• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • ChokladMoshin
    JuliaochNelly skrev 2009-10-20 10:32:47 följande:
    tack  hehe nu när jag vet vem min egen stalker är så känner jag mig inte lika " paranoid " längre...Nelly tycker ni ska komma på spökkalas hit
    Är det den vi trodde?
    Spökkalas låter nice!!
  • Buttelina
    http://www.babyshop.se/system/search/product.asp?id=4042

titta trådens egna lilla emelie
    JuliaochNelly skrev 2009-10-20 10:23:45 följande:
    Heej gumms! Jag har haft något psyko som anmält mina inlägg helt planlöst & det hela blev faktiskt så jobbigt att jag bestämt mig för att ta bort mina bilder & allt. Nu har jag dock nog luskat ut vem det var och känner mig lite bättre. Känns så lustigt då man känner sig påhoppad och inte vet vem det är.
    anmält för vad liksom {#lang_emotions_surprised}

*kramar*
  • Mamma Kråkan
    ChokladMoshin skrev 2009-10-20 10:35:03 följande:
    Är det den vi trodde? Spökkalas låter nice!!
    jaap jag har mejlet med en moderator och förklarat för personen hur det ligger till och givetvis så kan dom inte säga vem det är men moderator sa inte heller att jag inte hade rätt.
    Buttelina skrev 2009-10-20 10:36:20 följande:
    www.babyshop.se/system/search/product.asp?id=...titta trådens egna lilla emelie anmält för vad liksom *kramar*
    helt random typ " hej vad gör ni tjejer" och bilder på barnen som inte alls vart olämpliga eller konstiga med motivering att jag kanske säljer märket {#lang_emotions_throwup}

haha nä nu när jag lagt ihopa 2 + 2 kan jag inte annat än att skratta så tårna rinner. Men ett tag där tog jag åt mig och blev både ledsen och lite skrämd. därför är alla bilder borta.
  • ChokladMoshin
    Buttelina skrev 2009-10-20 10:37:29 följande:
    för att klargöra, inte min butik eller mina kläder eller min dotter
    Hon var ju supersöt!
  • Buttelina
    JuliaochNelly skrev 2009-10-20 10:40:17 följande:
    jaap jag har mejlet med en moderator och förklarat för personen hur det ligger till och givetvis så kan dom inte säga vem det är men moderator sa inte heller att jag inte hade rätt. helt random typ " hej vad gör ni tjejer" och bilder på barnen som inte alls vart olämpliga eller konstiga med motivering att jag kanske säljer märket haha nä nu när jag lagt ihopa 2 + 2 kan jag inte annat än att skratta så tårna rinner. Men ett tag där tog jag åt mig och blev både ledsen och lite skrämd. därför är alla bilder borta.
    mm förstår att det kändes läskigt så himla trist
  • nikki2006
    seadwarf skrev 2009-10-20 10:48:54 följande:
    men åhh .. den bilden hade jag faktiskt inte ens sett .. lillpluttan.. hehe..
    jag såg den idag, sötnosen där
  • ChokladMoshin
    JuliaochNelly skrev 2009-10-20 10:40:17 följande:
    jaap jag har mejlet med en moderator och förklarat för personen hur det ligger till och givetvis så kan dom inte säga vem det är men moderator sa inte heller att jag inte hade rätt. helt random typ " hej vad gör ni tjejer" och bilder på barnen som inte alls vart olämpliga eller konstiga med motivering att jag kanske säljer märket haha nä nu när jag lagt ihopa 2 + 2 kan jag inte annat än att skratta så tårna rinner. Men ett tag där tog jag åt mig och blev både ledsen och lite skrämd. därför är alla bilder borta.
    Ok, då är jag med!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15