• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Flock
    Saraia skrev 2009-10-09 09:51:03 följande:
    alltå ni som haft molosuits sedan födseln - hur länge har bebben kunnat ha stl 56??? ska köpa t en 5 dagars bebbbe som var 50cm o nästan 4kg då hon föddes, vill ju helst att hon ska ha den nu men ej växa ur den på 1v. e de stora i stl???
    Jag köpte en 62 till en kompis och nu sa hon att han strax kunde börja ha den och han blir 4 ½ månad nu.. Så jag hade tagit 56 så de kan ha den nu och ett tag framöver..
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • Zvartaliljan
    Fantastiska Skatt skrev 2009-10-09 09:55:49 följande:
    Ah, toppen! Du kan ju inboxa adressen - kom på att "Loppan i södra Sverige" var kanske lite förvirrande adress för våran postis
    *ASG* Nja hit kommer ju en hel del paket så det skulle inte förvåna mig om det hittade hit ändå
  • Jes sica

Hjälp tjejer!! Jag skulle betala in i förskott till funky nu och har raderat mejlet. Nån som har deras plus/bankgironr??

• Zvartaliljan
    Flock skrev 2009-10-09 10:00:26 följande:
    Jag köpte en 62 till en kompis och nu sa hon att han strax kunde börja ha den och han blir 4 ½ månad nu.. Så jag hade tagit 56 så de kan ha den nu och ett tag framöver..
    fast det är väl olika, min bamse till systerson växte ur 56 i molosuits på en månad Han är 6 månader nu o behöver 68 i Molo.
  • Fantastiska Skatt
    Zvartaliljan skrev 2009-10-09 10:03:12 följande:
    *ASG* Nja hit kommer ju en hel del paket så det skulle inte förvåna mig om det hittade hit ändå
  • Flock
    Zvartaliljan skrev 2009-10-09 10:06:00 följande:
    fast det är väl olika, min bamse till systerson växte ur 56 i molosuits på en månad Han är 6 månader nu o behöver 68 i Molo.
    Visst är det så.. men det kan lika gärna hända i stl 62 att de tar växaskutt..
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • Zvartaliljan
    Flock skrev 2009-10-09 10:10:24 följande:
    Visst är det så.. men det kan lika gärna hända i stl 62 att de tar växaskutt..
    ja haha Maia hade ju 56 i typ 3 månader...så det är så olika

Butte - Har du sett vad de gjort nu?? WOW FL lyssnade på mig!!! Det trodde jag inte...trodde de skulle ignorera mig men nu är omröstningen nollställd och flyttad till forumet så nu kan hon inte fuska mer Om hon inte typ skapar en massa olika alias...
  • Damien och Adrian

God morgon tjejer!

Vaknade halv tio idag, det märks att jag tagit lite semester.

Adrian knäcker revben just nu, kan inte böja mig el nåt, han har sitt huvud på ett galet ställe. Jag har sagt till honom att vända sig ner men han verkar inte lyssna. Börjar bli nervös för vändning...

Apropå Adrian, Liljan o loppan - om könsul visade fel på mig och det blir en tjej så har jag kartongvis med Molo som ska ut på T - det blir rena salgen. BM var något tveksam, inte alls 100% som med Damien. Ska bli spännande! När hade du ditt könsUl, snart väl?

stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • lillronya

Nu har jag kört Anjelin till farmor, som vanligt.
    Hon hade sin nya fina småfolkjacka på sej. Tack igen, liljan!! Så himla fin!

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Smultronhjärta
    Saraia skrev 2009-10-09 09:51:03 följande:
    alltå ni som haft molosuits sedan födseln - hur länge har bebben kunnat ha stl 56??? ska köpa t en 5 dagars bebbbe som var 50cm o nästan 4kg då hon föddes, vill ju helst att hon ska ha den nu men ej växa ur den på 1v. e de stora i stl???
    Jag hade tagit 62- Lova är nu snart 7 veckor och hon har haft 62(och 56) i ett par veckor redan. Det är bara ärmarna som får vikas upp lite
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15