• Tjollabolla

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Nu är det snart dax igen hoppas vi! Än så länge vet vi inget datum, men vi drömmer, längtar och hoppas!

Babbla på Tjejer!

.•:*¨¨*:•.Älskade Milo 22/2 2007.•:*¨¨*:•. milosblogg.blogspot.com
    Salg info!

www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-18 18:39
    Bildtråd!!

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48099922.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 18:54
    NU ÄR DATUM BESTÄMT!!

Onsdag den 4. november, kl. 14.00-21.00
    Torsdag den 5. november, kl. 14.00-20.00
    Fredag den 6 november, kl. 14.00-18.00
    Lørdag den 7 november, kl. 10.00-17.00
    Søndag den 8. november, kl. 10.00-16.00

Baltikavej 20. 2100 København Ø

*shoppa loss*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 10:47
    se.oresundsbron.com/page/21
  • Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!
  • Pepper79

Jag har beslutsångest för vad jag ska släpa med mig för kläder till jobbet imorgon, som jag ska byta om till. om vi för köa ute kan det ju bli kallt för det kan väl blåsa en hel del där i hamnen. mössa och vantar på med andra ord.

(¯`°?.¸ ღ Aline 2008-07-19 ღ ¸.?°´¯)
  • RååSa BuBBlan
    trunken81 skrev 2009-11-03 20:00:10 följande:
    Gissa om vi gööör!!! Wiiiieeeeeee!!
    Ska du åka i morrn?? {#lang_emotions_laughing} Nöjd med lurven BTW? {#lang_emotions_dreamer}
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Pepper79
    lillronya skrev 2009-11-03 20:03:40 följande:
    Ja hur ska du kunna samla tankarna till det? Skönt at ni har fått kolla upp vad det är.Hoppas att han blir bra snart!
    Mmmm undrar det med {#lang_emotions_undecided}
    (¯`°?.¸ ღ Aline 2008-07-19 ღ ¸.?°´¯)
  • lillronya
    Pepper79 skrev 2009-11-03 20:04:09 följande:
    Jag har beslutsångest för vad jag ska släpa med mig för kläder till jobbet imorgon, som jag ska byta om till. om vi för köa ute kan det ju bli kallt för det kan väl blåsa en hel del där i hamnen. mössa och vantar på med andra ord.
    JAg kan inte riktigt bestämma mej helelr. Jättetjocka jackan eller lagoma jackan...
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-11-03 20:02:29 följande:
    Jag är ganska cool Mest glad för att det inte är så tokigt tidigt imorgon som de andra gångerna.
    Cooling där {#lang_emotions_cool}

Ja, jag skulle ge rätt mycket för att slippa somna kl 01 och gå upp före 06 sen shoppa en hel dag sen hemma kl 23-24 {#lang_emotions_undecided} Lär vara äckligt trött   Salg ska vara på kvällen tycker jag
  • RååSa BuBBlan
    Pepper79 skrev 2009-11-03 20:04:09 följande:
    Jag kommer ha täckjacka, fleece tröja, mössa, vantar, halsduk, lång kallingar o vinter tassar Hel vintermundering får det bli!!
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-03 20:06:12 följande:
    Cooling där Ja, jag skulle ge rätt mycket för att slippa somna kl 01 och gå upp före 06 sen shoppa en hel dag sen hemma kl 23-24  Lär vara äckligt trött   Salg ska vara på kvällen tycker jag
    Ja det blir ett tufft dygn för er. Men roligt!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-11-03 20:08:58 följande:
    Ja det blir ett tufft dygn för er. Men roligt!
    Ja, tufft är milt uttryckt Men man kan ju vila på tåget hem åxå, det måste man nästan.. Måste ju orka ta lite bilder när man landar här hemma åxå {#lang_emotions_dreamer} Usch.. Kanske skulle ha växlat in allt ändå börjar jag tänka, lär bergis hitta massor jag vill ha o behöva lägga bort *hemska tanke*
  • Greksmurfen

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-03 20:03:37 följande:

Å skönt att det inte var värre än så!! Han lät sååååå hängig lille killen jue Håller tumsen att han nu piggnar på sig fort!!   Krama honom massor!!
    tro det va den höga febern som gjorde han så totalt slut i kroppen..... nu när den bara ligger på 38 så e han lite piggareffå ge han kontinuerligt med febernedsättande sa dem så den inte går upp så högt....peppar peppar att han håller sig bra ia lver dagen imorn.......

nu e bilen tankad tills imorn, ringde å vatt förbi syrran men hon vatt inte hemma skulle ju hömta gps:en.. få ta den imorn bitti annars =P....

pengarna växlade dagens kurs 1,43 =S....butte e det okit att jag ger dej i bilen lr vill du ha det nu??
  • Helle
    Greksmurfen skrev 2009-11-03 20:00:01 följande:
    hej hje.. nu e vi tillbaka....maxen hade ju fått både ipren å panodil tillsammans innan vi kom dit så han hade bara 38 å då vatt han ju relativt pigg... men han blev undersökt å så, de tror det är ngt magvirus ev.... vi ska fortsätta ge han panodil/ipren kombination så han inte har feber så han får i sig vätska å pimpla i han vätska med medicinspruta typ...(enda sättet som g¨år om han inte vill).... ska ta å sätta mej med han nu han e lite ledsen.. e mkt mammig just nu. tur e väll att han har min mamma som sin favorit å att hon ska passa han imorn.... käner mej lätttad att det inte ver ngt värre... men som sagt vi får hålla koll ¨var välkommen att ringa igen om vi blev oroliga för vätskebrist å så... råsa bubbblan: tack för omtanken .....hoppas ni får tag på läkare imorn till bubblis =(........
    Vad skönt att det inte var något värre med sonen. Hoppas han kryar på sig.
    Fick du mitt inbox (listan)?
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!