Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

MejaKiZnic skrev 2009-11-17 21:30:12 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-17 21:08:22 följande: Så fint drömhus juÄlska trägolven och den äldre stilen sen vilken utsikt
    ja bara myyyys i de huset {#lang_emotions_sunny} älskar allt vatten runt om åxå..
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

go morron..

hämtat hem liten Bubbla igår {#lang_emotions_heart} Så idag blir det Bubbla mys all day long Å så jag saaaaaknat!!

Fick så fin post igår, Småfolk från Småvi och Röööööda efterlängtade velour från Smultron {#lang_emotions_sunny}

• RååSa BuBBlan
    Tejja skrev 2009-11-19 08:24:35 följande:
    God morgon Har Ida varit bortrest? Det har jag visst missat! Vad är det för velorisar? Lindex? Jag köpte 6 par velourbyxor i Gallerian, därifrån efter vår tågresa. De lila passade, som du sa, jättebra till molo-lila som jag köpte på salgen. Synd bara Neah VÄGRAR andra byxor än tights numera bara...
    ja hon har varit hos farmor och farfar ett tag, så skönt att få hem henne *mammas gosis*

Bara tights ja dom vet vad dom vill dom små liven

Nu ska vi äta lite frulle..

Cu..
  • RååSa BuBBlan
    Morty skrev 2009-11-19 14:30:27 följande:
    Då kommer jag också med något OT. I morse när vi skulle köra till jobbet så såg vi att studsmattan var borta!!! Den låg slickad mot ett par träd och hängde lite smått på en kvist. Så jag vet vad vi ska göra ikväll....Krya på alla sjuklingar! Jag själv har knappt någon röst.För att hålla mig till lite danskt oxå så längtar jag efter alla Molo nyheter! Samt att jag var och kikade på gallerian och såg fina ringar (danska ). Jag ska önska mig presentkort så jag kan välja ut själv. www.spinningjewelry.dk
    Hoppsan! Studsis har vart ute på äventyr i natt
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2009-11-19 15:07:29 följande:
    Grannens studsmatta låg ute i kohagen och Maias rutschkana låg långt ute i skogen
    ha ha ha   Lite blåsigt hos er? {#lang_emotions_dreamer}
  • RååSa BuBBlan
    Morty skrev 2009-11-19 15:12:48 följande:
    Mattis blev lite ledsen över studsmattan. Men det verkar mest vara nätet och stolparna till det som hade vikt sig runt ramen på studsmattan. Ja usch det är ju egentligen farligt de där studsmattorna när de far runt. Ja andra saker också för den delen.
    Ja tänk att möta en flygande studsmatta en sen kväll öh {#lang_emotions_undecided} Man blir ju bara mos av den ju..
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-11-19 15:17:10 följande:
    Jisses vad en liiten suit kan gå bra på T dåNu ska jag ladda nästa prolister, får ju nästan abstinens när jag inte har något ute...
    e de den fina miniapplen?   sugen på att gå högre men jag får nog ge mig
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15