Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

ChokladMoshin skrev 2009-12-29 11:25:28 följande:
    Ledtrådar tack!! Spec. Molobaby klänningar
    Det såg jag tyvärr inga i katalogen... Men det kommer säkert, han hitatde bara en katalog. Akvarieprintet var totalt underbart! Micke sa att det kommer massa fint till killar i vår, dom hade tagit hem 16 olika killprint :-O. Ja det är väl bara för att jag ska få en tjej
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla

Hajarna ska komma i basketkängorna som fanns förra våren, fast dom har förbättrat dom med en dragkedja på sidan. Underbart, våra blev nog använda 3 ggr typ, var såå drygt att knyta o hålla på!

Katvig kommer med en uuunderbar färg, ljuslimegrön/rosa, Så TOKfin! Fint miniapple var det oxå, men nu fick jag plötslig demens och minns inte färgerna

Till killar så fanns det en t-shirt som såg underbar ut i katalogen, ngt stjärntryck i alla möjliga färger, massa små stjärnor. Var lite svårt att se i katalogen, synd att dom gör dom så otydliga.

• Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2009-12-29 11:54:43 följande:
    Fiskarna såg fina ut. ÄVen den söta kjolen med blommor. *hoppas Noel vill ha kjol i sommar *
    Åhhh ja den i suit till lillan! *slurp*
  • Tjollabolla
    ChokladMoshin skrev 2009-12-29 13:12:27 följande:
    Tråkigt att det syns så himla dåligt bara Men snart så är Bt proppfull så man kan se.
    Ja katalogen är dålig, dom borde bara ta bilder på kläderna istället för allt annat tjafs så man ser ordentligt!
  • Tjollabolla
    ChokladMoshin skrev 2009-12-29 20:43:49 följande:
    Halli hallå luden tå Händer ngt kul här?
    Hej hopp!

Jag är fortfarande shoppingsugen

Är såå glad att jag fick tag på en katvig miniappletröja till 50% iaf, nu kan Milo matcha lillasyster
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2009-12-29 21:13:19 följande:
    Haha... ni är otroliga! Jag har ju suktat efter tjejkläder länge. Vill ha en lillasyster till Noel att klä i fina klänningar. Men jag lovar att nästa blir en kille
    Åhhh jag tror nog att det inte tar allt för lång tid innan vi hör tofflan bekänna sig här i tråden

*har samma aningar som smultron*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15