Molos Lagersalg Hösten 2009!
Och vid tillbaka färden fick jag välja mellan att riskera att den öppna bildörren skulle skrapa i, eller att få bommen över bilen.....
Riktigt äventyrligt må jag säga
Förresten så tyckte Klara inte om några av sina kläder, utom dino-tröjan.
Tur hon är ombytlig
Eller ja... trotsig är kanske ordet
Om jag säger i morgon att "den här tröjan med fjärilarna på, den är inte din. Den får du inte!". DÅ kommer hon tycka den är jättefin och vilja ha den
Men vet ni?
Man får lov att länka till sina egna tradera auktioner nu!
Fast om det missbrukades så skulle moderatorerna bli hårdare med det igen. Fick inget riktigt svar på var gränsen gick, utan bara att om det var någon som länkade till egna auktioner hela tiden och överallt så fick man se över om man behövde skärpa det igen.
Men tillsvidare lättar man på regeln och tillåter att man länkar till egna auktioner. Då måste man ju också få lov att skriva
"Den här kommer jag att lägga på tradera", utan att behöva förtydliga i oändligheten att det inte är reklam som man fick göra förr för att vara säker på att inte få en anmälan på sig.
Moderator:
Hej!
Ja, vi har bestämt oss för att inte vara så petiga på det MEN det ska inte missbrukas för då får vi ändra på det igen.
Jag:
Okej!
Men vad menas med missbrukas? Hade varit bra att få en deffintion av det. Är det alltså okej att länka i t.ex. tradera-tråden till egna pågående och avslutade auktioner?
Moderator:
Jo, men om man helt plötsligt syns överallt och länkar - ja då är det ju inte ok.
Jag:
Okej. Kanske svårt att själv veta var gränsen går...och om/när regeln ändras tillbaka. Men om inte annat blir man väl varse när man får en anmälan.
Tack för svar!
Moderator:
I dagsläget finns ingen siffra för när flerpostande av samma inlägg övergår till spammande så det är svårt att ge någon sån gräns. När det stör läsbarheten eller irriterar plockas det bort
Nu har jag fotat allt och ska lägga in i mitt galleri... det var roligt att botanisera i påsen igen
Men suck.. det går ju inte!! "The script can not continue" eller något sånt knäppt blir det när jag försöker ladda upp bild.
*grrr*
Det går bättre nu! Man får vara envis och försöka och försöka och försöka
NU är alla mina bilder inne. Har lagt en länk till mitt galleri i BT. Bildkvalitén är usel!! Men batteriet var slut i den vanliga kameran så jag fick ta mobilen och ja... mycket är Iphone bra på, men ta bra foto kan den inte!!
Jag har verkligen hur mycket kläder som helst här nu... och ändå känns det jättelite när jag ser det på bild. Skumt!
Jag handlade i alla fall för precis 3900 dkk.
Just det!
Fattas på bilderna gör en Dino t-shirt som Klara ville ha direkt. Det enda hon tyckte om.