• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • ängeln83

Goddagens.

Har precis varit ute på en uuuuunderbart härlig höst promenad, ur skönt väder ute idag. Provade stå brädan till Liam idag för första gången och det var väl kul i ungefär...5 minuter sen skulle han minsann gå själv

Är grymt shopping sugen idag, någon som har nåt fint litet tips?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Busbellan

gahh, jag blir tokig på folk på fl ibland, ja riktigt ledsen faktiskt. Nu finns det vissa i en tråd som helt allvarligt menar att man inte bör placera ett boende med funktionshindrade där det bor andra människor.
    Alltså jag VET ju att August har det hur bra som helst, men hur ska det bli när han blir vuxen och inte bor hemma längre när det finns folk med massvis med fördomar

Ursäkta helt OT, men var bara tvungen att beklaga mig lite

Mamma till Nora, August och Ella
  • lillronya
    Busbellan skrev 2009-10-31 17:33:01 följande:
    gahh, jag blir tokig på folk på fl ibland, ja riktigt ledsen faktiskt. Nu finns det vissa i en tråd som helt allvarligt menar att man inte bör placera ett boende med funktionshindrade där det bor andra människor.Alltså jag VET ju att August har det hur bra som helst, men hur ska det bli när han blir vuxen och inte bor hemma längre när det finns folk med massvis med fördomar Ursäkta helt OT, men var bara tvungen att beklaga mig lite
    Det är skrämmande vilka åsikter det finns.
    Vet att det var en tråd innan om att funktionshindrade inte borde få äta på restaurang, eller nåt.
    Helknas!!!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Busbellan
    lillronya skrev 2009-10-31 17:41:01 följande:
    Det är skrämmande vilka åsikter det finns.Vet att det var en tråd innan om att funktionshindrade inte borde få äta på restaurang, eller nåt.Helknas!!!
    Jo, den läste jag också...tyvärr
    Fattar inte hur inskränkta folk kan vara
  • lillronya
    Busbellan skrev 2009-10-31 17:43:27 följande:
    Jo, den läste jag också...tyvärrFattar inte hur inskränkta folk kan vara
    Det är helt galet...
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Everlonn
    gahh, jag blir tokig på folk på fl ibland, ja riktigt ledsen faktiskt. Nu finns det vissa i en tråd som helt allvarligt menar att man inte bör placera ett boende med funktionshindrade där det bor andra människor.Alltså jag VET ju att August har det hur bra som helst, men hur ska det bli när han blir vuxen och inte bor hemma längre när det finns folk med massvis med fördomar Ursäkta helt OT, men var bara tvungen att beklaga mig lite
    Du ska inte bry dig om såna!! De har inget annat att göra än att sitta och skriva ner allt och alla

Vi hade sånt boende i vår trappa och i lägenhetsområdet och det var hur bra som helst! Alla tyckte så mycket om sonen som var liten då{#lang_emotions_heart} 

Som tur är lär ju de inskänkta inte bo i närheten i alla fall då ju{#lang_emotions_dreamer} Så dom slipper man
  • Busbellan
    Everlonn skrev 2009-10-31 17:56:18 följande:
    Du ska inte bry dig om såna!! De har inget annat att göra än att sitta och skriva ner allt och alla Vi hade sånt boende i vår trappa och i lägenhetsområdet och det var hur bra som helst! Alla tyckte så mycket om sonen som var liten då Som tur är lär ju de inskänkta inte bo i närheten i alla fall då ju Så dom slipper man
    Nej, du har så rätt så, de lär ju inte bosätta sig i närheten av där August kommer bo, undra vilka det är man bör köra ut i skogen egentligen {#lang_emotions_dreamer}
  • Everlonn
    Busbellan skrev 2009-10-31 17:59:09 följande:
    Nej, du har så rätt så, de lär ju inte bosätta sig i närheten av där August kommer bo, undra vilka det är man bör köra ut i skogen egentligen
    he he
  • SmillaMilla
    gahh, jag blir tokig på folk på fl ibland, ja riktigt ledsen faktiskt. Nu finns det vissa i en tråd som helt allvarligt menar att man inte bör placera ett boende med funktionshindrade där det bor andra människor. Alltså jag VET ju att August har det hur bra som helst, men hur ska det bli när han blir vuxen och inte bor hemma längre när det finns folk med massvis med fördomar Ursäkta helt OT, men var bara tvungen att beklaga mig lite
    Fy! Sådant blir man så ledsen på.

"Våra" barn är ju lika härliga som alla andra barn är! Eller hur!!!!

KRAM
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2009-10-31 18:20:41 följande:
    Fy! Sådant blir man så ledsen på. "Våra" barn är ju lika härliga som alla andra barn är! Eller hur!!!! KRAM
    Ja, hur härliga som helst trots eller kanske tack vare sina egenheter

Visst är det jobbigt många gånger med ett barn med särskilda behov, men när allt är bra så får man så otroligt mycket tillbaka
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15