• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Mamma Kråkan
    Pimm skrev 2009-10-20 08:51:14 följande:
    Ja just julen är ju ganska dyr, här går det åt ca 7000 kr till julklappar och jag tycker inte jag vill dra in på något. Men då kommer ju T bra till pass..hihiMåste bara fråga dej en sak. Var det inte du som hade Dukati väpnarhuva?
    Jo det pinner ganska snabbt iväg, vi ska till sälen med mina syskon över julen med.
    Jo fast jag sålde den. Helt skum i storleken
  • Pimm

RååSa BuBBlan skrev 2009-10-20 08:54:47 följande:

God morgon!Nä, han trivs med sitt arbete och just nu är det bara roligt enl honom då dom är i en utvecklinsfas och växer..Jo, han fattar nog att det blir svårt att få ihop det med hans jobb och så blir han frustrerad över det.. Jag säger aldrig ifrån om han vill göra något som jag vet han tycker är roligt, vill han gå på kent så gör det, köpa nån ny teknik pryl så gör det, åka några dagar extra om han ska jobba i Usa så gör det.. Det är vad HAN tycker är roligt och jag vill ju att han ska vara glad liksom Men här låter det bara nu för tiden... " du får väl jobba ihop en ny dator"  " ny telefon? Ja jobba ihop till den"  " å du handlar fast du inte jobbar "  men jag JOBBAR JU HEMMA!!!Oerhört barnsligt av honom.. Jag bemöter det inte alls faktiskt, bara töntigt...
    Nej det där tycker jag är oerhört taskigt av honom! Löjligt rent ut sagt och jag hade också blivit helförbannad om min make hade sagt så. Han tror nog att det är en dröm att gå hemma och det är det ju ibland men inte alltid, mycket som ska fixas.
  • RååSa BuBBlan
    1 och 1 är 3 skrev 2009-10-20 08:52:05 följande:
    God morgon tjejer!Hemma med sjukling idag oxå, detta är INTE bra för salgkassan Kanske ska göra som smultron och ta tag i T på allvar... har en del som ska ut men inten inspiration alls... Vilken surgubbe du fårr bubblan, var kom han ifrån!? Hoppas han ändrar sej. Han må¨ste ju inse att även du behöver göra saker för dej själv. Å om du dessutom finansierar resan med T tycker jag inte han ska säja ett ord! Vad finansierar han sina teknikprylar med, blocket!? Knappast va....
    Å sjuk än liten?

Jag sa det åxå! Ska du på kent får du sälja nåt du har för att gå!!! Jag har ju inget att sälja säger han... Å NÄÄÄÄÄÄÄ!!!! Han har köpt en stereo jäkel för 60.000.- å jag sa inte ett smack!! En dröm han haft länge och jag sa fine köp den!!
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Pimm skrev 2009-10-20 08:54:29 följande:
    Hade en lite lustig sak här med en pyjamas jag sålde på T. Enligt köparen fattades en tryckknapp och hon undrade hur vi skulle göra innan hon lämnade omdöme. Jag hade jag inte sett det och vi hade använt den ett par veckor innan sälj. Jag erbjöd henne köpa tillbaka med frakt t/r. Men fick svar att hon fattades pyjamasar och behöll den ändå. Jag erbjöd då halva summan och bad om hennes kontonummer men nu hör hon inte an sej alls. Ibland undrar man?
    Öh.... Vilken lustig typ
  • Pimm
    JuliaochNelly skrev 2009-10-20 08:55:53 följande:
    Jo det pinner ganska snabbt iväg, vi ska till sälen med mina syskon över julen med.Jo fast jag sålde den. Helt skum i storleken
    Ohh jag ville ju haft den. Du hade väl 2-3 år. jag köpte ju 1 år och den är för liten och det går inte att få tag i dem.
    Har funderat lite på Citylights eller Moose men kan inte bestämma mej. City är lite mer färg och jag ska ha den till svart softshelloverall.
  • Pimm

Nej minsann, här kan man nju inte sitta hela morgonen Lite frukost står på schemat och sedan kör vi hem till mormor och morfar en sväng. Mormor har gjort äppelmos till Milo:)

• RååSa BuBBlan
    Pimm skrev 2009-10-20 08:58:04 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-20 08:54:47 följande: Nej det där tycker jag är oerhört taskigt av honom! Löjligt rent ut sagt och jag hade också blivit helförbannad om min make hade sagt så. Han tror nog att det är en dröm att gå hemma och det är det ju ibland men inte alltid, mycket som ska fixas.
    Ja alltså.. Som hemma förälder jobbar man ju mellan 07-24...  Lunchrast existerar inte, man springer mellan allt hela tiden..

Nä jag känner bara att han just nu är dum faktiskt... {#lang_emotions_undecided}

Dags för frulle!!

Tack för att jag fick skriva av mig sötisar... {#lang_emotions_kiss}
  • Mamma Kråkan
    Pimm skrev 2009-10-20 09:00:33 följande:
    Ohh jag ville ju haft den. Du hade väl 2-3 år. jag köpte ju 1 år och den är för liten och det går inte att få tag i dem. Har funderat lite på Citylights eller Moose men kan inte bestämma mej. City är lite mer färg och jag ska ha den till svart softshelloverall.
    Aaa vad synd jag hade den ute på T nyss. Jag hade tagit citylights den har jag till holdern overallen som är svart. Moose passar bättre till brunt eller orangt.
  • Zvartaliljan

Godmorgon
    Förbereder mig inför att åka o ta sprutan {#lang_emotions_sealed}
    Här står det att de vaccinerar VUXNA riskgrupper först, men visst måste de väl ge Maia om jag tar med henne?? Känns ju jäkligt dumt om hon ska behöva vänta...enklast är ju ändå att hon ser mig få sprutan först, o sen får hon sin.

• 1 och 1 är 3
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-20 08:58:08 följande:
    Å sjuk än liten? Jag sa det åxå! Ska du på kent får du sälja nåt du har för att gå!!! Jag har ju inget att sälja säger han... Å NÄÄÄÄÄÄÄ!!!! Han har köpt en stereo jäkel för 60.000.- å jag sa inte ett smack!! En dröm han haft länge och jag sa fine köp den!!
    Ja, sjuk än... Feber och snorig, varit vaken mycke i natt, hostig som attan, fast bara nattetid... skumt de här. Ont i halsen har hon nog oxå för hon vill inte äta....
    Förra året gjorde vi en deal... V ville köpa ny tv, trots vi hade en fungerande... och hemmabio paket... Jag åkte på molo i nov och han shoppade loss på mellandagsrean, sen att hans kalas kostade minst 15 gånger mer än mitt e ju en annan femma men vi gjorde båda något som vi verkligen ville. Nu när vi skulle börja bygga så kom vi fram till att ny måste vi verkligen hålla i pengarna... V sa då, men vi har ju redan allt som behövs till huset så vi behöver inte handla mer. Jag inflikade med att T växer ju så jag måste nog åka på molo i år oxå. Vi kom fram till EN salg under hösten. De gäller att ge och ta! ´Frågan e bara hur vi ska göra för att få din gubbe att förstå de.....
    080826 - Puma Teolin
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15