Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tejja skrev 2009-11-17 16:36:04 följande:
    Men vad 17 bruden!!! Inte undra på att doktorn vill ha dig på sjukhus. Hur kan han släppa iväg en 4-barnsmamma? Det går inte att vara sjuk när man har 4 barn. Ta hand om dig- tagga ner, om ingen hjälper till att städa, så STÄDA INTE. Kan du kanske låta grejjorna ligga?? Annars ringer jag till din läkare och skvallrar. Så det så!!
    {#lang_emotions_embarassed} ja måste nog blunda om jag ska klara detta, får liksom oro i hel kroppen om det är rörigt å det är kaosigt stökigt här just nu

Ring inte!! Jag ska låta bli Funderar på att kolla om man kan få tag i städhjälp under några veckor, gubben orkar inte allt å de förstår jag men vi klarar inte röran heller liksom
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-11-17 16:37:33 följande:
    men ta en paus och be gubben köpa pizza!!
    Pizza e ju mums {#lang_emotions_tongue_out} ska lägga fram förslaget
  • RååSa BuBBlan
    Everlonn skrev 2009-11-17 16:39:56 följande:
    Bella kan ju vara värre FÖR att mamman är sjuk, de reagerar ju lite bakvänt ibland våra ungar
    Jo misstänkte faktiskt just det   Hon e på mig hela tiden..  köp bussremsa... gå och köp halstabletter... har du köpt socker... jag måste ha pengar till skolan... Hon vill nog bara få mig "normal" igen
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2009-11-17 16:42:07 följande:
    Sveas huvudfoting har ett stort huvud, 2 armar o 2 ben, mun, tvö ögon o hår. Men sitter man bredvid o säger vad hon skall rita så kan hon även sätta dit fötter, händer, näsa, öron. Säger man mage blir det problem eftersom armarna sticker ut ur huvudet.
    här hamnar magen strax under munnen    en navelprick ska alltid vara där
  • RååSa BuBBlan
    Everlonn skrev 2009-11-17 16:44:27 följande:
    Bus ritar ööhh kladd och streck Men kullerbyttor har hon gjort sen hon var 1 eller nåt! Hon är frammåt på det fysiska, sitta ner och pyssla...näää inte för Bus, inte ännu i alla fall
    full fart på lilla goa Bus {#lang_emotions_heart}

köpte tidningen på sjukhuset, va fina ni är hela familjen {#lang_emotions_sunny}
  • RååSa BuBBlan
    Fantastiska Skatt skrev 2009-11-17 16:44:46 följande:
    *nickar instämmande*Så vilar du nu - Lova!
    Lååååvar   *blunda och vila*
  • RååSa BuBBlan
    Tejja skrev 2009-11-17 16:45:14 följande:
    Ok, jag ringer inte idag då, men får jag höra något mer om att du sädar eller springer om kring, så blir jag inte nådig! (Detta är sagt med kärlek! )   Ja, det kanske är ett bra alternativ, med städhjälp alltså.  På något sätt måste ni hantera det iallfall, för alternativet med dig på sjukhus är ju inte lockande för någon! (Förutom för doktorn då)
    Tack för utskällningen sötis

Nä jag vet inte hur vi ska få ihop det riktigt, blir kvällens nöt att fundera på! Kanske ska få hit kartongerna å få ner allt i dom så kan INGEN dra fram NÅT
  • RååSa BuBBlan
    Fantastiska Skatt skrev 2009-11-17 16:53:48 följande:
    Låter som en superbra idé - bara det inte är du som packar
    Jädrans! Jag som älskar att flyttpacka   Kanske en liiiiten kartong bara {#lang_emotions_dreamer}
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-11-17 16:56:24 följande:
    Så tillbaka från Nikitas orkesterspelning.På vägen till byn mötte jag en liten blå tuffande a-traktor. Nu är hon på vägarna, stora tjejen. Mamman är en aning nervös.
    Oj! Har du bild på vrålåket? {#lang_emotions_cool} Va roligt att hon äntligen fått en {#lang_emotions_sunny}
  • RååSa BuBBlan

Ihhhh.. Kan inte fatta att jag har köpt hus   Det bara slog mig just

Prio ett är en enorm Bubbel Garderob

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15