• LJ2

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

ChokladMoshin skrev 2009-12-01 21:21:35 följande:
    ALLT vore fint i det printet!!!
    *drömmer om leggings*
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    stökmamma skrev 2009-12-01 21:27:10 följande:
    hur är jr tröjorna i hajar? blir 104 FÖR stort på Alfred??
    men då.. det stog ju inte där.. *står under kortet bara* han e 100,2 cm o har 110 i tröjan..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Milliz skrev 2009-12-01 21:34:54 följande:
    Å, jag lider med dig.. T går verkligen riktigt dåligt nu. Jag hade några auktionsslut förra veckan som var riktigt dåliga.. Det känns nästan som att man ger bort vissa kläder..
    säg till om inte nån betalar för suiten min syster ville ha den röda i 86..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Milliz skrev 2009-12-01 21:40:16 följande:
    Jag har fått betalt för den. Missade hon den? Synd att jag inte visste att hon ville ha den..
    jag visste inte heller ju tyvärr, o hon missade tydligen den..
    hoppas på nästa salg eller t sen =))
    stökmamma skrev 2009-12-01 21:39:14 följande:
    då kanske jag vågar mig på en 104.... tack
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Pepper79 skrev 2009-12-02 11:19:22 följande:
    Smultron: Du som har helkoll på Ullared . Vet du om de har sandaler framme från Kavat på Sko-Boo? Lite off season, I know
    vilken stl letar du? {#lang_emotions_innocent}
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

nån kul rea?

nån här som vet vart jag kan hitta fjärilsuit i 86, helst 92 ??? vår i 80 e alldels för liten {#lang_emotions_cry} o jag va tvungen o lägga undan den nu.. kort i armar o ben, så dragit ut på det så länge jag kunnat.. hittade ju ingen ny på salgen

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Smultronhjärta skrev 2009-12-02 14:50:39 följande:
    ...och jag ser på Prison Break- har precis börjat dvs har 4 säsonger av spänning framför mig! Men det blir nog inte så svårt för det fanns visst en hunk att vila ögonen på också
    vem av dom menar du??
    jag har en av hunkarna som bakgrundsbild på datorn
    som för övrigt fyller samma datum som min stora dotter
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Smultronhjärta skrev 2009-12-02 17:02:20 följande:
    Jag menar the "good" bad guy..Har ju ingen koll på vad han heter men det är han som är supertatuerad Och serien är i övrigt nästan för spännande för mig- jag har plöjt alla 24 säsonger också men där är det knappt några känslor med som här*blir mkt mer inlevelse nu ju*
    han heter Michael i serien, wenthworth miller, född 72  
    det e just den hunken jag har som bakgrund..
    serien e skitbra! speciellt första, det e så genomtänkt!! *enligt mig*
    ska fixa alla säsonger på skiva hade jag tänkt.. bad en om det, men vet inte hur det går.. =)
    tyvärr missat sista nu haft alldels för mycket o fixa med o varit för trött.. men snart så.. *annars köper jag väl dom!!! ska ha dom!!*
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    LJ2 skrev 2009-12-02 17:31:39 följande:
    han heter Michael i serien, wenthworth miller, född 72   det e just den hunken jag har som bakgrund.. serien e skitbra! speciellt första, det e så genomtänkt!! *enligt mig* ska fixa alla säsonger på skiva hade jag tänkt.. bad en om det, men vet inte hur det går.. =) tyvärr missat sista nu haft alldels för mycket o fixa med o varit för trött.. men snart så.. *annars köper jag väl dom!!! ska ha dom!!*
    inte wenthworth, wentworth ska det va.. =))
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15