Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

ängeln83 skrev 2009-11-26 20:46:05 följande:
    TjollaJapp, jag köpte 92 till Liam, tog ju 98 på byxorna först, bytte till 92 eftersom dom var lite stora i midjan, men då har ju Liam verkligen ingen mage alls.
    hmm.. Ja Milo har ju en liten kula kvar, men nu när blöjan är borta är rumpan såå liten Alla byxor kasar ner...
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    solouniko skrev 2009-11-27 08:35:18 följande:
    Haha ja, det var nog tyvärr en sanndröm Kmmmer bli en DYR vår!
    Haha ja, det blir det nog... Jag som lovat mig själv innan att jag inte ska köpa ngt till ord. pris till bebis när dom bara använder det några månader.... Hmm. Jag tror inte jag kan hålla det
  • Tjollabolla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-27 08:45:42 följande:
    mårning!Här vaknade jag med feber, skallebang, hosta och en jävulsk värk i hela kroppen, så ooooont under fötterna Tack för det liksom.. Tycker jag skulle få vara alert ett tag nu..Inga fler Molosar? Måste pigga upp mig med nåt..
    Åhh... du får hoppa lite nya Molosar för det är nog den bästa medecinen Hoppas du kryar på dig snabbt, du har väl varit dålig så det räcker
  • Tjollabolla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-27 08:52:45 följande:
    Ja Molosar hjälper mot verkligen allt Ja nu får det va slut med sjukdomar här ett tag, börjar lessna faktiskt Nosat reda på nån overall till bebisen? Den lila va ju bara helt underbar den åxå ju
    Ja den lila är nog den finaste! Hmm fast vi har ju den lila jackan iofs kom jag på nu Den från i våras. Så då kanske man skulle ha en rosa liten overall...
  • Tjollabolla
    saturnina skrev 2009-11-27 09:05:42 följande:
    Åh, ja... jag har 4 tröjor i min korg nu, men hajtröjan kommer jag INTE gallra bort.
    Nej gud gör inte det! *finaste*
    Den är helt underbar ihop med Ej Sikke Lejs turkosa velourisar!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15