• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • jojoa75

o bara som en liten sidonotering.. Så är det inte min film, har ingen personlig vinning osv osv

jojoa75 skrev 2009-11-02 22:00:28 följande:
    jag vet faktiskt inte vad det kommer att heta, vi har bara fått se piloten som de använde för att sälja in dokumentären hos SVT.Den kommer även att sändas i Norge o Tyskland Den kommer att vara på någon av SVT-kanalerna, har det uppskrivet, men på jobb.. Det är runt den 20-22/11 nångång... Men jag lovar att hojta här!(jag är alltså inte med i filmen alls, men om den kommer att vara som piloten så kommer den att vara jättebra!!)Han som filmar har haft en bebis hos oss och blev tagen av vår lilla "värld" och ville göra en dokumentär om den.
  • jojoa75

nej nu är jag supertrött, bara sovit en timme typ idag, jobbade femte o sista natten förra natten, så nu ska jag vända dygnet snabbt tänkte jag
    Gonatt girls!

• solouniko

Vad dött det var här Nu tycker jag det är dags för lite reor! {#lang_emotions_dreamer} Är så sugen på winterblossom body, badges klänning och lila stars suit ju!

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • ChokladMoshin
    solouniko skrev 2009-11-02 23:38:57 följande:
    Vad dött det var här Nu tycker jag det är dags för lite reor!  Är så sugen på winterblossom body, badges klänning och lila stars suit ju!
    HÅller med!! Vill ha mera Birdie print, klänningarna.
    Mitt favvo print i höst!
  • RååSa BuBBlan

Go morron!

Vi som för ett par veckor tackat nej till huset i Strömsholm, köpt ny spis, satt Ida i dagis kö har nu fått nytt bud på vår lägenhet {#lang_emotions_undecided} Nu har vi fått det vi vill ha men nu är man ju mentalt kvar här liksom.. Va sjutton gör man nu då? Trött på alla ändringar verkligen..

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Smultronhjärta

God morgon!

Voj voj vad det regnar här idag-jag ska idag köpa mig en poncho tills imorgon

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-03 08:08:49 följande:
    Go morron! Vi som för ett par veckor tackat nej till huset i Strömsholm, köpt ny spis, satt Ida i dagis kö har nu fått nytt bud på vår lägenhet  Nu har vi fått det vi vill ha men nu är man ju mentalt kvar här liksom.. Va sjutton gör man nu då? Trött på alla ändringar verkligen..
    Jag hade nog sett det som ett tecken, tagit spisen med mig och flyttat
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-11-03 08:10:59 följande:
    God morgon!Voj voj vad det regnar här idag-jag ska idag köpa mig en poncho tills imorgon Jag hade nog sett det som ett tecken, tagit spisen med mig och flyttat
    Mårning!

Så det regnar hos dig

Hade du tatt spisen med dig och flyttat   *ASG*

Å jag blir så velig.. Ställt om sååååå många ggr nu att det redan känns so man flyttat ett par ggr *trött*
  • RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2009-11-03 08:13:15 följande:
    God morgon!!Måste bara visa denna tråden, den var lite rolig tycker jag, ni vet väl att alla som handlar på Gekås är bönder www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48437273.html
    Ja jösses!  *suck*! Jag har inte sett en enda bonde där så vitt jag vet *gillar Gekås*
  • Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-03 08:16:05 följande:
    Ja jösses!  *suck*! Jag har inte sett en enda bonde där så vitt jag vet *gillar Gekås*
    Men DU kan väl inte åka dit, du är ju från Stockholm
    Mamma till Nora, August och Ella
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15