Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Milliz skrev 2009-11-05 14:30:46 följande:
    OT men jag har en köpare som frågar om jag kan samfrakta via schenker. Jag har aldrig gjort det vad kostar det och var lämnar man in paketet isf? 
    Läs mer här
    kampanj.tradera.com/frakt/schenker/
    Milliz skrev 2009-11-05 14:31:39 följande:
    Oj, det var billigt. Det blir väl typ 250sek då eller? Visst är det handtvätt på den?
    Japp-handtvätt. Och såklart billig på salg
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-11-05 14:33:47 följande:
    är det inte typ luft torkning
    Kan det också ha varit- tvättråden var de jag läste precis innan jag struntade i allt och gick mot kassan. Då hade jag inte koll på särskilt mycket
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-11-05 14:39:40 följande:
    . Kunde inte låta bli att buda lite .
    Ja du är väl tomten i år eller{#lang_emotions_tomte}
  • Smultronhjärta
    högbergarna skrev 2009-11-05 14:58:06 följande:
    Ooo nu har min bästa väninna fått bebis!! Igår kom en liten flicka! Så nu har jag en ursäkt att köpa något tjejplagg!! Vad ska jag köpa?? Tror jag vill köpa en sådan helkroppsbody... vad heter de nu igen??! Åh ni era fuskisar som varit på salgen!!!! Hittade ni mycket underbart??
    Bodysuits-bästa bebisplagget!

Och JAAAA massa underbart såklart- spana in BT
  • Smultronhjärta
    ChokladMoshin skrev 2009-11-06 09:13:04 följande:
    Ja, hihi! Längtar ju så tills jag mister min salgoskuld.... Tror du förresten som verkar insatt, att Molo kommer sluta med sina salger, eller ha dom väldigt sällan? Smileycat hade ju fått ett oroväckande svar från gissar att det var OTT.
    Va vad var det för svar?
  • Smultronhjärta
    ChokladMoshin skrev 2009-11-06 09:23:03 följande:
    Hon skrev ju och frågade om och när det skulle bli en ev. utförsäljning på OTT, eftersom dom hade runt salgen förra året. Då svarade dom att Molo nu gör en sista salg med utförsäljining och att det kommer att bli mycket sällsynt framöver. Kommer inet ihåg ordagrant hur dom skrivit, ligger väl typ 200 sidor bakåt i salgtråden Dom skrev ju att dom vill ju helst att folk ska köpa av & gynna deras mindre återförsäljare, så butikerna överlever liksom. Jag personligen tror ju dom skirver lite så för att man inte ska förlite sig på att det blir salg och handla allt där, men jag menar vi hoppoholics hoppar ju alla nyheter som vi vill ha ändå, salg är ju en bonus liksom. Otroligt tråkigt om det inte blir mer. Nån annan skrev ju att ekonomin slagit väldigt hårt i Danmark så det görs mindre produktioner/upplagor, men å andra sidan då så handlar väl danskarna mindre om ekonomin är dålig så det blir kläder över till salg i alla fall Vad tror salg kloka du?
    Jag skulle tro att de kanske gör mer som Småfolk har börjat göra: 1 salg om året och färre dagar kanske. Fast om man ser till vårens och nu höstens salg så har det knappt funnits några fleccelurvar alls om man jämför med tidigare år..
    Att de skulle sluta helt med det tror jag inte-snarare att de, precis som du tror, vill få bort det självklara gällande salg..
  • Smultronhjärta
    Incommunicado skrev 2009-11-06 10:02:17 följande:
    jag ahr väntat på vårens salg i evigheter så jag håller tummarna för en sådan! Jag ahr dessutom inte hakat på alla fjuttiga reor av höstkollektionen hittills utan hoppas på storslam i maj! Suck - när kommer storrean egentligen, jag menar - till jul kommer ju en ny kollektion!  Vill ha 40% rea om jag ska shoppa loss sånt som jag nu upplever gammalt. De kom ju ut i juli!
    Jag tror att det blir julkalendrarna som får stå för mycket rea{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-11-06 10:09:27 följande:
    De blir nog farliga i år, det där kalendrarna.
    Absolut Inte bara en fallgrop att trilla i dagligen utan flera*vojvoj*
  • Smultronhjärta
    Damien och Adrian skrev 2009-11-06 10:15:44 följande:
    skickar du mig summa och kontonr så ska jag fixa det med detsamma?
    Ok-ska bara amma klart
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15