• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Quiet thoughts

Här kommer jag inskramlande helt förvirrad, jag blev tvungen att vara hemma med Alvin men Lova har igen åkt in på sjukhuset... hon fick ett epilepsianfall ikväll, troligen pga tumören.

Fy vad hemskt, hon var helt borta, skakade o krampade och tuggade och dreglade fradga.

Sorry att jag bara stoplar in så här men man blir så snurrig av allt. Jag som hoppades på lugna dagar nu men icke.

• Greksmurfen
    Milliz skrev 2009-11-01 20:34:53 följande:
    Usch då, stackarn. Hoppas han kryar på sig snart!
    jo får ju det......
  • lillronya
    Quiet thoughts skrev 2009-11-01 20:35:25 följande:
    Här kommer jag inskramlande helt förvirrad, jag blev tvungen att vara hemma med Alvin men Lova har igen åkt in på sjukhuset... hon fick ett epilepsianfall ikväll, troligen pga tumören.Fy vad hemskt, hon var helt borta, skakade o krampade och tuggade och dreglade fradga.Sorry att jag bara stoplar in så här men man blir så snurrig av allt. Jag som hoppades på lugna dagar nu men icke.
    Å fy vad hemskt.
    Kramar om en massa
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Everlonn
    Här kommer jag inskramlande helt förvirrad, jag blev tvungen att vara hemma med Alvin men Lova har igen åkt in på sjukhuset... hon fick ett epilepsianfall ikväll, troligen pga tumören.Fy vad hemskt, hon var helt borta, skakade o krampade och tuggade och dreglade fradga.Sorry att jag bara stoplar in så här men man blir så snurrig av allt. Jag som hoppades på lugna dagar nu men icke.
    Hua, vad hemskt!! Förstår att du blev skärrad, kan inte ens tänka mig hur det är för er! {#lang_emotions_cry}

Kramar i massor!!!
  • lillronya
    Greksmurfen skrev 2009-11-01 20:32:09 följande:
    gokväller=)... maxen ligger i 39 graders feber=S...trodde att det va tänder på g men inte brukar dem få så hög feber av det väll??han som springer runt överallt har nu ikväll bara legat i soffan å gosat..om ja inte minns helt fel så blev han ju sjuk i samma veva som förra salgen med =(.....men då hade han ju massa krpphosta med å det har ja inte hört än.....
    Trist att han är sjuk. Hoppas att han blir bra igen snart.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Everlonn
    Greksmurfen skrev 2009-11-01 20:32:09 följande:
    gokväller=)... maxen ligger i 39 graders feber=S...trodde att det va tänder på g men inte brukar dem få så hög feber av det väll??han som springer runt överallt har nu ikväll bara legat i soffan å gosat..om ja inte minns helt fel så blev han ju sjuk i samma veva som förra salgen med =(.....men då hade han ju massa krpphosta med å det har ja inte hört än.....
    Stackars Maxen Hoppas det är kortvarigt!
  • högbergarna
    Å fy vad hemskt!! Kan inget annat skriva än bara en stor kram till er!
  • Milliz
    Usch vad hemskt. Många kramar till er!
    Elias 070202 Ella 080920
  • stökmamma
    stora kramar
    andras barn och mina älskade ungar
  • Tasha78

Här kommer jag inskramlande helt förvirrad, jag blev tvungen att vara hemma med Alvin men Lova har igen åkt in på sjukhuset... hon fick ett epilepsianfall ikväll, troligen pga tumören. Fy vad hemskt, hon var helt borta, skakade o krampade och tuggade och dreglade fradga. Sorry att jag bara stoplar in så här men man blir så snurrig av allt. Jag som hoppades på lugna dagar nu men icke.
    uh va hemskt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15