Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Morty skrev 2009-11-17 14:35:35 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-17 14:23:42 följande: Grattis!!!Bra att vara envis! Det får du vara med 'sluta rökandet' och träning (antar att du fick några träningsuppgifter att göra där hemma). Shopping brukar få en till å må så bra!
    Japp! jagfår vara lite hård med mig själv Fick bara rådet att ta det lite lugnare, vara mycket i friska luften och absolut ringa om jag får liknande symptom igen, vilket vi absolut hoppas jag slipper!! Shopping e skiiiitbra rehab 
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2009-11-17 14:35:49 följande:
    Fiiiiiiiint Jag tror minsann Liam får önska sej bilarna i julklapp.Tack sötnos
    Perfekt och ursnygg julklapp
  • RååSa BuBBlan
    Helle skrev 2009-11-17 14:43:20 följande:
    För att vara lite OT till idag så .... måste de ha den där f-bannade alladin reklamen? Försöker ju hålla igen, men blir otroligt sugen bara för det. Får snart bojkotta FL bara för det
    godis e mums  
  • RååSa BuBBlan
    Tejja skrev 2009-11-17 14:51:46 följande:
    Det kan vara svårare med pussel än vad man kan tro! Jag antar att du sår för vad du lovade doktorn oxå?  Har du mannen hemma nu då?
    ja det pusslet va riktigt trixit

Japp! jag ska baka saaaaakta, jag ska flyttpacka saaaakta, sova myyyyycket och äta massa sallad

Nä seriöst så självklart är jag försiktig och tar hand om mig, vill gärna slippa en till vända eller ännu värre dö utav det..
  • RååSa BuBBlan
    Plummy skrev 2009-11-17 14:55:11 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-17 14:38:15 följande: Längesen jag var här.. Vad har hänt? Har inte sett dig i tråden heller på ett tag..
    Jag fick olyckligtvis en stroke orsakad av en propp i hjärnan förra söndagen.. Men nu är jag bättre
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-11-17 14:59:39 följande:
    Jaha..Nu har jag fått begär efter Småfolk...igen Jag måste ha gässen,hipposarna och lejonen tror jag..Regnstället med blå äpplen var ju fint,likaså sängkläderna Dock behöver jag nog klämma lite på den där fleccejackan IRL innan jag vet vad jag tycker...
    vilka gäss??? {#lang_emotions_tongue_out} var kollade du??
  • RååSa BuBBlan
    Plummy skrev 2009-11-17 15:04:59 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-17 14:58:33 följande: Men fy! Usch.. stackare Hur mår du nu?
    helt oki faktiskt, lite små yr och rätt trött bara   Kunde ju inte gå normalt förra veckan å nu knallar jag i trappor tom så bara rakt uppåt har de gått
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-11-17 15:05:02 följande:
    Småfolks hemsida..Grön tröja med gäss på som Duntoffla redan har tror jag
    å måste spana
  • RååSa BuBBlan
    Plummy skrev 2009-11-17 15:12:09 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-17 15:07:54 följande: Skönt att höra att det går åt rätt håll. Hur tog familjen det?
    rätt hårt ... mest tog det på Bella som är 11, hon va ledsen varje kväll när jag låg på sjukhus, orolig hela tiden.. Nu börjar allt sakta bli som vanligt igen å dom kör på som alltid förr
  • RååSa BuBBlan

å va måånga fina tröjor det fanns på småfolks hemsida {#lang_emotions_heart}

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15