LJ2 skrev 2009-11-30 17:32:37 följande:
hej igen tjejer.. var på vårdcentralen.. *dock inte en stor undersökning, behövdes tydligen inte* läkaren tittade på han o sa att han va för pigg för att det ska va nåt med huvudet!! o sa sen att 12 timmar e för lång tid, att sånt brukar komma ganska fort så det va ju bra!! Att det förmodligen bara va vanlig magsjuka han åkt på *tyvärr, fast tur!!*han hade 38.4 sen igen när vi tog.. 38.1 vid halv två, kvart över så hade den stigit..fick flytande ipren när vi kom hem, o sen har han ätit!
iofs bara 3 köttbullar o lika mycket makaroner som lillan, men ändå!! =) o nu bråkar han i soffan liite, dock lite gnällig.. blir ledsen när lillsyrran "smäller till" han.. så tror inte det e nån fara.. tror bara vi har att vänta oss mer kräk här tyvärr på de andra.. *hoppas inte!!!*ska
iaf va hemma med dom i morgon med, e de kräkfria då så får de går på ons tror jag, om inget hänt fram till dess.. ? det tar väl bara mellan 1-2 dygn så spyr man vid smitta?? *va så sist här, ganska så precis 1 dygn mellan oss alla...*o den där länken med klänning..!! vilken klänning!! hade velat haft blå 92 ju, men fanns inte tyvärr.. o bra pris med! hmm.. får man längta till barnen ska sova?? *trött mamma!!!* eller e man elak då?? tvättar kräkmaskiner nu med, o sambon åkte till jobbet innan, så själv med allt.. *suck*o jag ska va vaken o passa mina fynd från t som ligger i minnes sen med... FÅR inte missa dom.. o sen har jag en garderob fortfarande o skruva ihop... *suck*
Skönt att det inte var nåt med huvudet!
Vid magsjuka ska man vara hemma 48 timmar efter sista kräkning/diaree. När Milo hade kräksjuka sist kunde det gå 2 dygn mellan kräkningarna...