• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • solouniko
    mortillsju skrev 2009-11-03 10:47:18 följande:
    Stackars liten gullunge. M har kännts mycket bättre de senaste två dagarna. Men hostar rätt mycket just nu. Vi ska testa en liten tur ut sedan för att se vad han orkar med. Han är i alla fall pigg och glad och har glimten i ögat tillbaka. Sen har han ju problem med hosta, det har han alltid haft.
    Skönt att han är bättre. Jag klättrar snart på väggarna här hemma av att bara vara inne, ja förutom promenader med vagnen och hunden då. Man blir ju knäpp! Men nu är hon ju iallafall på bättringsvägen, bara hostan och snoret försvinner. Briicanylen hjälper då inte speciellt mycket.
    Tasha78 skrev 2009-11-03 10:48:35 följande:
    ser att ni pratar om influensan men om de inte tar prover hur vet man då om det är svinis eller ionte
    Det vet man inte, men det är ju ingeting man "behöver" veta heller. Eftersom att det är som en vanlig influensa och ofast blir man frisk på egen hand efter ett tag. Men der går ju sldrig vad jag förstått två influenser samtidigt, så har man influensa så är det nog svinis man har. Eller en vanlig förkylning.
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Zvartaliljan
    solouniko skrev 2009-11-03 10:56:09 följande:
    Det vet man inte, men det är ju ingeting man "behöver" veta heller. Eftersom att det är som en vanlig influensa och ofast blir man frisk på egen hand efter ett tag. Men der går ju sldrig vad jag förstått två influenser samtidigt, så har man influensa så är det nog svinis man har. Eller en vanlig förkylning.
    jo det går både influensa och svininfluensa samtidigt nu. Det var ju både och som den lille killen som dog hade...
  • mortillsju
    solouniko skrev 2009-11-03 10:56:09 följande:
    Visst blir man tokig!! Mest synd är det om sjuka barnet men god två kommer bannemig mamman som klättrar på väggarna ! Har du bett om att få Mollipect till henne? den hjälper lite lite bättre. De vill inte gärna skriva ut de till så små men att hosta sig genom nätterna är inte speciellt humant det heller tycker jag.
  • mortillsju
    Incommunicado skrev 2009-11-03 10:54:46 följande:
    Hej, lagt in lite bilder i BT, cirkusbody och Nanooubyxa på Adrian var kanonfint, helt otippat känns det som, jag var tveksam om cirkus var tillräckligt kul i stlk 56 - så fel man kan ha! Har fortfarande huvudvärk, gränsar till migrän så jag dricker vansinniga mängder vatten och äter massor. Jag funderar på om det är sömbristen, vätskebrist pga amning el det faktum att jag gått ned snabbt efter förlossningen som är orsak - el alla 3.
    Jättefina bilder på sötisarna!!

Jag hopas migränen klingar av. Det är ju rätt stressande med en ny familjemedlem (om än ljuvligt!!) till det sömnbrist, vätskebrist...ja du inte så konstigt med migrän kanske??
  • Damien och Adrian
    mortillsju skrev 2009-11-03 11:04:09 följande:
    Jättefina bilder på sötisarna!!Jag hopas migränen klingar av. Det är ju rätt stressande med en ny familjemedlem (om än ljuvligt!!) till det sömnbrist, vätskebrist...ja du inte så konstigt med migrän kanske??
    Tack! {#lang_emotions_kiss}

nä kanske inte så konstigt när man tänker efter!

Nu ska jag lämna datorn och låta ögonen vila, det bidrar till migränen. Vi ses senare om jag mår bättre!
    stolt mamma till Damien (070913) och Adrian (091016)
  • Pejo

Vi har med vacc våra barn för att de inte ska ha lika stor chans att smitta lillebror.
    Javisst är det kanske så att barn lätt blir uttorkade, men eftersom att svininfluensan verkar ha en tendens till lunginflammation samt hjärtmuskelinflammation vilket inte är att leka med (den senare alltså) valde vi att vaccinera.

• Mamma Kråkan

kilar in och bryter vaccinerings snacket genom att klaga på hur j*vla kallt det är här idag. Inte på ett behagligt vis utan med vind som blåser {#lang_emotions_throwup} tror jag ska göra som björnen och gå i ide{#lang_emotions_wink}

• lillronya
    Mamma Kråkan skrev 2009-11-03 12:36:11 följande:
    kilar in och bryter vaccinerings snacket genom att klaga på hur j*vla kallt det är här idag. Inte på ett behagligt vis utan med vind som blåser  tror jag ska göra som björnen och gå i ide
    Ja förbaskat isig vind! Vad ska det vara bra för?
    Blir till att plocka fram vinterjackan tills imorgon.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • nikki2006

hi hi har varit borta en vecka och folk pratar dåligt väder och vaccin ser jag. Själv har jag jobbat mycket och nu tog det ut sin rätt och jag har fått feber och tappat rösten efter halsont. jag har lyckats få ut lite auktioner idag i allla fall. Nu sitter jag och tycker synd om mig själv och äter popcorn och käck och choklad. Jätte nyttig hi hi. Har inte råd att åka till salgen i år antagligen så det är ju lite deppigt
    Vad händer här annars????
    Har saknat er pölsekärringar

• Glittrax

hur är mee too:s tröjor i storlek, är dom stora?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15