Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Greksmurfen skrev 2009-11-16 08:48:08 följande:
    har ni använt bodysuits på dagis??
    Ja jag gjorde det när Milo började, när han var runt 1½. Alla fröknar tyckte han var så sööt i dom
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Greksmurfen skrev 2009-11-16 09:00:55 följande:
    oki... då blir det en cuba cars suit premiär
    Åhh fint! Jag tipsade dom om att man inte behöver knäppa upp alla knapparna i grenen, man kan ta på/av hela genom huvudet och det var ett uppskattat tips
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2009-11-16 09:33:28 följande:
    syrran är där nu och det var ganska lugnt idag
    Åh vad skönt!! Hade hon varit där när dom öppnade? Man behöver väl inte komma innan o köa?
  • Tjollabolla
    Smultronhjärta skrev 2009-11-16 09:47:14 följande:
    Japp- du kan även kolla in webkameran från två vinklar för att få en uppfattning om trycket där borta.Jag ska dit en sväng ikväll
    Åh toppen det ska jag göra! Vi satsar nog på att vara där när dom öppnar. Jag är bara lite orolig för att där ska va sjukt med folk, fixar inte om folk ska trycka på mig... Visst finns där bänkar lite överallt där man kan sätta sig? Annars får jag ta med en stol, men det känns lite bökigt
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2009-11-16 10:05:07 följande:
    har nyss varit och lämnat barnen efter en långhelg.. jobbigt.. ja i och för sig bara jobbigt för mig, dom tyckte det var skitkul saknar dom så
    Åhhh Jag har Milo hemma idag, vågade inte chansa efter hans febertopp på 40 grader i lördagskväll. Å så vill jag inte missa ullared imorgon om han skulle bli sjuk

Ungen älskar att vara hemma! "Åh, de e mysigt hemma mamma!"
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2009-11-16 10:10:36 följande:
    De kom lagom till de öppnade o behövde inte köa alls.Hon hade hittat babylammskinn så hon skulle köpa ett sånt De låg i påse så vet inte hur stora de var men är de till baby så bör de ju passa i liggdelen...
    Åh vad bra! Borde va ungefär samma imorgon då

Ja jag behöver ju inget lammskinn nu när jag förlustade mig på åkpåsen
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2009-11-16 10:12:36 följande:
    jaa mina älskar med att vara hemma fast efter 3 dagar på raken saknar dom kompisarna isabel frågade om hon inte kunde gå till tandläkaren nån mer gång hon tyckte det var så mysigt när bara hon och jag gick i stan jag ska upp och kolla på julskyltningen med henne själv sen. bara mor/dotter åhh ska du till ullared?? kul!! skulle med vilja ta en tripp dit!
    Ja jag och Mamma ska köra dit imorgon! Ska bli KUL! Ska mest handla julklappar å lite annat smått o gott {#lang_emotions_tomte}
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2009-11-16 10:12:36 följande:
    jaa mina älskar med att vara hemma fast efter 3 dagar på raken saknar dom kompisarna isabel frågade om hon inte kunde gå till tandläkaren nån mer gång hon tyckte det var så mysigt när bara hon och jag gick i stan jag ska upp och kolla på julskyltningen med henne själv sen. bara mor/dotter åhh ska du till ullared?? kul!! skulle med vilja ta en tripp dit!
    Haha sötnos Isabel! Klart det var mysigt att gå med mamma på stan, så gulligt {#lang_emotions_heart}
  • Tjollabolla
    Morty skrev 2009-11-16 10:25:06 följande:
    Åååh vad mysigt. Jag, Moa och min mamma ska gå på stan nästa lördag. Lillebror ska på kalas så det passade ju perfekt. Så mysigt. Ska ta och göra något med bara Mattis sen också, fast han gillar INTE att gå på stan.
    Tänk att det börjas redan i den åldern med att inte vilja gå på stan när man är kille
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15