• Tjollabolla

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Nu är det snart dax igen hoppas vi! Än så länge vet vi inget datum, men vi drömmer, längtar och hoppas!

Babbla på Tjejer!

.•:*¨¨*:•.Älskade Milo 22/2 2007.•:*¨¨*:•. milosblogg.blogspot.com
    Salg info!

www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-18 18:39
    Bildtråd!!

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48099922.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 18:54
    NU ÄR DATUM BESTÄMT!!

Onsdag den 4. november, kl. 14.00-21.00
    Torsdag den 5. november, kl. 14.00-20.00
    Fredag den 6 november, kl. 14.00-18.00
    Lørdag den 7 november, kl. 10.00-17.00
    Søndag den 8. november, kl. 10.00-16.00

Baltikavej 20. 2100 København Ø

*shoppa loss*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 10:47
    se.oresundsbron.com/page/21
  • Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!
  • skrutthumlan2

en liten fråga till er som bor i malmö eller i närheten: om man ska till sturup hur tar man sig smidigast dit? har hört av en kompiskompis att flygbussen inte är så pålitlig, har ni samma åsikt?

Imorgon vid den här tiden lär vi som har varit på salgen vara helt slut

• lillronya
    Zvartaliljan skrev 2009-11-03 18:47:35 följande:
    jag påpekade att hon är en tokunge, fick ett väldigt bestämt svar "nej jag är ingen tokunge, jag är en sötnos!!"
    Så gulligt!

Jag sjöng för Emilio igår om att mammas kille är så söt.
    Då sjöng han tillbaka: Lilla mamma - sööööt.
    Han sjöng med lilla snigel akta dej-melodin. Sååå gulligt!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Zvartaliljan
    skrutthumlan2 skrev 2009-11-03 18:48:50 följande:
    en liten fråga till er som bor i malmö eller i närheten: om man ska till sturup hur tar man sig smidigast dit? har hört av en kompiskompis att flygbussen inte är så pålitlig, har ni samma åsikt? Imorgon vid den här tiden lär vi som har varit på salgen vara helt slut
    imorgon vid den här tiden lär vi fortfarande vara kvar på salgen Sist var vi de sista att gå en bra stund efter att de stängt {#lang_emotions_dreamer}
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2009-11-03 18:49:36 följande:
    Så gulligt! Jag sjöng för Emilio igår om att mammas kille är så söt. Då sjöng han tillbaka: Lilla mamma - sööööt. Han sjöng med lilla snigel akta dej-melodin. Sååå gulligt!
    Åhhh vad gulligt {#lang_emotions_sunny}
    Man får väl ta vara på den här tiden när de är gulliga, sjunger gulliga sånger om allt möjligt, vill gosa o vara med en hela tiden...helt plötsligt har man en tonåring som smäller dörren i ansiktet på en när man vill prata...fast det kan man knappt tro om dina stora tjejer, de verkar alldeles för snälla för att vara tonåringar tycker jag Jag räknar med en vild en jag med tanke på det latinska blodet {#lang_emotions_sealed}
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2009-11-03 18:56:46 följande:
    Åhhh vad gulligt Man får väl ta vara på den här tiden när de är gulliga, sjunger gulliga sånger om allt möjligt, vill gosa o vara med en hela tiden...helt plötsligt har man en tonåring som smäller dörren i ansiktet på en när man vill prata...fast det kan man knappt tro om dina stora tjejer, de verkar alldeles för snälla för att vara tonåringar tycker jag Jag räknar med en vild en jag med tanke på det latinska blodet
    JA man får kramas medan det är ok.
    Fast i vår familj kramas vi allihopa en massa

HÄr smälls allt en del i dörrar och stampas i trappor. Det viktiga är ju att man tar tag i det och pratar och pratar och pratar.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • karmasus
    skrutthumlan2 skrev 2009-11-03 18:48:50 följande:
    en liten fråga till er som bor i malmö eller i närheten: om man ska till sturup hur tar man sig smidigast dit? har hört av en kompiskompis att flygbussen inte är så pålitlig, har ni samma åsikt?Imorgon vid den här tiden lär vi som har varit på salgen vara helt slut
    flygbussarna har funkat för mig. Sällan de är sena. Undrar vad din kompiskompis menar. Ta en buss i god tis så har du marginaler om det skulle vara något vägarbete på vägen - det är den enda utmaningen men det är inte flygbussarnas fel =)

Annars är det bil som gäller.
  • Pepper79

Butte!!!!! Hur mycket skulle jag sätta in till dig?

(¯`°?.¸ ღ Aline 2008-07-19 ღ ¸.?°´¯)
  • Pejo

Har bett Butte hålla utkik om det finns en vantfleece overall brun m gröna kantband i stl 86 el 92 (den fina gråa med orange kantband går med finfint)

Samt om det finns en vantfleece jacka i stl 122 i ovanstående färgsättning.

Butte varnade dock för hennes pengar tog slut, om det skulle vara så o det är ngn som hittar o har pengar över, kan ni snälla köpa till mig? Jag sätter över samma sekund som ni meddelar om ni har hittat det?

Skulle gärna vilja följa med, men det klaffar inte denna gång

Ni får gärna inboxa mig om så skulle vara fallet!

Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!