• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-03 08:51:07 följande:
    Men det måste dom ju fixa!! Kan ju bli värsta missförstånden i en affär om man inte får mailen
    Äsch jag har mejlat dom och då fick jag till svar att jag måste ha angett fel mejl adress *asg* jaha nämen vad bra eftersom hälften kommer fram. Kundservice är inte deras grej.
    Så nu har jag fått ut lite möbler på blocket *puuh*funderar på om det är lönt och sälja den lilla tv som blev över eller inte...*hmm*
  • ängeln83

Godmorgon sötnosar

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • RååSa BuBBlan
    Mamma Kråkan skrev 2009-11-03 08:55:39 följande:
    Äsch jag har mejlat dom och då fick jag till svar att jag måste ha angett fel mejl adress *asg* jaha nämen vad bra eftersom hälften kommer fram. Kundservice är inte deras grej.Så nu har jag fått ut lite möbler på blocket *puuh*funderar på om det är lönt och sälja den lilla tv som blev över eller inte...*hmm*
    Jag har åxå mailat dom, inte fått svar än iofs men ska bli intressant att se va de svarar.. För den kostnaden dom tar ut så SKA det fungera, annars får dom ett mail om dagen utav mig framöver

Dags för frulle och husfunderingar här..

Cu senare sötisar..
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Mamma Kråkan
    ängeln83 skrev 2009-11-03 08:56:42 följande:
    Godmorgon sötnosar
    morgon
  • Damien och Adrian

God morogn, ser att jag missade Ullaredsprogrammet, var det igår? När? vilken kanal? Undrar om den går i repris.

Hade migrän igår, det var fruktansvärt, Adrian skulle amma hela tiden, jag ville kräkas och sova (tålde inte ljud och ljus) Damien var sur och trött och skrek och gnällde oavbrutet. Tur att maken var hemma o kunde ta honom. Jag tror det var vätskebrist (fast jag dricker hela tiden) och sömnbrist, sov ju 5 tim igårnatt fördelat på 3 pass. DET gillar jag inte med småbarntiden!

stolt mamma till Damien (070913) och Adrian (091016)
  • ängeln83
    Incommunicado skrev 2009-11-03 09:09:54 följande:
    God morogn, ser att jag missade Ullaredsprogrammet, var det igår? När? vilken kanal? Undrar om den går i repris. Hade migrän igår, det var fruktansvärt, Adrian skulle amma hela tiden, jag ville kräkas och sova (tålde inte ljud och ljus) Damien var sur och trött och skrek och gnällde oavbrutet. Tur att maken var hemma o kunde ta honom. Jag tror det var vätskebrist (fast jag dricker hela tiden) och sömnbrist, sov ju 5 tim igårnatt fördelat på 3 pass. DET gillar jag inte med småbarntiden!
    Morning.

Japp, måndagar kl 20 på 5:an, herregud så vi skrattade här hemma. Jag tror du kan kolla på programmet på 5:ans hemsida också.

Uff, lät inte som någon rolig dag. Kan inte din make ta Adrian nån natt så att du kan sova ut ordentligt?
    Jag är så glad att gubben har sina lediga veckor för då delar vi upp nätterna så att jag får sova ut, fast då ammar jag ju iof inte.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Smultronhjärta
    God morogn, ser att jag missade Ullaredsprogrammet, var det igår? När? vilken kanal? Undrar om den går i repris. Hade migrän igår, det var fruktansvärt, Adrian skulle amma hela tiden, jag ville kräkas och sova (tålde inte ljud och ljus) Damien var sur och trött och skrek och gnällde oavbrutet. Tur att maken var hemma o kunde ta honom. Jag tror det var vätskebrist (fast jag dricker hela tiden) och sömnbrist, sov ju 5 tim igårnatt fördelat på 3 pass. DET gillar jag inte med småbarntiden!
    God morgon!

Gick igår på femman-du kan kolla det på webben
    kanal5.se/web/guest/hem

Åh jobbigt med migrän och jag håller med dig om småbarnstiden. Jag tycker det är bra pestigt med allt vad det innebär även om barnet i sig är underbart Lova är ett nattdjur så mitt sovschema har sett ut ungefär sådär i snart 10 veckor
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • jojoa75
    Flock skrev 2009-11-03 08:51:44 följande:
    Har jag missat helt. Jag är inte så duktig att titta på tv
    OK Det är nog en hel del som följer det här i tråden, brukar vara många som pyser iväg när det börjar.
    Det är jättebra iaf, rekommenderas!
  • jojoa75
    God morogn, ser att jag missade Ullaredsprogrammet, var det igår? När? vilken kanal? Undrar om den går i repris.Hade migrän igår, det var fruktansvärt, Adrian skulle amma hela tiden, jag ville kräkas och sova (tålde inte ljud och ljus) Damien var sur och trött och skrek och gnällde oavbrutet. Tur att maken var hemma o kunde ta honom. Jag tror det var vätskebrist (fast jag dricker hela tiden) och sömnbrist, sov ju 5 tim igårnatt fördelat på 3 pass. DET gillar jag inte med småbarntiden!
    håller med dig.. det är en jobbig tid och underbar på samma gång...
  • Zvartaliljan

Godmorgon

För er som funderar på vaccinationen...Maia fick den igår vid 16-tiden och ingen feber, inget gnäll, INGENTING! Hittils iaf...men för mig kom ju febern o smärtan o det redan samma kväll. Men hon verkar ha tagit den bra Hon fick den i benet, inte i armen som jag.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15