Inlägg från: Lalalong |Visa alla inlägg
  • Lalalong

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Tjollabolla skrev 2009-11-04 20:28:12 följande:
    Låter jättebra! Åhhh vad kul det ska bli! ja man får nog ha lite marginal till att köra fel i KPH med.
    Ja! Det är nog rätt smart att räkna med.

Men blev lite tveksam nu enligt Google Maps beräkningar ska det ta 1 timme och en kvar från Gårdstånga till Salgen, inräknat ett stopp i Svågertorp. Men det är bara med en kvarts marginal då om vi kör 6.30 från Gårdstånga. Ska vi säga 6 istället??
  • Lalalong
    Tjollabolla skrev 2009-11-04 20:36:12 följande:
    Om vi ses sex så är vi väl på gårdstånga halv sju typ? Knappt... Hmm. Kvart över sex?
    Hur menar du nu...?
    Om vi ses sex så är vi väl i Gårdstånga sex och inte halv sju *förvirrad*
    Men ja, jag kan nog hålla med om att kvart över 6 låter som en bra tid! Då har vi en halvtimmes marginal, det blir bra det!!
    Vi hörs väl kanske här i tråden innan det, men om inte så kommer jag i en grå peugeot, kombi.
  • Lalalong
    Tjollabolla skrev 2009-11-04 20:45:54 följande:
    Haha ja, jag menade svågertorp! Börjar bli salgstirrig redan Jag ska inboxa mitt mobilnr med så vi får tag på varandra om det skulle va ngt...!
    Ah, men åh... det borde jag ju också kunnat lista ut att du menade!
  • Lalalong

Så lovely att se era bilder!!!!! *slurp*

Är hemma och Vabbar idag, suck och stånk. Varför är det alltid så att barnen blir sjuka när det är som mest kaos på jobbet?? Vi är ett litet ställe, med bara 35 barn (förskola alltså) och 7 vuxna. Då tar det rätt mycket när 3 är borta!! (2 på kurs och så jag tvungen att ta VAB). Min man jobbar på ett bygge i Malmö som ska vara färdigt om 10 dagar och eftersom han redan åkt i morse när vi vaknade så har jag inte mycket att välja på. Tur man har snälla föräldrar i alla fall, för i morgon så stannar antingen min mamma eller min pappa hemma från sitt jobb för att ta Klara.
    I morgon är det nämligen min sista dag på jobbet på så där drygt ett år! Har dessutom två utvecklingssamtal så jag måste dit!! Och bygget är som sagt i ett lite kritiskt läge...

Vad är då mer underbart än att efter en morgon med pyssel och fix och trix, logga in på FL och titta i bildtrådarna!!!
    Tack ni som var på salgen i går för att ni räddar min dag

• Lalalong
    PartyMolly skrev 2009-11-05 11:51:00 följande:
    Så mycket fiiint ni har shoppat!!! börjar undra om pengarna räcker hihi
    Jag med!!!
    Jag ska växla 5000 sek, blir typ 3500 dkk. Känns som att det kanske inte räcker så himla långt ändå
    Aja, det får bli vad det blir
  • Lalalong

Nu måste jag fråga...
    Sånt om (enligt mig!) är unisex... var ligger det? Det är ju uppdelat mellan flick och pojk som jag förstått det.
    Ett exempel jag tänker på är en viss suit med lamm jag nyss såg i ett galleri
    Kan tänka då att färgen på kantbanden spelar in, men här var det röda band! Var ligger det då? Jag tycker varken det är flick eller pojk och definitivt ett plagg jag kan tänka mig till Boogs (Så jag måste ju veta var jag roffa )

• Lalalong

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-05 15:35:28 följande:

Osäker på var den ligger faktiskt..  Jag ska åxå ha baby lamm suit *söööt*
    Knas att de är så kategoriska när de ändå har lite kläder som jag tycker är unisex (tom om jag tänker mig in i situationen att jag tycker det är jätteviktigt). De kunde väl underlättat shoppingen lite
    När jag spanat än mer i bildtrådar och så, så tror jag att jag även hoppas hitta en röd suit med bilar på... de där som ser ut som bubblor. Fint fint!
  • Lalalong
    Therese1981 skrev 2009-11-05 15:40:27 följande:
    lamm suiten låg på tjej igår =)
    Tack! Då har jag nåt att gå på
  • Lalalong

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-05 15:47:26 följande:

Du kommer hitta såååååååå mycket fint Man springer som en yr höna och bara fyller säcken varv nummer ett   Sen kommer de lugna varven efter rensning, man små plockar sånt som nån lagt tillbaka och kanske ser nåt man inte såg först.. Nä fy va jag vill åka NU!!
    Åh jag hoppas det!!

Vad knas med banken! Shit vad frustrerande!!! Hoppas att det löser sig! *håller alla tummar*
  • Lalalong

Ser att många frågar om att handla, och jag skulle så gärna vilja handla åt er allihopa för om jag suttit på andra sidan hade jag sååå gärna velat att någon kunde ställa upp och handla åt mig.
    Men jag känner tyvärr att jag inte reder ut det. Det är min första salg och jag vet knappt hur jag ska få ihop allt på egen hand, med att hitta rätt hyllor och räkna pengar o.s.v. Så jag kan tyvärr inte ställa upp

Smultronhjärta
    Jag kan fixa det! Jag har bokat 5000 sek i danska. Men visst borde man kunna växla lite mer än det om man vill? I så fall kan jag visst fixa 125 dkk till dig i morgon.

Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!