• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Buttelina
    Love Isac skrev 2009-10-21 09:40:09 följande:
    Hej alla!Fina barn&bilder i BT som vanligt!=0)Ni som kan allt här inne....en liten fråga...Molos mösspr med stjärnor och "öronflärpar".Hur är dem i strlk?Kan en 6-åring ha stlk M??Tack!
    njäe det tror jag inte att han kan.
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • saturnina
    Love Isac skrev 2009-10-21 09:40:09 följande:
    Hej alla!Fina barn&bilder i BT som vanligt!=0)Ni som kan allt här inne....en liten fråga...Molos mösspr med stjärnor och "öronflärpar".Hur är dem i strlk?Kan en 6-åring ha stlk M??Tack!
    Min femåring har L och hon har på intet sätt stort huvud, så nej, köp inte M.
  • Love Isac
    Buttelina skrev 2009-10-21 09:41:21 följande:
    njäe det tror jag inte att han kan.
    saturnina skrev 2009-10-21 09:44:38 följande:
    Min femåring har L och hon har på intet sätt stort huvud, så nej, köp inte M.
    Okej...Tack så mycket för svar!Får leta annan mössa då...=0)
  • Zvartaliljan
    jojoa75 skrev 2009-10-21 06:10:38 följande:
    liljan: alla får andrados vaccination, iaf alla som vaccineras nu här i skåne. Emma har fått och jag, Lucas ska få v 45 för deras vaccin hade tagit slut, han skulle eg ha fått igår. Här ges också rådet att i förebyggande ta Alvedon för att motverka ev biverkningar. Man får ont i armen och lätta influensasymtom, det fick jag iaf. Hade rejält ont i kroppen ett halvt dygn, kanske nästan ett, tänkte hela tiden på att sååå skönt att inte få svininfluensan om enbart vaccinet gör att man mår såhär dåligt..
    Inte här. Maia ska bara få en dos. Bara gravida och de med kronisk njursjukdom ska få en andra dos. Så även det är sjukt olika mellan landstingen.
  • Mamma Kråkan
    Flock skrev 2009-10-21 09:33:56 följande:
    God morgon!INget nytt om salgen?? JAg har inte hunnit titta till er så mycket.. Åh, vad jag skulle vilja veta så man kan planera lite..JuliaochNelly: Vad har hänt med dina fina pressbild??
    Inte aning om hur det står till med salg. Jag har haft lite stalker problem {#lang_emotions_yell} Och har därför tömt mina bilder.

Tjejer när köper nu julklappar? är man tokig om man börjar nu?
  • Morty
    Zvartaliljan skrev 2009-10-21 09:52:40 följande:
    Inte här. Maia ska bara få en dos. Bara gravida och de med kronisk njursjukdom ska få en andra dos. Så även det är sjukt olika mellan landstingen.
    Här nere där jag bor i södra delen av Skåne så sa de att vi skulle behålla pappret för att eventuellt blev det en 2:a vaccinering. De var förberedda för det men inget bestämt. Detta gällde Mattis som är 4 år. Moa ska få sin i skola och där är inget sagt om någon 2:a än iaf. Som sagt - väldigt olika. Min åldergrupp (30-39 år) skulle visst bli kallade till vecka 47 fick jag höra igår.
    Pluttan & Plutten
  • Tasha78
    JuliaochNelly skrev 2009-10-21 09:57:57 följande:
    Inte aning om hur det står till med salg. Jag har haft lite stalker problem  Och har därför tömt mina bilder. Tjejer när köper nu julklappar? är man tokig om man börjar nu?
    jag har redan köpt alla mina julklappar så tokig är du inte
  • saturnina
    JuliaochNelly skrev 2009-10-21 09:57:57 följande:
    Inte aning om hur det står till med salg. Jag har haft lite stalker problem  Och har därför tömt mina bilder. Tjejer när köper nu julklappar? är man tokig om man börjar nu?
    Nejdå, jag var i Ullared för 3 veckor sedan och inhandlade lite julklappar.
  • Mamma Kråkan

gaaa ska alla vaccinera sig ? är jag den enda som tänker hoppa över? vi har inte riktigt bestämt oss men sambon han ska inte & viggo är för liten.

• saturnina
    Tasha78 skrev 2009-10-21 10:01:04 följande:
    jag har redan köpt alla mina julklappar så tokig är du inte
    Ops!!! Snabbis.

Det är rätt skönt att handla lite i oktoberbudget, lite i novemberbudget och lite i decemberbudget. Både tidsmässigt och ekonomiskt.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15