Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

melizza skrev 2009-12-18 09:04:16 följande:
    dem stickade krymper inte alls...jag har tvättat våran gröna med rosa stars flera ggr och har inte krympt
    Tvättar du i maskin då?
    Vår är verkligen på gränsen, det är precis att den inte går över ögonen på honom Sitter precis i ögonvrån!
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla

Usch fy vad det snöar! Det är ju väldans mysigt, men sambon ska köra hem från Helsingborg ikväll och det känns inte lika kul. Ska tydligen snöa hela dagen så jag sa åt honm att han kanske borde ta sig hem snarast möjligt... Synd bara att han aldrig lyssnar på sånt för det är ju "ingen fara!"

• Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2009-12-18 09:28:44 följande:
    Godmorgon.Alltså jag har flera köpare som betalt idag (ja barnbidrag) som vann den 9-10. Alltså har de fått vänta 8-9 dagar med betalningen. Nu mejlade en och skrev "hoppas jag får paketet till julafton!!" är inte det att begära för mycket när man fått vänta så länge med betalningen???? Det innebär ju liksom att jag måste posta IDAG för att det ska hinna fram!! (vi reser bort över julen på söndag)Vad skulle ni göra??
    Tycker absolut det är att begära LITE väl! Herregud! Skriv till dom att ni har fått vänta så länge med att betala och jag åker bort över julen i helgen så jag hinner inte. Tycker jag inte är ngt fel alls!!
  • Tjollabolla

Godkväll flickor!

Hur är det med er? stressar alla inför jul?

Idag fick jag hem finste shampoodlen EVER till Milo, den turkosblåa. SÅÅ FIN! Riktigt klar i färgen. Får se om han skulle kunna tänka sig testa den imorgon

Ikväll skulle vi egentligen varit i stan och kollat på Erik Grönwall och Calle som skulle sjunga på torget, men allvar, 14 minusgrader är dom inte värda! Milo ÄLSKAR Calle och det är hans första idol, men det var bara för kallt...

• Tjollabolla

Hej flickor! Hoppas ni alla haft en bra jul!

Jag kommer precis från Karlshamn, har varit och shoppat loss på Bus o Rackartygs rea *löve*

Vilka mer sidor har rea nu? *fick mersmak*

• Tjollabolla
    Helle skrev 2009-12-26 13:36:46 följande:
    Hej hej!
    Kul att se dig!

Det blev ett par IdaT velourisar, ett par Molo velourisar och ett par IdaT byxor åt Milo. Lillasyster fick en NS filt, katvig mini applesuit, plastisock klänning och en plastisock mössa

Nu fortsatte jag visst shoppa på Barnlyan Ett par Kikkid velourisar åt Milo och en Kik Kid mössa åt bebban. Vet nån hur Kik Kid velourisarna är i storlek? Det fanns bara 110 så jag chansade på att dom är små som allt annat från kik kid..
  • Tjollabolla
    Helle skrev 2009-12-26 13:42:42 följande:
    Tack Det har varit lite mycket på sistone så datatiden här inne har minskats Fiint! Hade de bra rea? Vet tyvärr inte ang velourisarna, frågade precis skattmamman, men det var om en tröja - som numera är normal i storlek.
    Ja samma här... Är inne och läser men orkar oftast inte skriva ngt...

Ja dom hade 30,40 el.50% på det mesta tycker jag så jag är nöjd
  • Tjollabolla
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-26 13:55:53 följande:
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-26 13:54:21 följande: Hey glöm mig Milo är ju ändå 5 cm långre än O så säg att han "skulle" haft 104 så blir kanske 110 lite stort bara?*slutar lägga mig i* -)
    Hmm.. Hoppas han kan ha dom! Bara dom sitter åt vid fötterna och midjan liksom. Han är 98 lång nu ({#lang_emotions_surprised}).
  • Tjollabolla
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-26 14:20:42 följande:
    Ja jag såg att han blivit så lång Stoora killen Nja de sitter inte åt vid fötterna, det är "slappa" muddar men desto bättre i midjan.
    Ja han växer som ogräs! Nåja, vi får väl se om dom passar. Får väl peta i en snodd vid benet annars
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15