Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla
    Jes sica skrev 2009-11-27 10:22:46 följande:
    Det blidde hajarna. Åhhhh tuffa mamma
    BRA VAL! Jag går och tittatr på dom med jämna mellanrum för dom är sååå coola Starsen passar verkligen bra ihop med printet på den tröjan. Urfin till jeans eller turkosa velourisar!
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2009-11-27 10:29:50 följande:
    Maia höll jag kvar 5 veckor efter värkarna startade och 3 veckor efter slemproppen börjat rinna...och 5 dagar efter vattnet gått...låg då också inlagd i sängläge...men det går väl inte att räkna på alls egentligen, då ingen vet varför det blivit så här. Har jag riktig tur så avstannar allt och jag t.o.m går tiden ut...men det räknar jag inte med, jag brukar ju aldrig ha tur...
    Usch fy vad trist att ligga stilla så... Jag tyckte dom 3 dagarna på BB var urtråkiga! förstår att du saknar Maia med... Men om du nu ska ligga kvar måste dom ju fixa så att hon får hälsa på?! Annars hade jag dött...!
  • Tjollabolla
    Jes sica skrev 2009-11-27 10:46:57 följande:
    Ja jag tror det blir jättesnyggt med turkosa velourisar till Köpte ett par på kappahl häromveckan och jag tror de blir superbra till!
    Jaa dom har vi med! Å till ESL´s velourisar är dom sååå fina!
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2009-11-27 10:48:48 följande:
    Ja inte f*n ligger jag här flera veckor utan min lilla loppa...Farmor pratade om att komma ner nästa vecka o då får väl förhoppningsvis hon komma hit med Maia lite om dagarna...det är ju svårare för mina föräldrar som bor 13 mil bort. F har så himla mycket i skolan och går ju till efter kl.18 ibland så det funkar liksom inte att han har henne ensam för han hinner inte hämta henne på dagis...
    Ja det förstår jag. Fy vad kämpigt... Men om det avstannar nu, kan du inte få ligga hemma då? Över jul iaf liksom!
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2009-11-27 11:02:33 följande:
    Jo bara jag slutar blöda så verkar det som de släpper hem mig på sängläge hemma...eftersom jag inte direkt har så mycket värkar. Så jag hoppas att det slutar snart...
    Då hoppas vi verkligen på det! Bättre att få va hemma ju.... Men då får du banne mig hålla dig i sängen med!!
  • Tjollabolla
    Smultronhjärta skrev 2009-11-27 11:13:38 följande:
    *snyyyyft*men mest*AAAAAOOOOHHH min jävla AM* Varpå Stoffe påpekar att det heter A R M, vaddå lätt för ett smålänning in pains
  • Tjollabolla
    Milliz skrev 2009-11-27 14:11:59 följande:
    Jag tycker ändå att de är helt ok. Lite breda är de väl men jag tycker inte att det stör. Fast då Elias nyss hade börjat ha jrtröjorna tyckte jag att de såg ut som tält fast han har nog vuxit till sig lite nu
    Ja på Milo sitter dom bra. Inte tajt, men det behövs ju inte. Den smalare modellen som kom i höstas är ännu finare!
  • Tjollabolla

Näääe f*n nu börjar jag snart gråta!!! har städat i 2 dagar (tar sån jäkla tid med foglossning, måste sätta mig hela tiden...) å nu är min kusin här på 5 år och leker med Milo. Hon har snart lyckats vända upp och ner på hela huset på mindre än en timma. Jag blir knäpp! Alla leksaker drar hon fram och bara slänger dom på golvet. Jag blir knäpp!!!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15