Pimm skrev 2009-10-20 08:46:24 följande:
RååSa BuBBlan skrev 2009-10-20 08:28:37 följande: Godmorgon alla!Trist att han ska säja så. Han är inte inne i en överarbetad period själv och smått utbränd? Då tåler man ju inte mycket. Att det är svårt att få ett jobb som funkar ihop med hans tider har han nog själv insett men kanske inte vet hur han ska kontra det. Men som sagt, man ska låta sina kära unna sej det som den tycker är kul, det är krydd för livet man har tillsammans och man kan ju säja att han gör sina saker och det är ok med dej. Han borde ta sej en vettig funderare på allt! och tänka sej in i din situation lite mer.
God morgon!
Nä, han trivs med sitt arbete och just nu är det bara roligt enl honom då dom är i en utvecklinsfas och växer..
Jo, han fattar nog att det blir svårt att få ihop det med hans jobb och så blir han frustrerad över det.. Jag säger aldrig ifrån om han vill göra något som jag vet han tycker är roligt, vill han gå på kent så gör det, köpa nån ny teknik pryl så gör det, åka några dagar extra om han ska jobba i Usa så gör det.. Det är vad HAN tycker är roligt och jag vill ju att han ska vara glad liksom
Men här låter det bara nu för tiden... " du får väl jobba ihop en ny dator" " ny telefon? Ja jobba ihop till den" " å du handlar fast du inte jobbar " men jag JOBBAR JU HEMMA!!!
Oerhört barnsligt av honom.. Jag bemöter det inte alls faktiskt, bara töntigt...