• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Tjollabolla
    Quiet thoughts skrev 2009-11-01 20:35:25 följande:
    Här kommer jag inskramlande helt förvirrad, jag blev tvungen att vara hemma med Alvin men Lova har igen åkt in på sjukhuset... hon fick ett epilepsianfall ikväll, troligen pga tumören.Fy vad hemskt, hon var helt borta, skakade o krampade och tuggade och dreglade fradga.Sorry att jag bara stoplar in så här men man blir så snurrig av allt. Jag som hoppades på lugna dagar nu men icke.
    Åh fy! Stackars Lova... *kramar om*
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Buttelina
    Här kommer jag inskramlande helt förvirrad, jag blev tvungen att vara hemma med Alvin men Lova har igen åkt in på sjukhuset... hon fick ett epilepsianfall ikväll, troligen pga tumören.Fy vad hemskt, hon var helt borta, skakade o krampade och tuggade och dreglade fradga.Sorry att jag bara stoplar in så här men man blir så snurrig av allt. Jag som hoppades på lugna dagar nu men icke.
    gud gumman vad hemskt
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2009-11-01 20:32:09 följande:
    gokväller=)... maxen ligger i 39 graders feber=S...trodde att det va tänder på g men inte brukar dem få så hög feber av det väll??han som springer runt överallt har nu ikväll bara legat i soffan å gosat..om ja inte minns helt fel så blev han ju sjuk i samma veva som förra salgen med =(.....men då hade han ju massa krpphosta med å det har ja inte hört än.....
    en kompis till mig.. hennes dotter fick alltid 39-40 grader när hon fick sidotänder och kindtänder så det kan vara det...
    hoppas han mår bättre snart
  • Damien och Adrian
    usch! *kramar om*
    Buttelina skrev 2009-11-01 20:46:19 följande:
    en kompis till mig.. hennes dotter fick alltid 39-40 grader när hon fick sidotänder och kindtänder så det kan vara det...hoppas han mår bättre snart
    ja det är inget ovanligt - hoppas det är något sånt!
    stolt mamma till Damien (070913) och Adrian (091016)
  • Quiet thoughts

Tack för alla kramar. De hade varit 3 som tog emot vid sjukhuset fick jag veta, 1 läkare o 2 sköterskor så allt va färdig iordningställt. De har tagit prover o grejer o pratat o skivröntgen sen, mer vet jag ej nu men hon är trött men verkar ha slutat fradga nu...

• Duntoffla
    Här kommer jag inskramlande helt förvirrad, jag blev tvungen att vara hemma med Alvin men Lova har igen åkt in på sjukhuset... hon fick ett epilepsianfall ikväll, troligen pga tumören. Fy vad hemskt, hon var helt borta, skakade o krampade och tuggade och dreglade fradga. Sorry att jag bara stoplar in så här men man blir så snurrig av allt. Jag som hoppades på lugna dagar nu men icke.
    *stor kram* Fy vad läskigt!
  • Morty

Här kommer jag inskramlande helt förvirrad, jag blev tvungen att vara hemma med Alvin men Lova har igen åkt in på sjukhuset... hon fick ett epilepsianfall ikväll, troligen pga tumören. Fy vad hemskt, hon var helt borta, skakade o krampade och tuggade och dreglade fradga. Sorry att jag bara stoplar in så här men man blir så snurrig av allt. Jag som hoppades på lugna dagar nu men icke.
    nämen usch fy vad hemskt ryser

massa kramar till dig och din familj
  • Buttelina
    Quiet thoughts skrev 2009-11-01 20:51:06 följande:
    Tack för alla kramar. De hade varit 3 som tog emot vid sjukhuset fick jag veta, 1 läkare o 2 sköterskor så allt va färdig iordningställt. De har tagit prover o grejer o pratat o skivröntgen sen, mer vet jag ej nu men hon är trött men verkar ha slutat fradga nu...
    vännen jag lider så med dig!! kan inte föreställa mig vad ni går igenom!! Stackars lilla flicka och stackars dig som går igenom detta med henne *gråter*
  • Quiet thoughts

tack. Jag vet att jag inte är mycket här o peppar alla i deras egna eländen men jag är så fokuserad på Lova o hennes sjukdomar o cancer så det finns inte, nu fattas bara epilepsi också...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15