• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Tjollabolla

Nu har jag pratat med facket och hon trodde absolut inte dom hade nån som helst rätt att göra som chefen ville. Dom skulle höra av sig under dagen. "VAD ELAKT GJORT!" var hennes kommentar, känns bra.

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • FL Lisa
    Tjollabolla skrev 2009-10-20 10:09:28 följande:
    Nu har jag pratat med facket och hon trodde absolut inte dom hade nån som helst rätt att göra som chefen ville. Dom skulle höra av sig under dagen. "VAD ELAKT GJORT!" var hennes kommentar, känns bra.
    ja den där chefen verkar verkligen vara ett riktigt rikspucko. Hoppas facket kan hjälpa dig för så där kan du ju inte ha det
  • Buttelina
    JuliaochNelly skrev 2009-10-20 10:07:51 följande:
    Är det någon som har koll på hur dom här är i stl? jag har köpt årets till Nelly i 110 och där är det rejäl växemån. Funderar på om denna passa i början av vintern?www.tradera.com/MOLO-OVERALL-ROSA-STRLK-104-N...off course inte min
    gumman vad har hänt? varför är alla dina bilder borta
  • Buttelina
    melizza skrev 2009-10-20 10:03:55 följande:
    Ja ibland känner jag att varför ska jag sälja kläder egentligen när jag ändå inte får nåt för det. Men det ska jag absolut säga till gubben sen när han kommer hem att det är verkligen att säkerställa framtida tradera kontot och dotterns garderob. Fast då kommer jag väl få höra att då behöver du ju inte köpa kläder på ett halvår minst eller? Han tycker ju att det är helt sjukt att ni åker dit med 5-10 tusen spänn och bara köper kläder till barnen. Ha ha galet liksom. Han tycket att man borde klara sig på 2000 kr i månaden till kläder för 3 tjejer.....hallå liksom. Ja men det bli ju 24000 kr per år....det borde du ju klara dig på.  När vintern kommer så behövs det mer än 2000 kr säger jag till alla dya vinterkläder men då tycker han att då får jag väl spara dem 2000 kr från föregående månad. Ha ha han är galen min gubbe.
    så han betalar inte ens nått av vinterkläderna {#lang_emotions_surprised} utan tycker att du får spara till det? galet
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-10-20 10:14:07 följande:
    gumman vad har hänt? varför är alla dina bilder borta
    Heej gumms! Jag har haft något psyko som anmält mina inlägg helt planlöst & det hela blev faktiskt så jobbigt att jag bestämt mig för att ta bort mina bilder & allt. Nu har jag dock nog luskat ut vem det var och känner mig lite bättre. Känns så lustigt då man känner sig påhoppad och inte vet vem det är.
  • ChokladMoshin
    JuliaochNelly skrev 2009-10-20 10:23:45 följande:
    Heej gumms! Jag har haft något psyko som anmält mina inlägg helt planlöst & det hela blev faktiskt så jobbigt att jag bestämt mig för att ta bort mina bilder & allt. Nu har jag dock nog luskat ut vem det var och känner mig lite bättre. Känns så lustigt då man känner sig påhoppad och inte vet vem det är.
    Trevligt att se dig tillbaka!!
  • ChokladMoshin

Gomorron allihopa!!

Ser att det pratas klädpengar.
    Min man har noll koll på våra pengar.
    Han blir glad om han har till cigg och en kaffe om dan, sen kan han fråga ibland om vi har några pengar på sparkontot. Men han har verkligen noll koll och bryr sig intge så länge vi har mat och kläder. Och ja kläder har vi ju massor, eller i alla fall barnen .

• Mamma Kråkan
    ChokladMoshin skrev 2009-10-20 10:25:38 följande:
    Trevligt att se dig tillbaka!!
    tack {#lang_emotions_kiss} hehe nu när jag vet vem min egen stalker är så känner jag mig inte lika " paranoid " längre...Nelly tycker ni ska komma på spökkalas hit {#lang_emotions_wink}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15