• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Saraia
    lillronya skrev 2009-10-20 23:29:40 följande:
    Fast det beror på hur mycket presenten uppskattas med. Inte bara hur mycket man får tillbaka.Ett barn i vår bekantskapskrets får oftast danskt av oss medan vi sällan får nåt tillbaka alls.Men mamman blir själaglad för det hon får till tösen och då är det värt det. Nu är det nattadags här.
    jag vet,precis sån e jag med men just denna mamman uppskattar det inte så värst,ej mer än ett hm-plagg....
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2009-10-20 20:17:32 följande:
     hon har ju växt om isabel mässte isabel på bvc i förra veckan hon var 101cm
    har hon? wow..
    Hon har verkligen tagit ett rejält skutt de sista månaderna, men jag blev verkligen jätteförvånad över längden, ska mäta henne själv en gång för att dubbelkolla (sambon som mätte sist )
  • jojoa75

liljan: alla får andrados vaccination, iaf alla som vaccineras nu här i skåne.
    Emma har fått och jag, Lucas ska få v 45 för deras vaccin hade tagit slut, han skulle eg ha fått igår.
    Här ges också rådet att i förebyggande ta Alvedon för att motverka ev biverkningar.
    Man får ont i armen och lätta influensasymtom, det fick jag iaf.
    Hade rejält ont i kroppen ett halvt dygn, kanske nästan ett, tänkte hela tiden på att sååå skönt att inte få svininfluensan om enbart vaccinet gör att man mår såhär dåligt..

• jojoa75

Fått ett plötsligt ha-begär efter katvig baggybrallor som Nikki har på sina töser.. var kan man hitta dom tro?

• JsN
    malinkaunitz skrev 2009-10-20 21:21:11 följande:
    Helt ot nu igen.. Men vad har ni för barnmatsstol? Jag har tripp trapp nu men har förälskat mig i bloom.. Någon som tror man kan ha den med lite äldre barn?
    Du menar Bloom fresco? Vi har den och visst är den snygg! Men... Det är inte svensk desing och säkerheten och smidigheten är inte som på svenska barngrejer. Den var jättebra när pytte var riktigt pyttig, sen var den värdelös mellan halvåret och säg 1½ år. Nu funkar den bra och bättre ju större hen blir. Den kommer att funka tills pytte blir stor nog att sitta på riktig stol. Men den är mer snygg än bra! Bla sitter sitsen bara fast med en kardborre så när man tar bort fempunktsselen så halkar sitsen omkring. Jag ångrar inte stolen för en sekund (men då har jag inte betalat fullpris utan ungefär halva priset) men jag kan nog bara rekommendera den för utseendet.
  • Pejo
    jojoa75 skrev 2009-10-21 06:10:38 följande:
    liljan: alla får andrados vaccination, iaf alla som vaccineras nu här i skåne.Emma har fått och jag, Lucas ska få v 45 för deras vaccin hade tagit slut, han skulle eg ha fått igår. Här ges också rådet att i förebyggande ta Alvedon för att motverka ev biverkningar.Man får ont i armen och lätta influensasymtom, det fick jag iaf.Hade rejält ont i kroppen ett halvt dygn, kanske nästan ett, tänkte hela tiden på att sååå skönt att inte få svininfluensan om enbart vaccinet gör att man mår såhär dåligt..
    Mina barn har inte fått några alls symptom från vaccineringen.
    De blev vacc förra veckan.
  • Morty
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-21 07:57:39 följande:
    Mårning
    Morning!
    Pluttan & Plutten
  • Morty

Bubblis: Härliga bilder på Bubblan i bt. Du rikitigt retas med den där kladdkakan. Och jag har inte blivit färdig till att göra en sån. Får göra det i helgen.

Pluttan & Plutten
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15