Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Greksmurfen skrev 2009-11-24 09:40:34 följande:
    TACKAR...frsöker fortfarande smälta att jag fick ett pluss igår...ska bli så gosigt.... min lilla max kommer bli så stor helt plötsligt..... få se hur detta kommer gå.. en syskonvagn är ju ett måste iaf...är i hela v 5 =P hehe..så ja ligger inte långt fram=)
    Men ååhhh vad kul! Lilla Maxen storebror {#lang_emotions_flower} Hmm när ska man ha om man blir gravid nu? Typ Juli? Shit vad tiden går, inser att jag kommit en bit på vägen iaf
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2009-11-25 08:27:08 följande:
    nä det är helt galet att resonera så, jag ser ju maia som svensk ändå.. alltså svårt att förklara. hemskt att det finns folk som vill ha HELsvenska dagis. jag kan ändå förstå att en del är lite bittra när det blir "för mycket" invandrare (inte barn som maia då).. min kompis son hade sitt barn på dagis och bland 20 barn var där 4st svenska barn, resten var invandrare.. och det var så dålig svenska på det dagiset att hennes son började bryta och prata med fel meningsbyggnad.
    Håller med... Förskolan jag jobbade på hade ju 99% invandrare och våra svenska barn bryter. Jag skulle aldrig sätta Milo där.
    Sen förstår jag inte diskutionen egentligen, för det finns ju redan rena arabiska förskolor, det har vi här. Det är det inget liv om...
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2009-11-25 08:43:17 följande:
    Inatt gick en stor bit till av slemproppen o nu slutar det inte och jag har hemska sammandragningar (värkar?) så nu ska jag in till förlossningen...håll tummarna att jag inte börjat öppna mig!!! Han FÅR inte komma nu!!!!!!!Hoppas vi ses ikväll så att detta bara är falskt alarm...
    OJ! Ja vi ses ikväll. Annars får du banne mig skicka ett sms!!!
  • Tjollabolla

Hej flickor!

Fick sms från Liljan. Hon hade inte öppnats ngt mer, men tappen hade blivit 2 cm kortare på bara några dagar. Hon är inlaggd och beordrad sängläge och har fått spruta för att skynda på mognaden och Lillens lungor....

• Tjollabolla

Ja risken är nog att han kommer snart... Hoppas dom kan hålla honom inne iaf några veckor till. Hur tidigt kom Maia??

Hon kommer nog in i tråden ikväll, hennes sambo skulle ta dit datan till henne. Skittråkigt att ligga så ju! Hon fick bara gå upp när hon skulle gå på toaletten...

• Tjollabolla
    Smultronhjärta skrev 2009-11-25 15:30:10 följande:
    Grattis Jag tänker inte ens surfa in och kika efter mitt köp av jacka tidigare idag
    Men 195 för en småfolktröja är billigt

Vad blev det för jacka?
  • Tjollabolla

Godmorgon!

Hittade denna underbara söööta
    http://www.sweetfunky.se/ProductPopup.aspx?filename=me_too_elmer_baby_rosa_4951.jpg

Åhhh så fin! *sugen*

Insåg nu när jag körde Milo till dagis att hans vinterjacka börjar bli ganska liten i armarna, den åker upp halvvägs på armen. Hmm. Är ju iofs bara 92 så det är ju väntat. Vinterjacka tips nån?!

• Tjollabolla
    Smultronhjärta skrev 2009-11-26 09:35:27 följande:
    Molo Hagen eller NS om det ska va en "åka-bil,gå i affären" jacka annars Molos vinterjackor kanske30% på Ajabaja
    Åhhh... ska genast kolla in...!
  • Tjollabolla
    Everlonn skrev 2009-11-26 10:49:23 följande:
    Ooouuuuh!!!!!!!!! Micke på B&R har fått in nyheterna!!!!! Fiiina fjärilströjan ligger och väntar på mig! Det kom robotar, hajar, fjärilar, tjejregnbåge!!!Han skulle försöka lägga upp i webshoppen under dagenTJEJER!!! NYHETERNA HAR LANDAT I SVERIGE!!!!!!!!!!!!!!!
    ÅHHHHHHH! Å jag som precis laggt 300 spänn på ett jävla ljusfat
    Jag vill ha HAJAR!!

Borde inte nyheterna finnas på en dansk sida då att titta på??!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15