• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • mortillsju
    lillronya skrev 2009-10-31 21:31:20 följande:
    JAg har också en bestämd dam och där krävs det en bra film eller nån annan trevlig muta.
    Mina har fått chips hos frissan Men nu behövs det inte längre de älskar att gå till "snälla Birna"....
  • lillronya
    mortillsju skrev 2009-10-31 21:35:23 följande:
    Hoho allas dilemme. MÅSTE berätta att s som fyllt tre börjat sova i egen säng nu efter att ha sovit i min sen hon föddes
    Å vad hon är duktig!
    E sover mer hos oss än i egen säng. Jag brukar säga att han gott kan göra det länge till. Vi får väl se.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    mortillsju skrev 2009-10-31 21:36:22 följande:
    Mina har fått chips hos frissan Men nu behövs det inte längre de älskar att gå till "snälla Birna"....
    Ja det är ju speciellt att gå iväg och klippa sej! Spännande!!
    Nikita fick göra det för första gången nu när hon fyllde 9. Så himla glad hon blev!
  • Zvartaliljan

Som vanligt lite OT här inne när man kikar in

Maia sover till 90% hos oss nu...i omgångar har hon sovit i egen säng men varje gång hon blivit sjuk så har hon hamnat hos oss o då blir det att starta om med att vänja henne vid egen säng...måste väl ta tag i det nu igen innan lillebror kommer {#lang_emotions_undecided}

• lillronya
    SmillaMilla skrev 2009-10-31 21:39:33 följande:
    Måste ju visa fiiiiina sängen. Svea är ju inte ot Och så här lär det se ut i natt
    Å vad fin!!!
  • mortillsju
    lillronya skrev 2009-10-31 21:37:16 följande:
    Å vad hon är duktig! E sover mer hos oss än i egen säng. Jag brukar säga att han gott kan göra det länge till. Vi får väl se.
    Han är ju så liten än. Ingen brådska. S har alltid varit en gosgris. Hon somnar inte själv men det funkar nu att sova i den egna sängen, innan vaknade hon efter 1½ timme och gallskrek. Vi har delat en 90 säng sen hon föddes, det börjar blir trångt nu tycker jag men hon älskar det där trånga bökandet
  • Preggi
    lillronya skrev 2009-10-31 21:35:13 följande:
    Ta lite i taget och se hur det blir. Jag klipper mina ganska ofta och inte så mycket i taget.
    Tack, ska nog göra det. Se om det hjälper och inte kapa allt med en gång...
    Jag blir så ibland.. Allt eller inget..
    SmillaMilla skrev 2009-10-31 21:36:20 följande:
    ja det är det där med vandrandet som vi är oroliga för. Svea skulle nog klart kunna vakna mitt i natten, tända lampan o börja leka, eller gå in till de andra o väcka dem. Därför testar vi redan nu med växarsängen. Lilla kusinen kommer först om tre månader.
    Det var jättejobbigt en tid men sen har det funkat jättebra.
    M gick ofta upp och lekte i smyg..
    En kväll när jag skulle lägga mig gick jag för att titta till barnen som vanligt. Trodde M låg och sov men hon stor naken mitt i rummet med cowboyhatt och dansade...
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2009-10-31 21:40:23 följande:
    Som vanligt lite OT här inne när man kikar in Maia sover till 90% hos oss nu...i omgångar har hon sovit i egen säng men varje gång hon blivit sjuk så har hon hamnat hos oss o då blir det att starta om med att vänja henne vid egen säng...måste väl ta tag i det nu igen innan lillebror kommer
    Ja men vem annars skall man fråga
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15