Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultronbullen skrev 2009-11-20 10:45:24 följande:
    Helt OT men i bildtråden är det ett barn som lägger pärlplattor med större pärlor. Har letat efter sådana och undrar om de heter något speciellt, har inte hittat dem i den lokala leksaksaffären...För övrigt som alltid, fina barn i fina kläder :)
    det är min dotter som bygger med dem :) märket är Hama. Hoppas du hittar dem..
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Smultronbullen skrev 2009-11-20 10:54:57 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-20 10:50:48 följande: Tack, då har jag något att gå efter :)
    tror dom mer specifikt heter Hama Maxi :)
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2009-11-20 11:00:23 följande:
    Morning flickor.Här skiner solen för första gången på läääänge, härligt, tror det får bli en fixa i trädgården dag idag, tror vi behöver komma ut allihopa, speciellt Liam för han klättrar verkligen på väggarna efter 1 vecka hemma.
    härligt med sol {#lang_emotions_sunny} här är det grått som vanligt.. blä!
  • RååSa BuBBlan

Jag måste nog börja med Julklapparna här snart kom jag på, vi ska ju för tusan flytta snart {#lang_emotions_surprised} Har inte riktigt hunnit med känner jag.. Har inte lust med julrusch i centrala Sthlm känner jag

Näthopping it is

• RååSa BuBBlan
    Tejja skrev 2009-11-20 11:04:57 följande:
      Jag var på väg att lägga till, här är det fortfarande grått!
    Ja nu är det verkligen GRÅTT! Man blir alldeles seg i hövvet och orkar ingenting av de här vädret, lite snö tar jag hellre än den här geggan {#lang_emotions_undecided}
  • RååSa BuBBlan

Å Bubblis snorar som en tok åxå, skulle absolut funka å dra ungen på väggen o hänga tapet efter {#lang_emotions_undecided} Jädrans förkylningar! Man skulle ha ett hus i utlandet åxå och vara där under dessa månader..

• RååSa BuBBlan
    Morty skrev 2009-11-20 11:10:35 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-20 11:08:14 följande: Här i Skåne (Malmö med omnejd) skiner solen!! Ja man måste ha lite sol för att pigga till sig.
    Ja gud ja!! Kanske därför man går omkring som en zombie här och segar just nu, ljusterapi kanske skulle va nåt för Bubbel mamman
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2009-11-20 11:11:46 följande:
    Slemproppen har gått...är säker på att det är den...med Maia gick den 3 veckor innan hon kom...tycker ni jag ska ringa förlossningen ändå? Känns onödigt va? Jag ska till min läkare på måndag för att kontrollera tappen så det kan väl vänta tills dess? Känns som att åker jag in nu så lägger de säkert in mig för att jag ska vila...o det gör mig 10ggr mer stressad för jag har 1000saker att göra...dussintals paket att packa...
    Oj! Jag vet inte om du ska ringa, men kanske bäst o fråga nån ändå?
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2009-11-20 11:20:06 följande:
    hmm jag gör så att jag åker till butiken, packar alla paket och SEN ringer jag förlossningen o kollar med dom...så kan jag ta det lugnt OM de nu vill lägga in mig...Kom inte så jättemycket.
    Förstår precis hur du känner! Gör så om det får dig lugn av att ha allt klart När jag ändå har dig här så... Har min betalning kommit in? {#lang_emotions_dreamer}
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-11-20 11:49:36 följande:
    Hej flickor!Vad kostar en regnbågehjälmis ny?
    79 va?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15