Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

lillronya skrev 2009-11-17 17:04:20 följande:
    Nä tyvärr ingen bild ännu. Hon är ju aldrig hemma när det är ljust, så att jag kan fota. Ska försöka fånga den nån dag snart.
    Nyfiken på den e jag Tycker dom e lite häftiga dom där åken {#lang_emotions_cool}
    lillronya skrev 2009-11-17 17:04:45 följande:
    Åh! Blev det det där gula fina?
    Japp! Vårt fina 1700 tals hus {#lang_emotions_heart} Bara ett litet problem kvar att lösa, vi besiktade det igår och i ett av de nya badrummen har dom inte satt nåt tätskikt mellan golv och kakel, så antingen får dom riva o göra om eller dra av kostnaden på priset vi gett.. Annars verkar huset rätt friskt, blöt källardel bara, men det störde inte besiktningsmannen nämnvärt så.. En fläkt sa han
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Everlonn skrev 2009-11-17 17:07:22 följande:
    Får gå och "rädda" sonen, Bus är väldans glad han är hemma Är och bankar och stör honom, jättekul med småsyskon
    ha ha ha   *underbart*
  • RååSa BuBBlan

nä om man skulle ta o sluta ögena en stund *tröttis*

cu sötisar och det BLIR hämtpizza hälsar gubben

• RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-11-17 17:15:23 följande:
    Jag tycker också att det är lite häftigt. Det tråkiga är att hela tjejgänget har övergett henne pga detta... Har bett läraren prata med de och det har hon gjort. I detta samtal har de öppet erkänt att det beror på hennes älskade a-traktor.. Tjejer alltså!! Som tur är så är hon nu en i killgänget istället. Åh vad härligt att det blev det fina huset!!Hoppas detaljen ordnar sej också.
    Men då E dom avis eller vadå? Tur killarna finns   Dom kan va väldans goa dom med {#lang_emotions_heart}

Nu måste jag vila en snabbis..

Kram på dig!
  • RååSa BuBBlan
    h80 skrev 2009-11-17 20:23:52 följande:
    Nån som vet vad trycket med kortlek på kallas?
    cards
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2009-11-17 21:10:06 följande:
    Men GRATTIS, har missat att ni köpt huset ju, o det är så läckert det där huset, gu va skojs. Mindre skojs med strulet, hoppas det löser sej.
    Tack   Köpte det liggandes på stroke enheten förra veckan *man e bra knäpp*

Ja det msåte lösa sig nu, annars är vi bostadslösa
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2009-11-17 21:15:38 följande:
    Åhhhhhh så fint hus!!!!!!
    Mmm.. det är jättemysigt gammalt och snett som tusan men charmen sitter på rätta stället
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2009-11-17 21:17:23 följande:
    Ha ha, jaaaa, knäppis där Klart det kommer lösa sej, tycker ni ska slippa krångel och tråkigheter nu.
    Ja det känns lite som det är vår tur att ha lite flyt nu
  • RååSa BuBBlan
    Fantastiska Skatt skrev 2009-11-17 21:21:17 följande:
    Men åå det har jag missat! Trodde det var ett annat. Superfint  Hoppas det löser sig m certifikatet nu bara!Hej töser! Äntligen hemma i soffan
    Ja det hoppas jag med, men risken är stor att det badrummet är ett fuskbygge utan varken dokumentation eller korrekt utförande {#lang_emotions_undecided} skönt med plats i soffan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15