• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Flock
    jojoa75 skrev 2009-11-03 08:36:40 följande:
    Ungefär så tycker min Tobbe.. Sist vi var där så handlade jag HELA serien Grey's Anatomy.. UNDERBART! o mycket billigare var dom oxå!
    Vad är det för något??
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • jojoa75
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-03 08:37:18 följande:
    Ja jag blir trött av att bara tänka på det nu faktiskt..Ja vi är nöjda med det vi nu får, det andra huset finns kvar, inget har egentligen förändrats förutom att vi får mer betalt och att vi ska ta bort Ida ur dagiskön IGEN.. Sen är det den biten att man ska tala om det för tonåringen en gång till
    Ja jisses, då är det ju ännu svårare.. när förutsättningarna finns kvar. Eller missförstod jag nu? Ni har kanske redan valt att hoppa på att flytta nu?
    Kan tänka mig att det är lite jobbigt att prata med tonåringen..
  • Olivers  Mamma
    Smultronhjärta skrev 2009-11-03 08:24:41 följande:
    Jaa det är ju roligt ställe att sitta och fika på Sen är jag också en sådan där dryg sak som tjatar på människan som gräver i korgen bredvid
    på tal om fika så tappar ju vissa konceptet helt när de är i Ullared, jag såg en kvinna som satt o fikade med sina barn, hade inga tallrikar eller så utan la sakerna direkt på underlaget... kanske inte så farlig om det inte hade varit för att de stod runt papperskorgen
  • Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-03 08:26:39 följande:
    Alltså jag har fortfarande inte fått mina "avslutade auktioner" mail från Tradera.. Dom gick ut i Söndags liksom...
    Så är det för mig för jämnan med och ibland så får jag inte vinstmejl då jag vunnit en aktion & överbjuden mejlen kommer typ aldrig heller {#lang_emotions_yell}

Ser att ni pratar ullared programet jag tvingade sambon och se det igår och jag skrattade så tårarna sprutade...familjen i tältet som shoppade för ca 50 000 var ju såååå roliga.*fnissar*

Jag blev däremot så sugen själv på att åka och fynda julklappar till barnen.

Godmorgon tjejer föresten.....
  • jojoa75
    Flock skrev 2009-11-03 08:38:40 följande:
    Vad är det för något??
    Grey's Anatomy
    Serien som går på kanal5 om ett gäng läkare på ett sjukhus.
    Har du inte SETT den?????????
    Allt eftersom säsongerna går så släpper dom en säsong i taget på DVD, så jag köpte alla som hittills släppts!
  • RååSa BuBBlan
    jojoa75 skrev 2009-11-03 08:39:07 följande:
    Ja jisses, då är det ju ännu svårare.. när förutsättningarna finns kvar. Eller missförstod jag nu? Ni har kanske redan valt att hoppa på att flytta nu?Kan tänka mig att det är lite jobbigt att prata med tonåringen..
    Ja alltså... Vi fick så dåliga bud att vi sa nej och att vi bor kvar, mycket hänger ju på pengarna liksom.. Nu när man får ihop det och huset står kvar blir det en omställning igen, man bosätter sig ju mentalt nånstans, tror vi har "bott in oss" 3-4 ggr nu i det huset å sen har det inte funkat med andra saker.. Vet inte om man ska ändra sig igen? Eller bo kvar här.. Antingen rör vi oss nu eller när E gått ur 9:an vilket är 3 år fram.

Blir halva boendekostnaden där borta, man kan ha två bilar..
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Flock skrev 2009-11-03 08:29:46 följande:
    Jag måste oxå prova nästa gång, så man är lite inne.... Stod där inte 6.90 kr på skylten??
    Värsta fyndet
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-11-03 08:32:35 följande:
    Jodå -de kostar 6,95 men jag handlar alltid 4 packen för 19,95 istället..Alla förbrukningsvaror handlas på Gekås för vår del- inte för att vi sparar ett skit på att göra det eftersom jag alltid släpar hem leksaker och annat kraffs samtidigt Stoffe brukar säga att vi måste ha Sveriges dyraste tandkräm
    Ha ha ha

Men leksaker är ju åxå förbrukningsvaror
  • RååSa BuBBlan
    Mamma Kråkan skrev 2009-11-03 08:40:45 följande:
    Så är det för mig för jämnan med och ibland så får jag inte vinstmejl då jag vunnit en aktion & överbjuden mejlen kommer typ aldrig heller Ser att ni pratar ullared programet jag tvingade sambon och se det igår och jag skrattade så tårarna sprutade...familjen i tältet som shoppade för ca 50 000 var ju såååå roliga.*fnissar*Jag blev däremot så sugen själv på att åka och fynda julklappar till barnen. Godmorgon tjejer föresten.....
    Men det måste dom ju fixa!! Kan ju bli värsta missförstånden i en affär om man inte får mailen {#lang_emotions_undecided}
  • Flock
    jojoa75 skrev 2009-11-03 08:40:46 följande:
    Grey's Anatomy Serien som går på kanal5 om ett gäng läkare på ett sjukhus. Har du inte SETT den????????? Allt eftersom säsongerna går så släpper dom en säsong i taget på DVD, så jag köpte alla som hittills släppts!
    Har jag missat helt. Jag är inte så duktig att titta på tv
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15