• LJ2

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultronhjärta skrev 2009-12-02 17:02:20 följande:
    Jag menar the "good" bad guy..Har ju ingen koll på vad han heter men det är han som är supertatuerad Och serien är i övrigt nästan för spännande för mig- jag har plöjt alla 24 säsonger också men där är det knappt några känslor med som här*blir mkt mer inlevelse nu ju*
    content.expressen.se/blog/58/82/57/millermaria/images/wentworth_miller_122xyz.jpg

den ligger som bakgrund här hemma.. {#lang_emotions_heart}
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Smultronhjärta skrev 2009-12-02 17:40:19 följande:

jag har lagt den här.. struntar i vilket..
    kunde han ha nån jäkla bikinibrud på sin dator *ett tag* o på sin telefon, så kan jag ha min hunk på min dator {#lang_emotions_heart}
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Kavat skrev 2009-12-02 17:41:52 följande:
    Finns det ingen som har något gott att säga om MAT eller Didrikson jackor /overaller?
    jag köpte en didriksson till min lilla i vinter eg.. hon e född april-08 o folk sa att de va lite stora.. så beställde en 80, trots att hon hade 86 eg..
    men den va enorm!!! sonen på över 3 år kunde ha den lixom..
    dock sa både jag o sambo att den verkar skitbra o rejäl..!! tyvärr fanns ingen som passade dottern i år.. hoppas på nästa år..

www.familjeliv.se/Hem/lj2/galleri.php%F6vrigt

här e bilderna iaf, så ser du lite stl åtminstone.. vår modell hette aspen vi beställde åt henne.. *såldes på t sen*
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

images.eonline.com/eol_images/Articles/20070413/293.miller.wentworth.041307.jpg

sweetandlight.typepad.com/.a/6a00e554d6dd838833011571071033970c-800wi

media.photobucket.com/image/wentworth%20miller/Daretodreem45/wentworth-miller-20060913-160639.jpg

www.wallpaperbase.com/wallpapers/celebsm/wentworthmiller/wentworth_miller_5.jpg

smultron..
    akta så datorn inte får fuktskador nu!!

*det ryktas om att han dejtar en manlig kollega ??? hmm... *

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Smultronhjärta skrev 2009-12-02 17:47:43 följande:
    Haha- näää jag kan inte med Inte när maken har mig på sin mobil,dator och visakortet
    tur tråden finns så man kan klicka upp bilder där då ist

min har iaf barnen nu på mob.. *sist iaf* o nån med pirates döskalle på datorn
    o jag har barnen på mob med.. än så länge
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    lillronya skrev 2009-12-02 17:52:46 följande:
    Är tatueringarna bara fejk???
    ja, nåt de målade dit inför inspelningar..
    de satt kvar typ.. ja.. ett tag, sen fick de göra om det.. typ liknande henna nåt sånt tror jag de sa om de...
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Kavat skrev 2009-12-02 17:53:02 följande:
    Oj, ja, den såg rymlig ut! Fast väldigt fin! Känns smart när det är "lappat" på knä och rumpa. Kanske ska köra Didrikson overall då. *funderar*
    hade den inte varit såå extremt stor hade vi haft den till lillan, utan tvekan..
    förstärkt överallt, reflexer o bra sömmar o lätt o klä på o allt.. enligt oss nu då..!!
    men tyvärr.. o sonen hade redan 2 overaller o 1 tvådelat.. så behövde ingen.. funderade ett tag på o ha den åt han..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Smultronhjärta skrev 2009-12-02 17:56:25 följande:
    Haha- varför i hela friden står han så skumt på alla bilder?? Det är liksom som om han ska attrahera killar *vad då svanka*
    haha.. ja.. jag fick den tanken med!!!
    tyckte kortet såg lite.. hmm,, gay ut.. o sen får man läsa om att han ryktas dejta en manlig kollega.. ? *s* så.. ja..
    men sak samma.. han e LÄCKER!!!!
    får ju lixom ändå bara titta, så spelar ingen roll eg..
    sen att sambon kanske har mer chans e ju liiiite irriterande
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15