-
Det såg jag tyvärr inga i katalogen... Men det kommer säkert, han hitatde bara en katalog. Akvarieprintet var totalt underbart! Micke sa att det kommer massa fint till killar i vår, dom hade tagit hem 16 olika killprint :-O. Ja det är väl bara för att jag ska få en tjejChokladMoshin skrev 2009-12-29 11:25:28 följande:Ledtrådar tack!! Spec. Molobaby klänningar
-
Hajarna ska komma i basketkängorna som fanns förra våren, fast dom har förbättrat dom med en dragkedja på sidan. Underbart, våra blev nog använda 3 ggr typ, var såå drygt att knyta o hålla på!
Katvig kommer med en uuunderbar färg, ljuslimegrön/rosa, Så TOKfin! Fint miniapple var det oxå, men nu fick jag plötslig demens och minns inte färgerna
Till killar så fanns det en t-shirt som såg underbar ut i katalogen, ngt stjärntryck i alla möjliga färger, massa små stjärnor. Var lite svårt att se i katalogen, synd att dom gör dom så otydliga.
-
i januari ska det komma!
-
Ni kan se det på Molos hemsida!
-
Så så försvann alla
Det där stjärnprintet är ju mer ett raketprint ser jag nu. Gillar verkligen det!
-
Åhhh ja den i suit till lillan! *slurp*Duntoffla skrev 2009-12-29 11:54:43 följande:Fiskarna såg fina ut. ÄVen den söta kjolen med blommor. *hoppas Noel vill ha kjol i sommar * -
Åh fick nyss hem fina helikoptertröjan och dom randiga frottébyxorna från ESL nu. Såååå fiiiint!
-
Ja katalogen är dålig, dom borde bara ta bilder på kläderna istället för allt annat tjafs så man ser ordentligt!ChokladMoshin skrev 2009-12-29 13:12:27 följande:Tråkigt att det syns så himla dåligt bara Men snart så är Bt proppfull så man kan se. -
Hej hopp!ChokladMoshin skrev 2009-12-29 20:43:49 följande:Halli hallå luden tå Händer ngt kul här?
Jag är fortfarande shoppingsugen
Är såå glad att jag fick tag på en katvig miniappletröja till 50% iaf, nu kan Milo matcha lillasyster
-
Åhhh jag tror nog att det inte tar allt för lång tid innan vi hör tofflan bekänna sig här i trådenDuntoffla skrev 2009-12-29 21:13:19 följande:Haha... ni är otroliga! Jag har ju suktat efter tjejkläder länge. Vill ha en lillasyster till Noel att klä i fina klänningar. Men jag lovar att nästa blir en kille
*har samma aningar som smultron*