Everlonn skrev 2009-11-08 14:27:36 följande:
Ähhhh dom ljuger ur näsan på det stället ju! De sa att Molo inte skulle ha nån salg heller ju! *knas ott*Klart det blir en ott försäljning! För jag vill ju dit ju
HOPPAS!!!!
LJ2 skrev 2009-11-08 14:27:59 följande:
ja.. det kommer.. tyvärr har man ju ett annat liv med ?? *hur det gick till??* bäst o packa mina paket, så jag inte får neg eller nåt för slö lev.. *fick pengar i fre för dom, men hann ju inte fre o lör* men vill göra klart med så jag kan rota i allt fiiint vet knappt vad jag fick med mig hem tillslut... o dryga jag.. valde mellan cerise o orange vantar.. o la undan ett par, när jag hade pengar kvar?? inte att jag tog tillbaka från kasta högen?? nänä.. eller tog dom åt mamma? hon ville ha 3 småsaker till 3 flickbarnbarn.. vantar e perfekt??? *muttrar*jaja.. de fanns många får ta det nästa gång....e sååå nöjd över mina köp!!!!!o tack! till dom som övertalade mig att köpa lurvoverallen!!!! sambon löööv it!!!! fattar inte vad jag tänkte med ett kort tag... *behöver ingen nu, hon e ju så stor???* skyller på lågt blodsocker på salgen
haha har du ett liv
ibland får man verkligen hjärnsläpp på salgen
kom igen nu

det tar bara 5 min att ta bilder. nyfiken juuuu
BUBBLAN jag är nyfiken på dina inköp meeeeed