• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Smultronhjärta
    Pepper79 skrev 2009-11-02 20:21:20 följande:
    Smultron: Sååå söt liten Lova
    Tack{#lang_emotions_kiss}
    ChokladMoshin skrev 2009-11-02 20:56:34 följande:
    Smultron: Jag hoppas innerligt att ditt hem är inrett helt i Ullared anda som fam. Malmö´s radhus
    Njae- inte direkt och min man är inte lika glad i vodka heller
    Stormis skrev 2009-11-02 21:11:34 följande:
    Ja, jag vet inte vilka som är roligast. Besökarna eller de anställda . Och vilket fack man själv ska placera sig i. Jag är där säkert 6 ggr per år, men inbillar mig att jag är normal
    Jag håller på Morgan Och 6 ggr Det avverkar jag på ett par månader{#lang_emotions_dreamer}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • ChokladMoshin
    Stormis skrev 2009-11-02 21:22:38 följande:
    Molo en masse också För att fortsätta OT/försvarstal så köper jag mest förbrukningsgrejer och leksaker där. Kläderna orkar jag inte ta mig genom och husgreåd etc svämemr huset redan över i.
    Ver kar som om man kan göra riktig bra fynd på vissa saker, varför har jag så långt dit för......räcker det inte med 63 mil till salg, måste jag ha långt till Ullared osså?
    Smultronhjärta skrev 2009-11-02 21:24:48 följande:
    Tack Njae- inte direkt och min man är inte lika glad i vodka heller Jag håller på Morgan Och 6 ggr Det avverkar jag på ett par månader
    Och jga som aldrig varit där
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-11-02 21:24:48 följande:
    Tack Njae- inte direkt och min man är inte lika glad i vodka heller Jag håller på Morgan Och 6 ggr Det avverkar jag på ett par månader
    Jo, men jag är mer normal än dig med . Ljusslingor i november...
    Morgan rules, han behöver nog inte vara singel så länge till {#lang_emotions_dreamer}!
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • Tasha78

hahaha på tal om t såg nu att jag med har staplar nu och jag har alltid skrivit fel på mina auktioner så att jag har fått lägga ut extra pengar på frakten och ändå har jag dålig fraktkostnad

• Smultronhjärta
    ChokladMoshin skrev 2009-11-02 21:28:00 följande:
    Och jga som aldrig varit där
    Jag har å andra sidan ganska långt till Ikea men jag inreder varken med Ikea eller Gekås så det är spelar ju kvitta
    Älskar dock att man kan numera hitta det mesta i prylväg på Gekås men billigare(annat var det förr...) Kläder kollar jag sällan på bortsett från strumpor, magiska vantar och softshells
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-11-02 21:29:38 följande:
    Jo, men jag är mer normal än dig med . Ljusslingor i november... Morgan rules, han behöver nog inte vara singel så länge till !
    Ljusslingor är ju supermysigt-såg finfina idag på Gekås men lät bli så nu får jag springa in där på fredag iaf Ligger på vägen "hem" till Småland ju...
  • SmillaMilla
    Smultronhjärta skrev 2009-11-02 21:32:32 följande:
    Jag har å andra sidan ganska långt till Ikea men jag inreder varken med Ikea eller Gekås så det är spelar ju kvitta Älskar dock att man kan numera hitta det mesta i prylväg på Gekås men billigare(annat var det förr...) Kläder kollar jag sällan på bortsett från strumpor, magiska vantar och softshells
    ha ha

skrattade gott åt kvinnan som köpte hela barnens garderober för hela året på ullared under en o samma helg.
  • JsN
    Stormis skrev 2009-11-02 21:29:38 följande:
    Morgan rules, han behöver nog inte vara singel så länge till !
    Precis min tanke!

*erkänner att jag och maken hade första daten på GeKås*
  • Smultronhjärta
    JsN skrev 2009-11-02 21:37:24 följande:
    Precis min tanke! *erkänner att jag och maken hade första daten på GeKås*
    Ha ha-se där! Att ni inte gifte er där också Det har ju gjorts förr{#lang_emotions_dreamer}
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-11-02 21:32:32 följande:
    Jag har å andra sidan ganska långt till Ikea men jag inreder varken med Ikea eller Gekås så det är spelar ju kvitta Älskar dock att man kan numera hitta det mesta i prylväg på Gekås men billigare(annat var det förr...) Kläder kollar jag sällan på bortsett från strumpor, magiska vantar och softshells
    Fast ang Morgon, dagens bästa garv kom ju lätt i slutminuten från en annan:
    -Varför ska jag stå här? Eller vadå, kör ni med sån där vidÉo eller??
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15