Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Zvartaliljan skrev 2009-11-29 10:18:01 följande:
    men fy Du kan inte prata med dagis då om han kan få gå där heltid nu??
    Jo det hade han säkert fått, men då får jag ju ÄNNU mer dåligt samvete . Men jag får se, han kanske får vara där till 15 iaf...
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    H o p e skrev 2009-11-29 11:01:38 följande:
    Butte: Åååh shit pomfritt va fint det var med oranga velourisar till!!! Men var får man tag på orange velourisar nu?Någon som har en lista på alla shoppar som har adventskalender?På tal om fågelprintet så tycker jag faktiskt det var finare med den mer oranga mudden eftersom dom kom till hösten. Gul mudd känns mer vårig tycker jag.
    Mysungar! Underbara oranga velourisar som håller i miljoner tvättar!
  • Tjollabolla
    Everlonn skrev 2009-11-29 10:52:55 följande:
    Hade gärna kommit en runda nästa vecka så Milo blir lite aktiverad med att leka med Bus, men maken jobbar eftermiddag 
    Vad söt du är
  • Tjollabolla
    LJ2 skrev 2009-11-30 17:32:37 följande:
    hej igen tjejer.. var på vårdcentralen.. *dock inte en stor undersökning, behövdes tydligen inte* läkaren tittade på han o sa att han va för pigg för att det ska va nåt med huvudet!! o sa sen att 12 timmar e för lång tid, att sånt brukar komma ganska fort så det va ju bra!! Att det förmodligen bara va vanlig magsjuka han åkt på *tyvärr, fast tur!!*han hade 38.4 sen igen när vi tog.. 38.1 vid halv två, kvart över så hade den stigit..fick flytande ipren när vi kom hem, o sen har han ätit! iofs bara 3 köttbullar o lika mycket makaroner som lillan, men ändå!! =) o nu bråkar han i soffan liite, dock lite gnällig.. blir ledsen när lillsyrran "smäller till" han.. så tror inte det e nån fara.. tror bara vi har att vänta oss mer kräk här tyvärr på de andra.. *hoppas inte!!!*ska iaf va hemma med dom i morgon med, e de kräkfria då så får de går på ons tror jag, om inget hänt fram till dess.. ? det tar väl bara mellan 1-2 dygn så spyr man vid smitta?? *va så sist här, ganska så precis 1 dygn mellan oss alla...*o den där länken med klänning..!! vilken klänning!! hade velat haft blå 92 ju, men fanns inte tyvärr.. o bra pris med! hmm.. får man längta till barnen ska sova?? *trött mamma!!!* eller e man elak då?? tvättar kräkmaskiner nu med, o sambon åkte till jobbet innan, så själv med allt.. *suck*o jag ska va vaken o passa mina fynd från t som ligger i minnes sen med... FÅR inte missa dom.. o sen har jag en garderob fortfarande o skruva ihop... *suck*
    Skönt att det inte var nåt med huvudet!
    Vid magsjuka ska man vara hemma 48 timmar efter sista kräkning/diaree. När Milo hade kräksjuka sist kunde det gå 2 dygn mellan kräkningarna...
  • Tjollabolla

Idag gick jag upp på Kappahl och köpte dom fina julkläderna, västen, byxorna och en skjorta. Milo tyckte västen var så fin så han ville inte ta av den

• Tjollabolla
    lillronya skrev 2009-11-30 17:50:46 följande:
    Då ska våra grabbar vara lika fina i jul. Och ängelns Liam också.
    Ja Sötnosarna! Byxorna var ju så coola på! Milos rumpa försvann totalt nu när blöjan är borta med Sååå sött! Vi fick ta 98, 92 var för korta.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15