• Tjollabolla

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Nu är det snart dax igen hoppas vi! Än så länge vet vi inget datum, men vi drömmer, längtar och hoppas!

Babbla på Tjejer!

.•:*¨¨*:•.Älskade Milo 22/2 2007.•:*¨¨*:•. milosblogg.blogspot.com
    Salg info!

www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-18 18:39
    Bildtråd!!

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48099922.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 18:54
    NU ÄR DATUM BESTÄMT!!

Onsdag den 4. november, kl. 14.00-21.00
    Torsdag den 5. november, kl. 14.00-20.00
    Fredag den 6 november, kl. 14.00-18.00
    Lørdag den 7 november, kl. 10.00-17.00
    Søndag den 8. november, kl. 10.00-16.00

Baltikavej 20. 2100 København Ø

*shoppa loss*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 10:47
    se.oresundsbron.com/page/21
  • Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!
  • Duntoffla

God kväll!

Fick gå hem från jobbet idag igen. Ont i skallen så jag var illamående. Urk! Får inte bli sjuk nu. PÅ väg hem kom jag på att jag reserverat pengar också och fick ta det på vägen. Nu har jag det fixat i alla fall

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-03 20:11:06 följande:
    Ja, tufft är milt uttryckt Men man kan ju vila på tåget hem åxå, det måste man nästan.. Måste ju orka ta lite bilder när man landar här hemma åxå  Usch.. Kanske skulle ha växlat in allt ändå börjar jag tänka, lär bergis hitta massor jag vill ha o behöva lägga bort *hemska tanke*
    Ja, fy vilken helg det blir. Jag kommer att vara DÖD på måndag på jobbet,
  • RååSa BuBBlan
    Greksmurfen skrev 2009-11-03 20:13:28 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-03 20:03:37 följande: tro det va den höga febern som gjorde han så totalt slut i kroppen..... nu när den bara ligger på 38 så e han lite piggareffå ge han kontinuerligt med febernedsättande sa dem så den inte går upp så högt....peppar peppar att han håller sig bra ia lver dagen imorn.......nu e bilen tankad tills imorn, ringde å vatt förbi syrran men hon vatt inte hemma skulle ju hömta gps:en.. få ta den imorn bitti annars =P....pengarna växlade dagens kurs 1,43 =S....butte e det okit att jag ger dej i bilen lr vill du ha det nu??
    Ja så hög feber däckar ju den starkaste liksom   Uscha!

Du låter resklar med andra ord   Va kursen 1,43? {#lang_emotions_undecided} Hoppades på lite lägre nu i slutet av veckan..
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • skrutthumlan2

liljan och loppan-har ett flyg hem att passa, så jag kan inte stanna till stängning, tyvärr

tack för era svar om flygbussen! tror jag vågar chansa!

Vi ses väll i kön imorgon! får se om jag vågar gå fram till er i kön och hälsa, lär väll få onda ögat av alla danskor om ni står långt fram i kön

• RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2009-11-03 20:14:47 följande:
    God kväll!Fick gå hem från jobbet idag igen. Ont i skallen så jag var illamående. Urk! Får inte bli sjuk nu. PÅ väg hem kom jag på att jag reserverat pengar också och fick ta det på vägen. Nu har jag det fixat i alla fall Ja, fy vilken helg det blir. Jag kommer att vara DÖD på måndag på jobbet,
    Å nä!! Inte bli dålig nu!! Jag väääägrar åka själv

Mmm.. Du kommer vara bra trött du som jobbar åxå, du måste vila vila vila på resorna!! Vi går o lägger oss på stört på tåget, sen ska man bara somna åxå
  • skrutthumlan2

angående kläder har jag också lite ångest. brukar alltid bli varm när jag springer runt på reoar, och man vill ju inte ha en tung jacka att släpa runt på samtidigt som man letar molosar.....

• lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-03 20:11:06 följande:
    Ja, tufft är milt uttryckt Men man kan ju vila på tåget hem åxå, det måste man nästan.. Måste ju orka ta lite bilder när man landar här hemma åxå  Usch.. Kanske skulle ha växlat in allt ändå börjar jag tänka, lär bergis hitta massor jag vill ha o behöva lägga bort *hemska tanke*
    JA det är nog nödvändigt att vila lite på tåget.
    Alltid svårt det där med hur mycket man ska växla...
    Fast här var det inte svårt. Jag hade inte så mycket.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • RååSa BuBBlan

Å jag bara måste ha fler Miniapplesuits   Fasiken att man inte visste de när de va Katvig Salg {#lang_emotions_dreamer} Måste jaga några 98:or nu alltså..

• Pildi
    Buttelina skrev 2009-11-03 19:53:08 följande:
    jaa jag läste tillbaka om hennes son *tummarna hålls*
    oki, har pengarna med mig i morgon!

pepper, vi ses i morgon!

greksmurfen: håller tummarna att din lilla max blir bättre!

Desperate houswifes börjar snart och måste plocka undan lite.
  • LJ2

Men hallå tjejer!!!

ok.. några kommer lägga sig sent,några kommer gå upp snortidigt , några får bet resan ganska mycket själv, några får åka många mil, många får stå ute i kallt o blåst, många kommer äta dåligt, en del kommer få stressa för att överhuvudtaget kunna åka, o några kommer få sova borta på olika mindre bekväma ställen
    Men..
    Visst e MOLOSALG värt det ???{#lang_emotions_heart}

*längtar, trots jobba på fre = totalt slut sen, upp halv 4 på morgonen, o åka själv en bit i mörker*

* 3 underbara busfrön *
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-11-03 20:20:22 följande:
    JA det är nog nödvändigt att vila lite på tåget.Alltid svårt det där med hur mycket man ska växla...Fast här var det inte svårt. Jag hade inte så mycket.
    Jag fick in rätt bra från T faktiskt, över förväntan tom   Men jag borde spara lite ändå, det är ju snart födelsedag o sen Jul o allt.. Man måste ju inte bränna varenda krona liksom, även om det är himlans skoj {#lang_emotions_dreamer} Nä, jag får nog vara nöjd så här!!
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!