Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

FlowerPowerMama skrev 2009-11-16 16:34:08 följande:
    Finns det någon kod till butiken eller är det rean som syns som gäller?
    Över helgen hade de 30% på allt. Passade på att fynda lite molosar.
  • SmillaMilla
    Tejja skrev 2009-11-16 17:15:03 följande:
    Äh, klart de måste ta tillbaks den- de har ju klantat sig! Maila/ring och kolla bums!
    Försökt ringa nu flera gånger men bara upptaget. Så nu har jag skickat ett meil. Hoppas på snabbt svar.
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-16 17:56:05 följande:
    30 PROCENT VAAAAR? Idag e jag Piggelin  Hopping suget är åter och jag kallar mig typ frisk
    Lilla mirakel hade för några dagar sedan. Nu hade de det tyvärr inte.

annorlundasmå har 25 % på molo-
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-16 18:09:24 följande:
    å 25 e för liiiite hopps! glömt svara din inbox  *glömsk*   förlååååt.. Tjejer.. visst kostade babyklänningarna 15odkk?
    ja 25 är inte mycket att hänga i granen. Jag handlade på lillamirakel i fredags (30%) o i dag låg kläderna i lådan. Snabba ryck med tanke på att det brukar ta några extra dagar hit.
  • SmillaMilla
    Tjollabolla skrev 2009-11-16 14:03:29 följande:
    Tjorven kanske hon ska heta då
    ha ha nu ser jag

Men Luna är jättefint! Känner en liten flicka (eller ja hon är 6 år nu) som heter Luna, hennes lillebror heter Lion. Båda fina namn.
  • SmillaMilla
    Tjollabolla skrev 2009-11-16 18:26:27 följande:
    Ja jag tyckte det var fint, men sambon bara rynkade på näsan. Som alltid! *suck*
    ha ha ungefär som här när Svea låg i magen. Sambon gillade verkligen inte namnet Svea. Han ville ha en Ida, men jag tyckte det blev lite Emil varning, Anton o ida. Annars är Ida ett jätte fint namn som även passar till Milo. Men i alla fall när Svea kom ut så sa jag bara att det var en Svea, han frågade om jag var helt säker. Ha ha jo. Å då höll han med. Ett tips bara. Kom med namnen som du älskar direkt efter förlossningen.
  • SmillaMilla
    Helle skrev 2009-11-16 19:06:41 följande:
    God kväll Ikväll ska nästa års almanacka påbörjas, kan ju säga att jag ligger lite efter ... Brukar alltså göra en egen almanacka och ge till barnens mormor/morfar, farmor/farfar i julklapp. Kul, men tidsödande. Smilla: jag tycker att tröjan ser ut att sitta perfekt nu. Vad roligt att få se bilder på din kille i BT också
    Ja det är ju det, den är perfekt nu, men frågan är vad som händer när jag tvättar den.
  • SmillaMilla
    Helle skrev 2009-11-16 19:15:14 följande:
    Hmm, nu har vi ju inte den tröjan, men dukati som vi har har absolut inte krymt något.
    ja jag håller tummarna. För Anton älskade den verkligen. Så vi behåller den.

Hur är det med dig då?
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2009-11-16 19:22:47 följande:
    Godkväll! Har precis slurpat i mig en mumsig bananmilkshake *läser tillbaka* Smillamilla - Jag fick ju en bärsjal med ett larm på från lilla mirakel för några veckor sen...lustigt att de gör samma misstag mer än en gång! Jag mejlade o då bad dom mig gå in i en butik o ta bort det så idag har jag varit på lindex. Hade med kvittot men de rynkade ändå på näsan och ringde upp lilla mirakel för att kolla så det verkligen stämde...PINSAMT! Men nu är larmet borta iaf... Vi fick provsvaren idag och Maia har INGEN glutenallergi så nu kan vi slå bort de tankarna. Inget som tydde på någon inflammation heller eller vitaminbrist eller något sånt. Så nu återstår det att röntga tarmarna...läkaren tror att det är Hirschsprungs så det får vi ju veta då. Felipes farmor hade samma problem som Maia och hade för långa tarmar...så det kan ju vara det som gått i arv också. Så nu väntar vi på röntgentiden TJOLLA- När vi fått röntgentiden, då ska vi köra till Kristianstad. Men innan dess behövde vi inte komma till läkaren...hoppas på tid inom de närmsta veckorna!
    Nej men oj! Helt otroligt att de då gör samma misstag igen. Lite smått irriterande.

Vad synd att det inte var glutenintollerans, för det verkar vara det minst jobbiga. Eller?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15