• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Zvartaliljan
    Pepper79 skrev 2009-10-20 09:38:15 följande:
    Grattis till vinsten . Röstade såklart på dig...var en fin klänning.
    Tack Jag sa till dom nu när dom ringde att det var sambon som målat men han låg o sov så de kunde inte gratta honom tyvärr Nu väntar jag bara på att disney ska kontakta mig Vill ju veta vad det är för resecheckar o hur länge de gäller...
  • 1 och 1 är 3
    Pepper79 skrev 2009-10-20 09:26:26 följande:
    Stackars t som är sjuk . Aline är lite snuvig men dt har hon varit till och från den senaste månaden tycker jag
    Snuvig har hon varit länge men igår när jag hämtade på dagis så va även ögonen helt variga och hon va inte alls sej själv. Åt en flaska välling 11.15.. sen åt hon ingenting förrän vid 22, en yoggi å lite glass.. De e verkligen INTE likt min unge...
    Smultronhjärta skrev 2009-10-20 09:30:37 följande:
    Jaa- han står ju ut med mig Precis- allt handlar om vad man jämför med Stoffe gnäller aldrig-han har gett upp Och efter sådana Traderarundor som den igår tycker han tvärtom att jag ska fortsätta som jag gör! Eller ja...nästan iaf
    Hur mycke drog du in igår igentligen? {#lang_emotions_dreamer}
    Zvartaliljan skrev 2009-10-20 09:36:01 följande:
    här finns ju en del Fick precis ett samtal från familjeliv, nu börjar det kännas verkligt
    Samtal från familjeliv... {#lang_emotions_undecided}
    Tjollabolla skrev 2009-10-20 09:35:20 följande:
    Godmorgon! Är fortfarande förbannad över chefen, ska snart ta och ringa facket. Har knappt kunnat sova inatt!Milo har nog fortfarande ont i halsen, han vill inte äta
    Tycker jag du ska göra! Å hör vad dom har att säja om saken. Men de låter inte vettigt att flytta dej nu efter 1,5 år på andra avdelningen....
    080826 - Puma Teolin
  • Pepper79
    1 och 1 är 3 skrev 2009-10-20 09:41:46 följande:
    Snuvig har hon varit länge men igår när jag hämtade på dagis så va även ögonen helt variga och hon va inte alls sej själv. Åt en flaska välling 11.15.. sen åt hon ingenting förrän vid 22, en yoggi å lite glass.. De e verkligen INTE likt min unge... Hur mycke drog du in igår igentligen? Samtal från familjeliv... Tycker jag du ska göra! Å hör vad dom har att säja om saken. Men de låter inte vettigt att flytta dej nu efter 1,5 år på andra avdelningen....
    Hoppas att hon piggnar till snart. Fast du slipper ju vara på jobbet. Men å andra sidan så går du ju miste om inkomst {#lang_emotions_undecided}.
    (¯`°?.¸ ღ Aline 2008-07-19 ღ ¸.?°´¯)
  • Smultronhjärta
    Zvartaliljan skrev 2009-10-20 09:36:01 följande:
    här finns ju en del Fick precis ett samtal från familjeliv, nu börjar det kännas verkligt
    Gud vad roligt{#lang_emotions_sunny}
    melizza skrev 2009-10-20 09:36:25 följande:
    Min gubbe blir också glad när han ser hur mycket det kommer in från T och säger att bara sälj du så vi får in mycket pengar. Vi och vi....vad fasen det är ju bara jag som gör allt med T....fotar och lägger ut och packar och går till posten. Men jag kan ju sälja om jag inte hade handlat så mycket som jag gör. Det där kopplar han inte liksom. En annan gång sa han att jag får gå på salg om jag köper för att sälja allt. Då skulle han tom finasiera det. Hallå är han helt galen eller??? Då sa jag att lite kunde väl Stella få och då tyckte han att ja ja ett eller  två plagg då eller det hon behöve och det är ju inte nåt va´sa han.
    Jag hade strejkat rejält om min man skulle börja tycka och tänka om mina Traderapengar...Nu ser vi båda Traderakontot som "skojkontot" så om vi ska köpa något roligt eller om mamman ska på salg så är det där vi gräver
    Tror nog allt att du får ta och förklara för gubben din att en salg skulle bara säkerställa det framtida Traderakontot och dotterns garderob
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2009-10-20 09:41:46 följande:
    Tycker jag du ska göra! Å hör vad dom har att säja om saken. Men de låter inte vettigt att flytta dej nu efter 1,5 år på andra avdelningen....
     Fem och ett halvt och så har jag 21 auktioner som går ut på torsdag också..
    Ska starta ytterligare en pro ikväll eller imorgon tror jag-bäst att keep on going medan jag är på humör
  • Pepper79

Dags för frukost här. c u later

(¯`°?.¸ ღ Aline 2008-07-19 ღ ¸.?°´¯)
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2009-10-20 09:49:03 följande:
     Fem och ett halvt och så har jag 21 auktioner som går ut på torsdag också..Ska starta ytterligare en pro ikväll eller imorgon tror jag-bäst att keep on going medan jag är på humör
    Shit alltså... tänk vad dom kläderna kostat dej från början  Men himla roliga salgpengar!
    080826 - Puma Teolin
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2009-10-20 09:55:38 följande:
    Shit alltså... tänk vad dom kläderna kostat dej från början  Men himla roliga salgpengar!
    Ja de har iaf inte kostat mig så mkt mer kan jag säga{#lang_emotions_dreamer}
    Men jag är väldigt glad att jag la ut alla mina Lindex babyvelour som jag var på väg att skicka till myrorna- jisses vad Lindex säljer bra om man ser till nypris!
  • melizza
    Smultronhjärta skrev 2009-10-20 09:45:51 följande:
    Gud vad roligt Jag hade strejkat rejält om min man skulle börja tycka och tänka om mina Traderapengar...Nu ser vi båda Traderakontot som "skojkontot" så om vi ska köpa något roligt eller om mamman ska på salg så är det där vi gräver Tror nog allt att du får ta och förklara för gubben din att en salg skulle bara säkerställa det framtida Traderakontot och dotterns garderob
    Ja ibland känner jag att varför ska jag sälja kläder egentligen när jag ändå inte får nåt för det. Men det ska jag absolut säga till gubben sen när han kommer hem att det är verkligen att säkerställa framtida tradera kontot och dotterns garderob. Fast då kommer jag väl få höra att då behöver du ju inte köpa kläder på ett halvår minst eller? Han tycker ju att det är helt sjukt att ni åker dit med 5-10 tusen spänn och bara köper kläder till barnen. Ha ha galet liksom. Han tycket att man borde klara sig på 2000 kr i månaden till kläder för 3 tjejer.....hallå liksom. Ja men det bli ju 24000 kr per år....det borde du ju klara dig på.  När vintern kommer så behövs det mer än 2000 kr säger jag till alla dya vinterkläder men då tycker han att då får jag väl spara dem 2000 kr från föregående månad. Ha ha han är galen min gubbe.
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15