Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Stormis skrev 2009-11-09 18:20:41 följande:
    Läste lite på Bib's Molo-sida. Och surprise, surprise, vi är omskrivna i år igen : Okay lagersalg med en masse varer i ALLE str. ( ihvert fald da jeg var der kl 14) Desværre rigtig mange svenskere som følte de ejede stedet-PINLIGT! Ja der var rigtig mange svenskere som rev alt til sig og sad hvor det passede dem. Meget pinligt. Lettere kaotisk tilstand i går eftermiddags, hvor svenskerne stadig sad og sorterede deres enorme bunker. Og så fatter jeg ikke det med, at alle de svenskere bare går ind som om, at de ejer det hele og tager ALT og kaster i sækken for derefter at sidder i flere timer og sortere 4/5 fra! Eller de der ts-hajer, der sælger til overpriser! Bliver så sur hver gang, fordi vi kommer tusindvis af mennesker, der køber til vores egne børn og rent faktisk ikke har planer om at tjene penge på det! Jeg glæder mig til den dag, hvor jeg se én af dem få en hentydning fra en ansat ;)
    Ha ha- jag var också inne en sväng och läste lite av deras gnällande..Vad ska man säga*suck* Molo är nog inte särskilt ledsna över svenskornas saftiga köp{#lang_emotions_dreamer}

God kväll alla!{#lang_emotions_sunny}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2009-11-09 19:48:31 följande:
    Haha! Det är så roligt att läsa om dom sura danskorna efter varje salg. Det stör verkligen dom att vi handlar så mkt, dom skulle ju bara veta vilka rabatter en del av er fick av Molomannen oxå
    Ja vilka jäkla surisar alltså
    Tjollabolla skrev 2009-11-09 19:49:05 följande:
    Hej smultron! Blev det några fynd igår??
    Hej-vilka fiiina minisuits du köpte
    Jaa-visst blev det några småköp..lammlinne,garnbollsklänning,röd lurvoverall till Lova,en ovanlig suit med blommor,softshelljacka,san fransisco tröja m.m-ska fota imorgon...
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-11-09 20:37:16 följande:
    Vilken massa fint du fyndade, smultron!!
    Tack- jag är nöjd! Extra glad är jag över att jag och Ellie köpte varsin softshell- jag dissade dem stenhårt i onsdags och även igår till en början tills jag insåg att vissa av dem visst var fleecefodrade{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta

Hahaha-jag tror jag dööör
    Maken i huset försöker desperat med allehanda grejer för att få uppmärksamhet,nu har han döpt sitt heligaste till FL och t.o.m skrivit det med bläck
    Undrar om han tycker att jag FL:ar för mycket{#lang_emotions_dreamer}

• Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-11-09 22:15:49 följande:
    Hahahahahaha ni är sååååååå himla roliga!
    Hihi--och nu när jag kommenterade det i badkaret så sa han att han borde skrivit mina favoriter på pungen också Just därför att jag klickar så mkt på just de ju
    Greksmurfen skrev 2009-11-09 22:19:23 följande:
    hahahahha......ja där ser man =P... funderar skulle inte nästa FL träff kunna var i ullaredstrakterna=P så skulle man kunna börja dagen med lite shopping där ....älskar ju å shoppa =P
    Jaaa Gekås är ett trevligt ställe
    Flock skrev 2009-11-09 22:20:07 följande:
    Skrattar så jag ramlar av stolen Tror nog att det är tur du inte använder den helige lika mycket som riktiga FL. Då hade den varit uppsliten nu
    *asg* Stackars isf{#lang_emotions_dreamer}
    Duntoffla skrev 2009-11-09 22:20:29 följande:
    Haha...ni är ju inte kloka. Är han sugen på en till?
    Nej nej-han är nöjd nu men har ändå inte stängt dörren..så vi är mkt överens på den punkten,-)
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2009-11-09 22:35:12 följande:
    HUr många vill du ha?
    Tja..just nu vill jag inte ha någon mer*fullt upp* Men man ska aldrig säga aldrig så kanske om mååånga år så... Isf ska jag lätt snitta
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2009-11-09 22:42:08 följande:
    Haha...vilka påhittiga män ni har!
    Du,jag har trots allt bara klämt den vanliga vägen två ggr och det räcker gott och väl..Första gången så vet man inte vad man kan vänta sig och andra gången är det enligt mig ännu värre eftersom man just vet så no more *huwa*
    Men en till liten kärleksmix på mig och maken är ju alltid en fin tanke
  • Smultronhjärta
    Greksmurfen skrev 2009-11-09 22:49:55 följande:
    instämmer med tofflan.. finns sådana .:) vad e heligheten bakom det?? själv hade jag värkar med maxen i 55timmar =S inte det roligaste... å ingen smärtlindring funkade jun inte ens EDA ... men till slut så funkade Spinalen.. då var ja i himmelriket :O) smutlron: ja visste e det ngt speciellt med gekås ... haha såg ni dokumentären idag... asså vad är det för människor de hittar å gör programmet på...finns väldigt speciella männnskor där uppe =P
    Ullaredssåpan är ju helt skev..de har verkligen lyckats skaka fram alla original och konstigt folk{#lang_emotions_undecided}Varför kan de inte visa lite av majoriteten som faktiskt handlar där? dvs "normalingar"
    Men visst roligt är det
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2009-11-09 22:52:58 följande:
    Jag körde också lustgas men nog fasen kändes det! Fast det är ju verkligen övergående. Att man sen inte kan gå på toa på flera dagar var det ingen som hade berättat

Nu får jag nog slita mig då..innan maken klottrar ner hela kroppen med FLtermer

Sov så gott alla!
  • Smultronhjärta

God morgon!

Idag ska jag FL:a, prolista och göra allt som har med dator att göra innan mannen kommer hem från jobbet för sen ska jag stänga av den har jag lovat

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15