• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • solouniko
    ChokladMoshin skrev 2009-11-02 21:28:00 följande:
    Ver kar som om man kan göra riktig bra fynd på vissa saker, varför har jag så långt dit för......räcker det inte med 63 mil till salg, måste jag ha långt till Ullared osså? Och jga som aldrig varit där
    63 mil är ju nära, jag har 170 till salgen

Åååhh vad jag är shoppingsugen! Hur kommer det sig att det alltid blir så när barnet sover och sambon jobbar natt? {#lang_emotions_dreamer}
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • ChokladMoshin
    Stormis skrev 2009-11-02 21:29:38 följande:
    Jo, men jag är mer normal än dig med . Ljusslingor i november... Morgan rules, han behöver nog inte vara singel så länge till !
    Hmmm, mina ljusslingor åkte upp första veckan i Oktober......{#lang_emotions_embarassed}
    Smultronhjärta skrev 2009-11-02 21:32:32 följande:
    Jag har å andra sidan ganska långt till Ikea men jag inreder varken med Ikea eller Gekås så det är spelar ju kvitta Älskar dock att man kan numera hitta det mesta i prylväg på Gekås men billigare(annat var det förr...) Kläder kollar jag sällan på bortsett från strumpor, magiska vantar och softshells
    Prylar me lika a lot!! Måste försöka ta mig dit nån gång....
    JA, Softshell jackor därifrån har jag, de är toppen!!
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-11-02 21:38:23 följande:
    Fast ang Morgon, dagens bästa garv kom ju lätt i slutminuten från en annan: -Varför ska jag stå här? Eller vadå, kör ni med sån där vidÉo eller??
    Ja jag reagerade också på det där originalet..... i sina zebratofflor
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • ChokladMoshin
    SmillaMilla skrev 2009-11-02 21:37:17 följande:
    ha ha skrattade gott åt kvinnan som köpte hela barnens garderober för hela året på ullared under en o samma helg.
    Ja, egentligen fy vad tråkigt att få hoppa loss en gång om året liksom.
    Jag shoppar lite men året runt
    solouniko skrev 2009-11-02 21:38:57 följande:
    63 mil är ju nära, jag har 170 till salgen Åååhh vad jag är shoppingsugen! Hur kommer det sig att det alltid blir så när barnet sover och sambon jobbar natt?
    Ooooh, ska inte klaga då. 63 mil är ju ett stenkast bara jämfört med dig.
  • jojoa75
    SmillaMilla skrev 2009-11-02 18:56:03 följande:
    Lååter bra! Vi planerar in det tycker jag Jag tror nog att min sambo är lite småsugen på en till. Men det går verkligen inte. Eller ja går gör det ju. Hade jag inte fått missfall för två veckor sedan så skulle vi absolut behållit barnet och det hade säkert gått jätte bra. Men kan man välja så väljer jag en bebis om fem år.
    haha nej jag jobbar inte på gekås, hörde inte alls ihop de två sakerna jag skrev om..

Dels så ville jag tipsa om Ullared som började idag och sen så kom jag på att jag måste skriva om dokumentären som ska komma i TV snart..
    Jag är sjuksköterska på en Neonatal Intensivvårdsavdelning, jobbar natt. Har både extremt prematura (från v 24) och sjuka fullgångna bebisar.
    Så nej, jag jobbar inte på gekås
    Men vi är många från jobb som brukar åka dit tillsammans o sova över i stuga, vi blev filmade denna gången vi var där av Ballar av Stål, så kanske är jag o jobbgänget med i tv i vår
  • FL Lisa
    ChokladMoshin skrev 2009-11-02 21:42:05 följande:
    Ooooh, ska inte klaga då. 63 mil är ju ett stenkast bara jämfört med dig.
    haha..näpp 63 mil är ju alldels granngårds Jag har som solouniko galet långt.

Dock tyckte sambon ändå att jag skulle åka nu. Han tyckte visst jag behövde lite semester och skoj. Dock känns det ju lite dumt att betala några tusen för en resa för att shoppa Molosar..men till våren kanske jag tar mig iväg
  • solouniko
    ChokladMoshin skrev 2009-11-02 21:42:05 följande:
    Ja, egentligen fy vad tråkigt att få hoppa loss en gång om året liksom. Jag shoppar lite men året runt Ooooh, ska inte klaga då. 63 mil är ju ett stenkast bara jämfört med dig.
    Ja, supernära ju
    FL Lisa skrev 2009-11-02 21:45:52 följande:
    haha..näpp 63 mil är ju alldels granngårds Jag har som solouniko galet långt.Dock tyckte sambon ändå att jag skulle åka nu. Han tyckte visst jag behövde lite semester och skoj. Dock känns det ju lite dumt att betala några tusen för en resa för att shoppa Molosar..men till våren kanske jag tar mig iväg
    Ja hur man än bär sig åt så blir det ju faktiskt en rätt dyr resa härifrån, men till våren ska det bilas {#lang_emotions_cool}
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • jojoa75
    Smultronhjärta skrev 2009-11-02 21:40:19 följande:
    Ja jag reagerade också på det där originalet..... i sina zebratofflor
    ja vilket original!
  • SmillaMilla
    jojoa75 skrev 2009-11-02 21:42:51 följande:
    haha nej jag jobbar inte på gekås, hörde inte alls ihop de två sakerna jag skrev om.. Dels så ville jag tipsa om Ullared som började idag och sen så kom jag på att jag måste skriva om dokumentären som ska komma i TV snart.. Jag är sjuksköterska på en Neonatal Intensivvårdsavdelning, jobbar natt. Har både extremt prematura (från v 24) och sjuka fullgångna bebisar. Så nej, jag jobbar inte på gekås Men vi är många från jobb som brukar åka dit tillsammans o sova över i stuga, vi blev filmade denna gången vi var där av Ballar av Stål, så kanske är jag o jobbgänget med i tv i vår
    det programet låter mycket intressantare

vad heter programet? Vilken kanal?
  • jojoa75

jag vet faktiskt inte vad det kommer att heta, vi har bara fått se piloten som de använde för att sälja in dokumentären hos SVT.
    Den kommer även att sändas i Norge o Tyskland
    Den kommer att vara på någon av SVT-kanalerna, har det uppskrivet, men på jobb..
    Det är runt den 20-22/11 nångång...
    Men jag lovar att hojta här!
    (jag är alltså inte med i filmen alls, men om den kommer att vara som piloten så kommer den att vara jättebra!!)
    Han som filmar har haft en bebis hos oss och blev tagen av vår lilla "värld" och ville göra en dokumentär om den.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15