• Tjollabolla

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Nu är det snart dax igen hoppas vi! Än så länge vet vi inget datum, men vi drömmer, längtar och hoppas!

Babbla på Tjejer!

.•:*¨¨*:•.Älskade Milo 22/2 2007.•:*¨¨*:•. milosblogg.blogspot.com
    Salg info!

www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-18 18:39
    Bildtråd!!

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48099922.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 18:54
    NU ÄR DATUM BESTÄMT!!

Onsdag den 4. november, kl. 14.00-21.00
    Torsdag den 5. november, kl. 14.00-20.00
    Fredag den 6 november, kl. 14.00-18.00
    Lørdag den 7 november, kl. 10.00-17.00
    Søndag den 8. november, kl. 10.00-16.00

Baltikavej 20. 2100 København Ø

*shoppa loss*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 10:47
    se.oresundsbron.com/page/21
  • Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-03 20:20:32 följande:
    Å jag bara måste ha fler Miniapplesuits   Fasiken att man inte visste de när de va Katvig Salg  Måste jaga några 98:or nu alltså..
    Fanns ju ändå inga där.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Pepper79
    Pildi skrev 2009-11-03 20:21:07 följande:
    oki, har pengarna med mig i morgon!pepper, vi ses i morgon!greksmurfen: håller tummarna att din lilla max blir bättre!Desperate houswifes börjar snart och måste plocka undan lite.
    C u
    (¯`°?.¸ ღ Aline 2008-07-19 ღ ¸.?°´¯)
  • Olivers  Mamma

orkar inte läsa igenom tråden men vilka va vårens färger på lurvarna?

• RååSa BuBBlan
    LJ2 skrev 2009-11-03 20:21:34 följande:
    Men hallå tjejer!!!ok.. några kommer lägga sig sent,några kommer gå upp snortidigt , några får bet resan ganska mycket själv, några får åka många mil, många får stå ute i kallt o blåst, många kommer äta dåligt, en del kommer få stressa för att överhuvudtaget kunna åka, o några kommer få sova borta på olika mindre bekväma ställenMen.. Visst e MOLOSALG värt det ??? *längtar, trots jobba på fre = totalt slut sen, upp halv 4 på morgonen, o åka själv en bit i mörker*
    Jo då!! Det ÄR värt det   Men man börjar bli gammal o orkar inte lika mycket längre Inte kul o va salgbakis en vecka efter hemkomst liksom {#lang_emotions_dreamer}
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-11-03 20:22:31 följande:
    Fanns ju ändå inga där.
    Å inte ?  
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-03 20:17:55 följande:
    Å nä!! Inte bli dålig nu!! Jag väääägrar åka själv Mmm.. Du kommer vara bra trött du som jobbar åxå, du måste vila vila vila på resorna!! Vi går o lägger oss på stört på tåget, sen ska man bara somna åxå
    Ja, jag MÅSTE sova på vägen ner och gärna lite hem också.

Vägrar bli sjuk nu. Det går inte. Om bara illamåendet kunde gå över nu också.
  • trunken81
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-03 20:04:35 följande:
    Ska du åka i morrn??  Nöjd med lurven BTW?
    Ja jag åker imon! Jättefin lurv såklart! *har nog inte lämnat omdöme, får fixa* {#lang_emotions_innocent} Stooor på Aleya ännu, men den var ett fynd så den hänger bland växakläderna {#lang_emotions_wink}
    Aleya 2 mars 2008
  • lillronya
    LJ2 skrev 2009-11-03 20:21:34 följande:
    Men hallå tjejer!!!ok.. några kommer lägga sig sent,några kommer gå upp snortidigt , några får bet resan ganska mycket själv, några får åka många mil, många får stå ute i kallt o blåst, många kommer äta dåligt, en del kommer få stressa för att överhuvudtaget kunna åka, o några kommer få sova borta på olika mindre bekväma ställenMen.. Visst e MOLOSALG värt det ??? *längtar, trots jobba på fre = totalt slut sen, upp halv 4 på morgonen, o åka själv en bit i mörker*
    Absolut värt det!!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • LJ2

på tal om o spara..
    fick roligt besked på jobbet igår..
    de ska göra om systemet, så kommer betala ut sparade semdagar..
    jag hade 5 sparade sen 3 år som kommer bet ut.. de andra som är sparade 1 år får va kvar..

så.. full lön *massa tusen mer än FP!!*
    5 sem dagar
    atf timmar för nov-dec, några st iaf..
    + semtillägg för 9 dagar (dock inte själva dagarna, utan enbart tillägg)

o allt kommer på nov lön sa hon på kontoret.. kallade ut mig bara för o säga det...
    gissa om jag önskat att salgen va i slutet av nov!!!
    *tur eg att den inte va det, shit.. handlat upp allt på molosar{#lang_emotions_heart} ju!*

plus då det jag sparat ihop nu... {#lang_emotions_innocent} jag hade varit i himlen!!!

* 3 underbara busfrön *
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2009-11-03 20:24:50 följande:
    Ja, jag MÅSTE sova på vägen ner och gärna lite hem också. Vägrar bli sjuk nu. Det går inte. Om bara illamåendet kunde gå över nu också.
    Jag har åxå varit hängig till o från en vecka nu,men det blir liksom inget av det som tur är, igår va jag riktigt hängig..
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!