• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • nikki2006
    Glittrax skrev 2009-11-03 12:49:44 följande:
    hur är mee too:s tröjor i storlek, är dom stora?
    ledsen kan inte hjälpa dig, jag köper mest molo, katvig, småfolk
  • JsN
    lillronya skrev 2009-11-03 12:41:04 följande:
    Ja förbaskat isig vind! Vad ska det vara bra för? Blir till att plocka fram vinterjackan tills imorgon.
    Jo, jag får nog ta mig förbi jobbet och hämta den ORANGE jackan...
  • lillronya
    nikki2006 skrev 2009-11-03 12:49:32 följande:
    hi hi har varit borta en vecka och folk pratar dåligt väder och vaccin ser jag. Själv har jag jobbat mycket och nu tog det ut sin rätt och jag har fått feber och tappat rösten efter halsont. jag har lyckats få ut lite auktioner idag i allla fall. Nu sitter jag och tycker synd om mig själv och äter popcorn och käck och choklad. Jätte nyttig hi hi. Har inte råd att åka till salgen i år antagligen så det är ju lite deppigt Vad händer här annars????Har saknat er pölsekärringar
    Hej hej!!!
    Fy vad trist att inte du ska på salg!!!
    Ta det lugnt med jobbandet, hörredu.
    Glittrax skrev 2009-11-03 12:49:44 följande:
    hur är mee too:s tröjor i storlek, är dom stora?
    De är ganska normala.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    JsN skrev 2009-11-03 12:54:20 följande:
    Jo, jag får nog ta mig förbi jobbet och hämta den ORANGE jackan...
    Ja det gör du nog rätt i!
    Jag använder ju nästan aldrig min vinterjacka, men imorgon får jag nog göra det.
  • nikki2006
    {#lang_emotions_tongue_out}lillronya skrev 2009-11-03 12:55:22 följande:
    Hej hej!!!Fy vad trist att inte du ska på salg!!!Ta det lugnt med jobbandet, hörredu. De är ganska normala.
    Ja jätte trist, känns som att jag vill gråta {#lang_emotions_cry}Skall se vad jag kan göra men det är nog kört tyvärr
    Hur mycket skall du ha med dig?
    Saknar dig, sen när jag blir frisk så måste jag komma och hälsa på. mina gangstar kläder har förrästen kommit. Byxorna hade varit något för dig definitivt. Fick hem svarta mjuka manchester baggy bycor. Jeans med häng med stjärnor i guld på baken och mysbyxor med texten gangstar på gumpen skittuffa{#lang_emotions_tongue_out}Måste ta med nästa gång vi ses så du kan prova
  • lillronya
    nikki2006 skrev 2009-11-03 12:59:06 följande:
    Ja jätte trist, känns som att jag vill gråta Skall se vad jag kan göra men det är nog kört tyvärr Hur mycket skall du ha med dig?Saknar dig, sen när jag blir frisk så måste jag komma och hälsa på. mina gangstar kläder har förrästen kommit. Byxorna hade varit något för dig definitivt. Fick hem svarta mjuka manchester baggy bycor. Jeans med häng med stjärnor i guld på baken och mysbyxor med texten gangstar på gumpen skittuffaMåste ta med nästa gång vi ses så du kan prova
    Jag har fått ihop knappt 3000 danska. Skulle vilja ha mer men det är omöjligt.
    R är ju fortfarande sjukskriven och vi måste få i ordning a-traktorn med till M.
    Så jag får bara vara glad för det jag har...

Jag är jättenyfiken på gangstarkläderna!!
  • Glittrax
    lillronya skrev 2009-11-03 12:55:22 följande:
    Hej hej!!!Fy vad trist att inte du ska på salg!!!Ta det lugnt med jobbandet, hörredu.

De är ganska normala.
    ok tack för svaret, blir ännu mer fundersam nu, på linus och lottas hemsida har dom mee too och mått angivet, midjan på en mee too top är 45 i midjan, mailade och frågade och det var alltså 45 *2 runtom! galet stort ju i stlk 92... det stämmer ju inte....
  • lillronya
    Glittrax skrev 2009-11-03 13:01:21 följande:
    ok tack för svaret, blir ännu mer fundersam nu, på linus och lottas hemsida har dom mee too och mått angivet, midjan på en mee too top är 45 i midjan, mailade och frågade och det var alltså 45 *2 runtom! galet stort ju i stlk 92... det stämmer ju inte....
    Prova att mäta nån annan tröja som passar och jämför måtten.
    Jag har inget från me too nu, men har haft en del. Gillar det skarpt!
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-11-03 13:01:09 följande:
    Jag har fått ihop knappt 3000 danska. Skulle vilja ha mer men det är omöjligt.R är ju fortfarande sjukskriven och vi måste få i ordning a-traktorn med till M.Så jag får bara vara glad för det jag har...Jag är jättenyfiken på gangstarkläderna!!
    ja men du får ju åka i alla fall. ja jag måste se vad jag kan göra{#lang_emotions_undecided}Det är ju så sällan så man vill ju gärna åka dit.
    Här är en skit dålig bild på byxorna i alla fall. tror min kamera snart ger upp hi hi
  • lillronya
    Glittrax skrev 2009-11-03 13:01:21 följande:
    Var tvungen att kolla i garderoben och där fanns visst en tröja från me too.
    Och den är stor. Det är bara 86 i den är lika stor som en molotröja i 92.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15