Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Zvartaliljan skrev 2009-11-08 10:24:47 följande:
    aha ja men då är den nog felmärkt då Sitter iaf perfekt på Maia nu. Men hade velat ha en i storlek större ju Attans att jag inte såg dom innan i veckan, måste ha plockats fram igår Letade ju efter dom på salgen i våras också!
    ja den sitter ju som en dröm på maia!! såå himla fin jag har tyckt dom varit lite breda och sådär, men älgklänningen på maia {#lang_emotions_heart}. synd att du inte hittade större
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-08 10:25:31 följande:
    Ååååå va mycket fint ni hittade tjejer!!! Va många sööööööta suits Tjolla  Å Butte--- DEN älgtröjan öh *MUMS*
    hehe, jag anade att du skulle gilla den sååå underbar!!

tjolla: UNDERBAR shopping!! guuud vad många fina minisuits *underbart*
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-08 10:28:41 följande:
    Hej söööööt!Å detsamma!!  Tack tack tack för alla plagg du kastade åt mitt håll  *krama*Ska fota så snart benen bär mig Jag e sååååå nöjd med allt jag hittade!!
    så lite så när jag var vid 98 och 104 tänkte jag på dig

längtar efter bilder
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-08 10:30:56 följande:
    Ja den ärver vi gäääääärna om några år vettu   Fy tusan så underbar!! Va e de för strlk? 104? Varför varför gjorde dom inte alla med ljusrosa kant för???? *mycke finare*
    haha jaa det är strl 104 och den passade perfekt sååå glad att den passade. men den är nog snart för liten
    ljusrosa kant är SJUKT mycket finare
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-08 10:32:52 följande:
    Du e för snäll du sötis  Dom muddisarna med eskimå har jag letat sååååååååå efter så jag e helt överlycklig för dom   *tack*
    men vad kul dom är så toppenfina!!
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-08 10:35:31 följande:
    Du pratar med Moi när den inte passar längre det vet du va *värd en halv månadslön den tröjan* Mmmm... Ljusråååååååsa
    ska komma ihåg att du tycker den är värd så mycket
    nikki2006 skrev 2009-11-08 10:36:50 följande:
    Ja sen kan Jessie ärva den
    har dessutom en liten söting som inboxade mig om den igår *populär tröja*
  • Buttelina
    solouniko skrev 2009-11-08 10:42:27 följande:
    Tur att Milla är liten och kan ärva den när alla era stortjejer växt ur den Så himla fiiiin!
    haha tur att du har en liten söt mini
    nikki2006 skrev 2009-11-08 10:43:35 följande:
    Ja men den var superfin ju. fattar inte heller vvarför de inte gjorde den med ljus kantbandNu retar jag mig som fan på mig själv. För 1 1/2 år sen när du tipsade mig om att gå till bombom och ahndla så var jag jätte ny på det här med molo. Hon hade då kaninjackan för halva priset men jag köpte ingen för jag var TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖGSom jag retar mig nu
    jaaa jag fattar inte det!! så konstigt!!

haha jag veeeeet jag kollade med på den kaninkappan och tyckte den var ful {#lang_emotions_surprised} dessutom höll jag i den på en salg för ca 1år sen och la den igen såååå sjukt
  • Buttelina
    solouniko skrev 2009-11-08 10:48:04 följande:
    Himla tur Sambon gillar INTE älgarna och börjar redan bli aningen trött på det printet, dumma gubbe! Imorgon kommer meeer älgar hem
    älgarna är underbara
    Zvartaliljan skrev 2009-11-08 10:52:20 följande:
    Butte - Tröjan är verkligen jättefin Höll i en sån i fredags men la ifrån mig den...börjar ångra mig nu kände mig bara så trött på älgarna o jag har ju redan en älgtröja med ljusrosa kantband, fast den med prickärmar på o har hittils bara använt den en gång, vet inte vad det är med mig men det känns inte riktigt som Maias färger även om älgarna är superfina
    jaa men har du tröjan med prickärmar så har du den i alla fall den blev ju för liten för isabel saknade den grymt mycket, så jag blev sååå glad när jag hittade denna
    jompa skrev 2009-11-08 11:04:37 följande:
    Hej tjejerVilka fina salgbilder i BT Hoppas ni har haft roligt, men det tvivlar jag inte på.Här hemma sälj nu snart de sista Moloplaggen vi har, ja jag vet jag är helt knäpp. Men det bjuder jag på
    jaa lite knäpp är du nog allt
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2009-11-08 11:14:24 följande:
    Kom alla helskinnade ur Köpenhamn igår förresten?Inga incidenter, sånt är ju alltid kul att höra
    jo för oss hände det ju lite vi fick backa typ 5ggr för att brobizzen inte funkade så vi körde fram och backade tillbaka i brobizzlängorna sen missade vi att där var en hjälpknapp så vi körde i där lastbilarna ska köra för att den var bemannad.. så jag hoppade ur med vår brobizz och då ordnade det sig...
    när jag öppnade dörren till vår bil så slogs bommen upp och då tyckte lalong att vi skulle passa på att köra direkt så hon körde fastän jag bara hade ett ben inne i bilen alla gapade och hon fick tvärstanna hon ville helt enkelt lämna mig i sverige
  • Buttelina
    melizza skrev 2009-11-08 11:33:54 följande:
    Tjena tjejer!!!Fasen vad kul det var med salg. Jag vill dit idag igen Nu har jag förlorat min salgoskuld iaf Kul att se alla fast man inte visste riktigt vilka som var vilka men men det är ju inte så lätt när det var så många.Mina bilder ligger nu i BT
    så himla fiiina inköp
    Lalalong skrev 2009-11-08 11:35:28 följande:
    Haha! Ja, jag tyckte hon verkade så otrevlig!Näääää!! Men det blev grönt ljus ju! Då sa min reflex... KÖR! (Ni ska se mig när jag jag ska stänga på jobbet. Då trycker jag igång larmet och kastar mig ut genom dörren och trycker igen den fort som attans!!! Det är lite samma där... man vet ju aldrig hur lång tid det tar innan larmet går... eller ett grönt ljus blir rött igen!)Andra gången hade jag redan hunnit fram en bit innan tjejerna i baksätet gjorde mig uppmärksam på att dörren fortfarande var öppen, så då var bilen rakt under bommen! Den ville jag inte ha i taket.. så jag fick fortsätta köra så vi kom förbi den ju Men jisses vilken uppståndelse Kul var det i alla fall
    haha ja det är tur att jag är tålig
    melizza skrev 2009-11-08 11:43:40 följande:
    ASG stackars Butte.....var hon inte snäll eller??
    {#lang_emotions_dreamer}
    melizza skrev 2009-11-08 11:42:39 följande:
    Vad mycket fint ni fick tag i.....Tjolla: din lilla tös kommer vara superfin i alla dem fina suits hon fick Butte: vilka fina linnen du fick tag i och en med blanket  men älgtröjan var skiiiitfin ju......en sån hade jag med velat ha
    jaaa blev så glad att jag fick köpa det linnet för det är eg inte tillåtet {#lang_emotions_tongue_out}
    karmasus skrev 2009-11-08 11:48:48 följande:
    någon som ska åka idag? *nyfiken*(nej jag ska inte åka, men nyfiken ändå)
    smultron mfl skulle
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15