Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Annamamma 83 skrev 2009-12-30 08:56:44 följande:
    Kommer Molo med nya Teddyfleece till våren? Eller är de bara till hösten? Skulle behöva en, men funderar på om man ska vänta tills de kommer nya?
    Lurvfleecarna kommer till våren, har redan kommit ett par färger inför våren!
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla

Ja dom mådde bara bra! vet inte om dom ska till Neo, men det är ju inte så himla mkt tidigt så mår han bra så slipper dom nog kan jag tro...

• Tjollabolla
    Buttelina skrev 2009-12-30 14:05:34 följande:
    jaaadå tomten tog napparna så jag var lite nervös, men det har gått super
    Åh gud det skulle aldrig gått här. Milo vill fortfarande ha sin jädrans napp HELAA TIDEN! Jag är så trött på den och vet inte vad jag ska göra för han skriker som en tok tills han får den. Han ger sig inte, han kan skrika i timmar tills han nästan inte får luft!!!
  • Tjollabolla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-30 14:16:31 följande:
    Men ååååååå!!! Gud så sööööööt!! Gick allt bra? Visste inte ens dom åkt in!GRATTIS LILJAN TILL SÖTASTE LILLEBROREN!!!
    Ja allt hade gått bra Dom åkte in inatt!
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2009-12-30 14:31:39 följande:
    men du så var lillebror med!! han hade den hela tiden typ (inte utomhus dock)vi började förbereda redan i somras att tomten skulle få napparna och vi har pratat om det jättemycket! efter dom fått sina presenter så hade dom vars en påse med nappar och dom ladom i tomtens säck.De frågade båda efter dom på kvällen och isabel grät. Dag 2 gick det jättebra med isabel för hon tyckte att hon var en stor tjej nu Lillebror tjorvade med sömnen i två dagar, hade svåååårt att komma till ro på kvällen men dag 4-5 gick det super. *perfekt*
    Jätteduktiga! Vi har oxå försökt säga det, men han vägrar att ens prata om det...
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2009-12-30 14:36:18 följande:
    tack känns bra detta hehe sötis milo låt honom ha sin napp ett år till så kan tomten få hans nappar nästa år
    ja så har vi kommit fram till att det ska bli, men jag skulle iaf vilja att han hade den MINDRE här hemma, men han blir ju helt hystrisk... Håller på att göra mig toookig!
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2009-12-30 14:40:14 följande:
    Vet inte om det funkar på Milo men på den enda napptoken jag haft funkade det iaf. Nappen fick bara användas i sängen och i soffan. När som helst på dagen, men bara där. Sen när lillasyster kom vid 3½ år så tyckte hon att nappar passade bebisar bättre och slutade själv. Hon var också helt manisk med nappen innan vi gjorde regler... Det förstår jag. Tycker det är skönt att småttarna inte har napp.
    Ja vi har försökt.. Problemet är bara att då blir han sittandes i soffan hela dagen! Fast när han leker eller ät ute är det aldrig problem, det är när han är uttråkad... Jag vet i tusan om jag ens vill ge bebban napp, hade vatt skönt o slippa!
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2009-12-30 14:40:57 följande:
    ja så kände jag med. dom suttade ihjäl napparna de senaste månaderna.. men låt han ha den så länge du inte ser påverkan på hans tänder. vi begränsade isabel jättemycket pga att man såg det på hennes tänder. vi hade gett hennes nappar förra året eg men bestämde oss att det var bäst att ta bådas samtidigt
    Ja det känns inte riktigt rätt att ta den nu när det är så mkt annat för honom, både syskon och så har han precis slutat med blöjan. Men mindre måste det bli! På dagis har han ALDIRG nappen, knappt ens när han ska sova.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15