Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Quiet thoughts skrev 2009-11-01 20:51:06 följande:
    Tack för alla kramar. De hade varit 3 som tog emot vid sjukhuset fick jag veta, 1 läkare o 2 sköterskor så allt va färdig iordningställt. De har tagit prover o grejer o pratat o skivröntgen sen, mer vet jag ej nu men hon är trött men verkar ha slutat fradga nu...
    vännen jag lider så med dig!! kan inte föreställa mig vad ni går igenom!! Stackars lilla flicka och stackars dig som går igenom detta med henne *gråter*
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Quiet thoughts skrev 2009-11-01 21:00:13 följande:
    tack. Jag vet att jag inte är mycket här o peppar alla i deras egna eländen men jag är så fokuserad på Lova o hennes sjukdomar o cancer så det finns inte, nu fattas bara epilepsi också...
    du behöver ju inte alls tänka på oss!! Ha du fokus på dig själv och din fina lilla familj!! du ska veta att jag tänker på er ofta!! Dagligen!
  • Buttelina
    Quiet thoughts skrev 2009-11-01 21:18:25 följande:
    Tack, men klart jag tänker då jag bara klampar in o "gnäller" men men, man är inte mer än människa... kram till er alla goa tjejer.
    men du det har vi FULL förståelse för!! i din värld finns bara detta just nu! Gnäll på du, vi är här och lyssnar du får mer än gärna inboxa mig om du vill gnälla lite extra!

Kram
  • Buttelina

ringde till dagis nu imorse för att säga att barnen inte kommer idag och då berättade hon att svininfluensan drabbat flera dagis i området {#lang_emotions_sealed} lite nervös blir man nog allt

• Buttelina
    karmasus skrev 2009-11-02 08:56:28 följande:
    Morning =) ja svininfluensan är här på vårt dagis också fast det är personalen som är drabbad. Läskigt men man kan ju inte undvika det , förr eller senare så blir man exponerad. Undrar var som hinner först till mig - influensan eller vaccinet. (snäckan ska inte vaccineras eftersom hon är för liten)
    ja man blir väl det. jag är fortfarande kluven för jag får vaccinera mitt ena barn men inte mitt andra {#lang_emotions_undecided}
  • Buttelina
    karmasus skrev 2009-11-02 09:05:57 följande:
    ja jobbigt beslut speciellt eftersom de går på dagis tillsammans. Jag kommer ta vaccinet för att skydda snäckan.. eller rättare sagt vara "frisk" så jag kan ta hand om henne om hon skulle bli sjuk. Vi var sjuka allihopa förra hösten och då var både jag och sambon så svaga att vi inte ens kunde lyfta henne. Fick ringa till min mamma och be om hjälp med snäckan. DET kändes jobbigt.
    ja fy så har jag med fått göra det är superjobbigt
  • Buttelina
    Mamma Kråkan skrev 2009-11-02 09:08:28 följande:
    Jo här har det tagit fart med ....mina vildar går ju inte på dagis så vi slipper ju oroa oss för det men bakteri nojig som man är så rycker man för sjutton till bara någon hostar i mat kön
    haha {#lang_emotions_dreamer}
  • Buttelina
    Everlonn skrev 2009-11-02 13:03:30 följande:
    När det dröjer mellan syskonen
    såååå fina bilder
  • Buttelina
    ChokladMoshin skrev 2009-11-02 13:20:52 följande:
    finns i bildis {#lang_emotions_tongue_out}
  • Buttelina