• Tjollabolla

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Nu är det snart dax igen hoppas vi! Än så länge vet vi inget datum, men vi drömmer, längtar och hoppas!

Babbla på Tjejer!

.•:*¨¨*:•.Älskade Milo 22/2 2007.•:*¨¨*:•. milosblogg.blogspot.com
    Salg info!

www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-18 18:39
    Bildtråd!!

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48099922.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 18:54
    NU ÄR DATUM BESTÄMT!!

Onsdag den 4. november, kl. 14.00-21.00
    Torsdag den 5. november, kl. 14.00-20.00
    Fredag den 6 november, kl. 14.00-18.00
    Lørdag den 7 november, kl. 10.00-17.00
    Søndag den 8. november, kl. 10.00-16.00

Baltikavej 20. 2100 København Ø

*shoppa loss*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 10:47
    se.oresundsbron.com/page/21
  • Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-03 19:55:24 följande:
    Hua hua hua... Nu börjar salgnerverna gripa tag ordentligt här   Riktigt pirrigt!! Å ni som ska åka i morrn måste ju vara helt uppe i varv Ser fram emot era bilder MASSOR  Då får man ju en liten försmak av det hela.. Ååååååå lääängtar!!!!
    Äh jag är inte uppe i varv. Jag sitter här och tjuvläser och äter glass.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-11-03 19:57:25 följande:
    E du en sån där cool lugn typ {#lang_emotions_cool} Jag e superspeedad å jag åker ändå inte förrän på Fredag härifrån
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Pepper79
    Jag är inte heller så uppe i varv ännu. Det lär komma imorgon bitti. Och jag som ska jobba ett par timmar innan jag åker.....kommer inte få ngt gjort. Men jag MÅSTE ta tag i momsdeklrationerna {#lang_emotions_sealed}
    (¯`°?.¸ ღ Aline 2008-07-19 ღ ¸.?°´¯)
  • Greksmurfen

hej hje.. nu e vi tillbaka....maxen hade ju fått både ipren å panodil tillsammans innan vi kom dit så han hade bara 38 å då vatt han ju relativt pigg... men han blev undersökt å så, de tror det är ngt magvirus ev.... vi ska fortsätta ge han panodil/ipren kombination så han inte har feber så han får i sig vätska å pimpla i han vätska med medicinspruta typ...(enda sättet som g¨år om han inte vill).... ska ta å sätta mej med han nu han e lite ledsen.. e mkt mammig just nu. tur e väll att han har min mamma som sin favorit å att hon ska passa han imorn....
    käner mej lätttad att det inte ver ngt värre... men som sagt vi får hålla koll ¨var välkommen att ringa igen om vi blev oroliga för vätskebrist å så...

råsa bubbblan: tack för omtanken .....hoppas ni får tag på läkare imorn till bubblis =(........

• trunken81
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-03 19:55:24 följande:
    Hua hua hua... Nu börjar salgnerverna gripa tag ordentligt här   Riktigt pirrigt!! Å ni som ska åka i morrn måste ju vara helt uppe i varv Ser fram emot era bilder MASSOR  Då får man ju en liten försmak av det hela.. Ååååååå lääängtar!!!!
    Gissa om vi gööör!!! Wiiiieeeeeee!! {#lang_emotions_wink}{#lang_emotions_innocent}{#lang_emotions_laughing}
    Aleya 2 mars 2008
  • LJ2
    jag har precis med ätit glass =))
    sambon kom ner med det nyss =))
    tvingade han o lägga in musik till mig nu måste ju ha till jobbet..
    * 3 underbara busfrön *
  • Pepper79
    Greksmurfen skrev 2009-11-03 20:00:01 följande:
    hej hje.. nu e vi tillbaka....maxen hade ju fått både ipren å panodil tillsammans innan vi kom dit så han hade bara 38 å då vatt han ju relativt pigg... men han blev undersökt å så, de tror det är ngt magvirus ev.... vi ska fortsätta ge han panodil/ipren kombination så han inte har feber så han får i sig vätska å pimpla i han vätska med medicinspruta typ...(enda sättet som g¨år om han inte vill).... ska ta å sätta mej med han nu han e lite ledsen.. e mkt mammig just nu. tur e väll att han har min mamma som sin favorit å att hon ska passa han imorn....käner mej lätttad att det inte ver ngt värre... men som sagt vi får hålla koll ¨var välkommen att ringa igen om vi blev oroliga för vätskebrist å så...råsa bubbblan: tack för omtanken .....hoppas ni får tag på läkare imorn till bubblis =(........
    Stackare . Inte roligt när de är sjuka, man känner sig så hjälplös. Hoppas han piggnar till lite. Tur att han gillar sin mormor
    (¯`°?.¸ ღ Aline 2008-07-19 ღ ¸.?°´¯)
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-03 19:58:41 följande:
    E du en sån där cool lugn typ  Jag e superspeedad å jag åker ändå inte förrän på Fredag härifrån
    Jag är ganska cool

Mest glad för att det inte är så tokigt tidigt imorgon som de andra gångerna.
  • RååSa BuBBlan
    hej hje.. nu e vi tillbaka....maxen hade ju fått både ipren å panodil tillsammans innan vi kom dit så han hade bara 38 å då vatt han ju relativt pigg... men han blev undersökt å så, de tror det är ngt magvirus ev.... vi ska fortsätta ge han panodil/ipren kombination så han inte har feber så han får i sig vätska å pimpla i han vätska med medicinspruta typ...(enda sättet som g¨år om han inte vill).... ska ta å sätta mej med han nu han e lite ledsen.. e mkt mammig just nu. tur e väll att han har min mamma som sin favorit å att hon ska passa han imorn....käner mej lätttad att det inte ver ngt värre... men som sagt vi får hålla koll ¨var välkommen att ringa igen om vi blev oroliga för vätskebrist å så...råsa bubbblan: tack för omtanken .....hoppas ni får tag på läkare imorn till bubblis =(........
    Å skönt att det inte var värre än så!! Han lät sååååå hängig lille killen jue

Håller tumsen att han nu piggnar på sig fort!! {#lang_emotions_sunny}  Krama honom massor!!
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • lillronya
    Pepper79 skrev 2009-11-03 19:59:38 följande:
    Jag är inte heller så uppe i varv ännu. Det lär komma imorgon bitti. Och jag som ska jobba ett par timmar innan jag åker.....kommer inte få ngt gjort. Men jag MÅSTE ta tag i momsdeklrationerna
    Ja hur ska du kunna samla tankarna till det?
    Skönt at ni har fått kolla upp vad det är.
    Hoppas att han blir bra snart!
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!