
    LA Woman skrev 2009-11-13 15:03:02 följande:
    Jag har en tuff liten tjej, Felicia sa inte ett ljud när hon fick sprutan. De distraherade henne med såpbubblor Skönt att det är gjort nu!!!
    Duktig tös{#lang_emotions_sunny}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15