Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Zvartaliljan skrev 2009-11-03 10:19:34 följande:
    jo det stämmer säkert det också...jag bara repeterar det jag har läst. är väl ingen expert Läste bara om barn som vårdats i respirator o tyckte det lät läskigt. Men det är ju säkert barn som tillhör riskgrupperna...Kul för mig då att jag är 23, gravid OCH tillhör en riskgrupp...nästan så jag längtar tills 2a sprutan jag ska få nästa vecka
    jaa det är svårt!! men jag tycker ni gör HELT rätt som vaccinerar er!! med bebis på väg och maias problem
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2009-11-03 10:33:32 följande:
    Så här står det på krisinformation.se Vilka symtom får personer som är sjuka i den nya influensan A (H1N1)?   Den nya influensan A (H1N1) kan ge feber, snuva, hosta, ont i halsen, huvudet och kroppen. Du blir oftast trött och kan ibland kräkas och få diarré. Den nya influensan kan ibland ge lunginflammation. Om du får svårt att andas bör du därför kontakta läkare.   M har haft feber, ont i nacke och kropp, kräkts och haft diarre. Just nu hostar han men det gör han å andra sidan ofta. Har han haft flunsan tror ni??
    först hade lillebror sen isabel haft feber, snuva, hosta, ont i hals o kropp... ja man undra ju
  • Buttelina
    melizza skrev 2009-11-03 14:05:07 följande:
    snygga!!jag vågar knappt gå in på T nu när slantarna måste sparas till dkk :-P
    hehe jag har ju redan växlat så det som är på kontot kan man shoppa för men vill ju spara till molo vårnytt eg {#lang_emotions_dreamer}
  • Buttelina
    Milliz skrev 2009-11-03 14:03:04 följande:
    Fina! Synd att de inte gör babyleggingsen i den modellen också. Tyvärr är ju babyleggingsen så breda i benen..
    ja dom är ju tyvärr det
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-03 16:10:48 följande:
    Eller huuuuuuuur Fasiken va nöjd jag blev här   *skitlycklig*Tack sötaste du för den suiten, jag älskar den
    vad kul att du blev nöjd!! ser ju ut att passa ett tag
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-03 16:14:17 följande:
    Skiiiiiitnöjd Ja va lååååång den va!! Bara bra iofs   Den kommer vi nog älska ihjäl, fy tusan vilken gosdress  Tack igen sötis
    vad kul {#lang_emotions_sunny} det var så nära att den hamnade i sparalådan bara för att den är så fin!!

så lite så
  • Buttelina
    Mitt livs lycka skrev 2009-11-03 18:26:52 följande:
    Jag har tidigare sett i någon webshop en svart Molobyxa med vita stjärnor och gula muddar men kan nu inte komma ihåg vilken. Är det någon som sett dessa eller som vet om de är från vårens eller höstens kollektion?
    mysgrodan höstens kollektion
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-11-05 12:48:55 följande:
    Hallå flickor.Nu har vi haft mysig bebis fika här hemma, insåg just hur liten min lilla plutta egentligen är, alla bebisar är födda ungefär samtidigt och hon är verkligen mini om man jämför med andra "normal" stora bebisar Om 1 timma ska vi till bvc, ska bli spännande att se vad hon väger nu.O HERREGUD vad jag är avis på eran salg shopping, så himlans mycket fint ju, o mini Molo klänningarna är ju verkligen underbart fina.
    http://www.annorlundasma.se/Home/Produktdetalj/543

tycker du ska slå till eftersom lillpluttan är så liten och klänningen är stor i strl, så kommer den säkert passa henne i vår/sommar. lika billigt som salg ju
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15