Inlägg från: Lalalong |Visa alla inlägg
  • Lalalong

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Tjollabolla skrev 2009-11-07 20:19:35 följande:
    Ursäkta men det där var ganska roligt! Ungefär lika roligt som att vi fick backa tillbaka vid brobizzen 4 ggr Å sen höll vi på att lämna Butte ivd bron *garvar så jag gråter igen*
    Haha!
    Och vid tillbaka färden fick jag välja mellan att riskera att den öppna bildörren skulle skrapa i, eller att få bommen över bilen.....
    Riktigt äventyrligt må jag säga
  • Lalalong
    Tjollabolla skrev 2009-11-07 20:23:56 följande:
    Verkligen Är riktigt imponerad över din körning, jag hade fått panik många gånger om! Lite terrängkörning hann vi ju oxå med, hela bilen nedskvätt med lera
    Jag är luuugn. Kanske lite för lugn ibland...
    Japp, lite lera som minne av dagen är ju aldrig fel, haha.
  • Lalalong

Förresten så tyckte Klara inte om några av sina kläder, utom dino-tröjan.
    Tur hon är ombytlig
    Eller ja... trotsig är kanske ordet Om jag säger i morgon att "den här tröjan med fjärilarna på, den är inte din. Den får du inte!". DÅ kommer hon tycka den är jättefin och vilja ha den

• Lalalong

Men vet ni?
    Man får lov att länka till sina egna tradera auktioner nu!
    Fast om det missbrukades så skulle moderatorerna bli hårdare med det igen. Fick inget riktigt svar på var gränsen gick, utan bara att om det var någon som länkade till egna auktioner hela tiden och överallt så fick man se över om man behövde skärpa det igen.
    Men tillsvidare lättar man på regeln och tillåter att man länkar till egna auktioner. Då måste man ju också få lov att skriva
    "Den här kommer jag att lägga på tradera", utan att behöva förtydliga i oändligheten att det inte är reklam som man fick göra förr för att vara säker på att inte få en anmälan på sig.

• Lalalong
    Lalalong skrev 2009-11-07 21:53:19 följande:
    Men vet ni? Man får lov att länka till sina egna tradera auktioner nu! Fast om det missbrukades så skulle moderatorerna bli hårdare med det igen. Fick inget riktigt svar på var gränsen gick, utan bara att om det var någon som länkade till egna auktioner hela tiden och överallt så fick man se över om man behövde skärpa det igen. Men tillsvidare lättar man på regeln och tillåter att man länkar till egna auktioner. Då måste man ju också få lov att skriva "Den här kommer jag att lägga på tradera", utan att behöva förtydliga i oändligheten att det inte är reklam som man fick göra förr för att vara säker på att inte få en anmälan på sig.
    Är det någon som får problem efter att ha länkat till egen auktion så har jag en tråd i Enskilda Dialoger, där två moderatorer bekräftar att det nu är okej! Så säg till i så fall!
  • Lalalong
    Willhellmina skrev 2009-11-07 21:56:19 följande:
    Nämen?? Har fl fått mer fnatt än vanligt....??
    Vet ej!
    Men som sagt, jag har det svart på vitt. Så länka på.
  • Lalalong
    Tejja skrev 2009-11-07 21:58:58 följande:
    Jag har alltid tyckt att det är så konstigt att man får lägga ut en hint om att man ska lägga ut något på T, om man bara säger att det inte är reklam. Jag menar, vad är skillnaden? Infon har ju kommit ut iallfall. 
    Haha, ja det är minst sagt löjligt!
    Och man fick inte skriva vad man har för tradera-nick. Men man kan ha det i presentationen och säga i tråden "Kolla i min presentation".

De verkar ha tagit sitt förnuft till fånga i alla fall.

Jag kan klistra in svaret jag fick i SD om ni vill? Så ni själva kan tolka det som moderatorn skrev.
  • Lalalong

Moderator:
    Hej!
    Ja, vi har bestämt oss för att inte vara så petiga på det MEN det ska inte missbrukas för då får vi ändra på det igen.

Jag:
    Okej!
    Men vad menas med missbrukas? Hade varit bra att få en deffintion av det. Är det alltså okej att länka i t.ex. tradera-tråden till egna pågående och avslutade auktioner?

Moderator:
    Jo, men om man helt plötsligt syns överallt och länkar - ja då är det ju inte ok.

Jag:
    Okej. Kanske svårt att själv veta var gränsen går...och om/när regeln ändras tillbaka. Men om inte annat blir man väl varse när man får en anmälan.
    Tack för svar!

Moderator:
    I dagsläget finns ingen siffra för när flerpostande av samma inlägg övergår till spammande så det är svårt att ge någon sån gräns. När det stör läsbarheten eller irriterar plockas det bort

• Lalalong

Nu har jag fotat allt och ska lägga in i mitt galleri... det var roligt att botanisera i påsen igen

• Lalalong

Men suck.. det går ju inte!! "The script can not continue" eller något sånt knäppt blir det när jag försöker ladda upp bild.
    *grrr*

• Lalalong
    nikki2006 skrev 2009-11-08 09:22:31 följande:
    Försök med samma bild igen, så har den hållit på med mig den senaste veckan men om du inte ger dig så kommer bilden in på 2 eller 3 försöket
    Har försökt med samma bild 4 ggr nu!! Men jag ger inte upp
  • Lalalong

Det går bättre nu! Man får vara envis och försöka och försöka och försöka

• Lalalong

NU är alla mina bilder inne. Har lagt en länk till mitt galleri i BT. Bildkvalitén är usel!! Men batteriet var slut i den vanliga kameran så jag fick ta mobilen och ja... mycket är Iphone bra på, men ta bra foto kan den inte!!

Jag har verkligen hur mycket kläder som helst här nu... och ändå känns det jättelite när jag ser det på bild. Skumt!
    Jag handlade i alla fall för precis 3900 dkk.

• Lalalong

Just det!
    Fattas på bilderna gör en Dino t-shirt som Klara ville ha direkt. Det enda hon tyckte om.

Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!